Oy ve yorum sınırı: 50
Bu bolum gecis bolumudur!!
Kizlar yorum yapin okurken 😭😡🍑
⊱ ────── {.⋅ ✯ ⋅.} ────── ⊰
"Satoru lütfenn!" Diye koluna girdiğin kocana karşı daha da sırnaştın. Eğer bu sabah ona karşı yalvaracak dereceye geleceğini bilseydin asla evden çıkmayı kabul etmezdin. "Bak, yemin ederim tüm bakımı ben üstleneceğim."
İç çekti, "Sana güvenmiyorum Y/N." Güneş gözlüğünü burun kemerine indirerek mavi gözlerini açığa çıkardı, "Bir canlıya bakabilecek kapasitede değilsin- hayır, tanrım. Sen daha kendine bakamıyorsun."
"Ya, sen öyle sanıyorsun." Tekrardan onu -kolundan çekiştirerek- yan sokakta gördüğün yavru kediye götürmeye çalıştın fakat milim yerinden oynamamıştı. "Gerçekten üzülürüm ama."
"Ne yapayım?" Dedi, umursamaz ama alaylı olan bir ses tonuyla. Senin bu istekli ve yalvarır halin Gojo'nun kesinlikle çok hoşuna gitmişti. Kendisi için asi bir ergenden farksız olan karısı şimdi titrememesi için alt dudağını ısırıyordu. Baş parmağı senin alt dudağında gezindi. "Kanatacaksın, yapma."
"Sanki çok umrunda." Omuz silkip onun kolundan ayrıldın. "Boşver, haklısın bakamam zaten." Önden yürüyordun. "Gidelim o zaman."
"Trip atma Y/N." Ellerini pantolonun ceplerine attı, "O kedinin ölmesi durumunda yaşayacağın psikolojik çöküşü göz önünde bulundurmuyorsun."
"Bir, kedi daha yavru; iki, koskoca malikanede bir kediye yer yok mu?" Adımlarını hızlandırdın çünkü sana hemen yetişmişti.
"Çok istersen ben senin kedin-"
"Satoru!"
"Sen kaybettin."
"Konudan sapma."
"Peki bebeğim." Şimdi yan yana yürüyordunuz. Büyük eli belinde yer edinmişti. Onun temasını hissetmek bir süre için içini kıpırdatsa bile alışmaya başladığını hissediyordun. Hatta, geç bile kalmıştın alışmaya.
"Bebeğin değilim."
"Y/N."
"Bana Y/N deme." Ona bakmıyordun bile. "Bana hiçbir şey deme Satoru."
"Gerçekten o canlıyı bu kadar çok mu istiyorsun?" Sesi bu sefer ciddi çıkmıştı. Gerçekten istiyor muydun? Kesinlikle evet. Büsbüyük malikanede kendini, doğal olarak, yalnız hissediyordun.
Hızlı hızlı başını salladın, "Evet evet! Sadece sen yokken sohbet edecek birini, bir canlıyı istiyorum." Cümlen biter bitmez Satoru adımlarını durdurmuştu, sen de onunla beraber durdun. Anlamaz bir şekilde arkana dönüp ona baktın. "Neden durdun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」
FanfictionY/N L/N bir ay sonra Gojo klanının gelini olacağını bilmeden gençliğinin doruklarını yaşıyordu. ●Satoru Gojo x Reader. ●+18 içerikler. ●Dikkat! zoraki evlilik konulu. ●Tamamiyle bana aittir, (ç)alınamaz. ●Tamamlandı✅️