Selamlarr, diğer bölüm oy sınırı koyarim herhalde, bilmiyorum-
İyi okumalar dilerim ♥️
⊱ ────── {.⋅ ✯ ⋅.} ────── ⊰
Elin ayağın titriyordu, arkandaki kadın gelinliğin fermuarını çekerken bir titreme ile boğuşuyordun. Bacakların heleki.. o kadar titreşimdelerdi ki bir an için düşüp kalkacak gücü kendinde bulamayacağından emin olmuştun. Yine de kaşlarını çattın ve sertçe yutkundun. Şu an çok güzel görünüyordun.
"Hallettim Y/N Hanım, annenizi çağırmamı ister misi-"
"Hayır, beni yalnız bırak lütfen." Dedin sana yardımcı olan kadına aynadan bakarken, "Affedersin, sözünü kestim."
Kadının yüzünde anlayışlı bir gülümseme oluştu, "Önemli değil efendim, ben yandaki odada olacağım." Seni giyinme odasında yalnız bırakmadan önce söylemişti.
Kendine dakikalarca aynada baktın. Omuzları açık, göğüs dekolteli bembeyaz bir gelinlik ve gelinliğin eteklerini süsleyen çiçek desenleri, bu desenlerin elmas taşlarla süslendiğini anlaman uzun sürmemişti. Saçların klasik bir topuz yapılmıştı ve üzerindeki gelinlik dahil her şey sade bir görünüm veriyordu.
Bu noktaya nasıl vardığın hakkında en ufak bir fikrin bile yoktu.
Bir ay önce
"Bir de utanmadan geldin mi cidden? İnanamıyorum." Dedin arabasına yaslanmış, seni bekleyen uzun boylu adama karşı. "Seninle konuşacak bir şeyim yok, gidebilirsin." Kollarını göğsünde kavuştururken söyledin.
Genç adamın yüzünde önce alaycı sonra da gerçekten eğlenir gibi bir sırıtış oluşmuştu. Arabanın kapısını senin için açıp eliyle 'geç' dercesine işaret etti, "Hadi Y/N, saatlerdir burada bekliyorum."
Önce ona sonra açtığı kapıya baktın, "Tamam, banane." Bu davranışlar hiç senlik değildi fakat belki çocukça davranırsan klan senden soğurdu, değil mi? Kötü gelin adayı. "Evlenme teklifini kabul etmiyorum- hayır, aslında bir teklif gelmedi ama her neyse. İstemiyorum."
"İsteyip istemediğini sormadım."
"Doğru, sen beni satın aldın."
Tam arkanı dönüp gidecekken hafifçe tişörtünden çekiştirmesiyle birkaç adım geriye sendeledin. "Gerçekten benimle bir sohbet bile etmeden mi evlenmek istiyorsun? Hm, anlıyorum." Gözlerin irice açıldı, seninle alay ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」
FanfictionY/N L/N bir ay sonra Gojo klanının gelini olacağını bilmeden gençliğinin doruklarını yaşıyordu. ●Satoru Gojo x Reader. ●+18 içerikler. ●Dikkat! zoraki evlilik konulu. ●Tamamiyle bana aittir, (ç)alınamaz. ●Tamamlandı✅️