✯ 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲 - 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥

899 133 147
                                    

bu bolume oy sınırı koymuyorum 🤣🤣🤣

Not: 6 aylık bir zaman atlaması!!

Not: 6 aylık bir zaman atlaması!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⊱ ────── {.⋅ ✯ ⋅.} ────── ⊰

Bazenleri hayat denen kavram insanın yüzüne gülmeyebilir. Fakat sen yirmi birinci yüzyılın en geri kafalıca durumundan geçerek buna meydan okumuştun. 'Her şeyde bir hayır vardır.' sözüne artık daha çok inanıyordun çünkü kocana aşık olmuştun.

Evet, kocana.

Aşık olduğun kişi sonradan kocan olmamıştı, kocan aşık olduğun kişiye evrilmişi.

"Yuta'm, miniğim benim." Dedin, daha yeni üçüncü ayına girmiş olan oğlunu havaya kaldırıp burnunu onun beyaz tulumuna sürttün. "Süt kokuyorsun anne'm."

Yuta ise -senin bu yapışık hallerinden sıkılmış olmalı ki- minicik bacaklarıyla sana tekmeler atmaya başlamıştı. Yalandan bir sinirle kaşlarını çattın.

"Aşk olsun ama kuzum, anneye hiç tekme atılır mı? Çok mu boğdum seni yoksa?" Bebeğin tıpkı seni taklit ederek seyrek kaşlarını çattı. "Ay bi' de beni taklit edermiş- gel öpeceğim bir tane daha- ohh." Onun tam anlamıyla 'şişko' olan yanaklarına birer birer öpücükler bırakıyordun.

"Şimdi sen anneye kızıyorsun tabii, diyorsun yeter artık bana meme ver git kadın diye.. o kadar kolay değil paşam." Dedin, sırtını yatak başlığına dayarken. "Ben seni dokuz ay taşıdım oğlum, izin ver de sulu sulu öpeyim."

"Büyüdüğünde- Ne bileyim en azından ergenliğe girdiğinde çok korkuyorum Yutaşkım." Yuta dudakları arasındaki yeşil emzikle ilgileniyordu, konuşmaya devam ettin. "Duyguların yoğunlaşacak, sinirli bir hale bürüneceksin.. kim bilir belki de aşık olacaksın."

"İşte o zaman anne ve baba senin için bayağı arka planda kalacak ya hani.. ay yok, düşüncesi bile kötü geldi bana şu an. Kuzum, sen dinleme beni." Küçücük eliyle emziğinin üzerindeki halkayla oynadığını görünce dudak büktün. "Zaten dinlemiyorsun, aynı baban gibisin."

"O da böyle aval aval yüzüme bakıyor hep, bir şeyler anlatıyorum ama aklı başka yerlerde. Boş konuşuyormuşum-"

"Evet, boş konuşuyorsun." Dedi Satoru, yatak odanıza girerken. "Hayır yani, sesini seviyorum ama biraz daha az ve öz-"

"Senin buraya gelmeye hakkın yok, küsüm sana."

"Hâlâ mı?" Yatakta, yanına uzanırken söyledi. "İki hafta oldu hayatım."

"Tamam, yani? Lohusayım ben Satoru, biraz daha alttan alabilirsin."

"Bu lohusalık üç ay mı sürüyor? Benim bildiğim altı hafta."

"Kişiden kişiye değişiyordur belki, hayırdır başka kadınlardan fikir mi aldın? Konuştukça batıyorsun."

"Ağzıma sıçayım Y/N, gerçekten." Ettiği küfür yüzünden bir ona bir de göğsünde yatan bebeğinize baktın. "Anlamaz o, rahat ol."

🎉 [✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
[✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin