✯ 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐞𝐧

916 150 188
                                    

Oy sınırı: 50

Yorum sınırı: 50

İyi okumalar dilerim ♥️

İyi okumalar dilerim ♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⊱ ────── {.⋅ ✯ ⋅.} ────── ⊰

Ellerin titriyordu, ne zamandan beri odanda dolaşıp turluyordun.. artık zaman algını da yitirmiştin. Odandaki büyük ekran televizyonda haberler açıktı ve ağlamak üzereydin. Şans eseri açtığın kanal tüm düzenini yerlebir etmişti.

"Tanrım.. lütfen bu bir tür şaka olsun." Dedin, kendini avutmak istercesine.

Shibuya kan akıtıyordu ve bundan daha kötü bir şey varsa o da kocanın orada, bir görevde olmasıydı. Biliyordun, o kadar güzel ve mutlu günün ardından tabiki de böyle bir facia yaşanacaktı.

Telefonunun sesini duyar duymaz yatağın üzerine bıraktığın cihaza baktın. Beklediğin kişi değil, başka birisi arıyordu. İç çekerek kulağına yaklaştırdın, "Efendim Shoko."

"Sesin kötü geliyor, haberleri mi gördün?" Dedi, o da en az senin kadar korkmuş olmalıydı. Hoş, çoğu insanın göremediği yaratıklar can alıyordu.

"Kafayı yemek üzereyim Shoko, bir sürü ölü var." Sesin yakarış gibi çıkmıştı. "Ne Satoru'ya ne de meslektaşlarına ulaşabildim. Ben.. yani, ne yapacağım bilmiyorum. Saatlerdir odamda tıkılı kaldım, sanki birisi tüm hayat enerjimi çekmiş gibi hissediyorum."

"Y/N, aşkım bak, derin derin nefes al. Hiçbir şey olmayacak, senin kocan en güçlü değil mi? Neden endişeleniyorsun balım?"

"Ne yapayım? Elimde değil ki, off, ne güzel film izliyor olacaktık şu an. Şimdiyse pür dikkat haberleri izliyorum."

"Anlıyorum ama bizim yapabileceğimiz bir şey yok işte, bekleyeceğiz Y/N. Şimdi sen böyle endişe yaparak hem kendine hem de bebeğine zarar vermiş olursun. Sakinleş."

Elinin tersiyle bir gözünden akmakta olan göz yaşını sildin, haklıydı.

Satoru Gojo kainatın en güçlüsüydü ve ona bir şey olmazdı. Kendini yoruyordun sadece, oysaki senin kocan tek bir hamlesiyle dünyanın altını üstüne de getirebilirdi. Derin bir nefes alarak boşta kalan elini göbeğine sardın.

"Haklısın.." hıçkırdın. "Ama ama- ona daha bebekten bile bahsedemedim-"

"Ee ne olmuş canım? Sen de sanki adam ölmüş gibi konuşuyorsun Y/N, gelince verirsin haberi işte." Dedi shoko, bir yandan da, telefonu tutmayan elindeki, senin hamilelik raporlarına bakıyordu. "Hem ona da moral olmuş olur."

"Doğru." Yatağının ucuna oturdun, "Neyse.. sen n'apıyorsun?" Sohbeti değiştirmen gerektiğini hissetmiştin. "Özür dilerim, anca sordum."

"Ne özürü kız, iyiyim, senin raporlarını inceliyordum tam."

[✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin