Oy sınırı: 50
Yorum sınırı: 50
İyi okumalar dilerim, aralarda zaman atlaması olabilir 💕
⊱ ────── {.⋅ ✯ ⋅.} ────── ⊰
"Tanrım, kızımız anne oluyor hayatım!" Dedi annen, büyük bir sevinçle sana sarılırken. "Daha dün pıtı pıtı adımlarla yürüyordun evin içinde, şimdi gelmiş.." hıçkırdı, onun bu duygusal haline göz devirmek istesen bile yapmadın. "Ben hamileyim diyorsun. Ay kuzum."
"Tamam anne, gerçekten yeter. Ağlama artık."
"Nasıl ağlamayayım? Her şey çok çabuk oldu, neye nasıl tepki vereceğimi şaşırdım."
"Canım, istersen kızı artık salalım." Dedi baban, ellerini annenin omuzlarına koyarak. "Saat de geç oldu."
"Yemeğe kalın isterseniz." Onlar ayaklanırken söylemiştin. Cevabını bildiğin bir teklifti bu. "Hem Satoru da gelmek üzeredir-"
"Yok canım, siz karı koca vakit geçirin." Dedi annen, malikanenin kapısına doğru ilerliyordu, arkalarından gittin. "Bizim yarın yolculuğumuz var zaten."
"Yolculuk? Ne yolculuğu?"
"Bir süre Kyoto'da olmayı düşünüyoruz, hazır teyzenin görümcesi ölmüşken bir iki gün de tatil yapalım dedik."
"Cenaze niyetine tatile gidiyorsunuz yani? İyimiş."
"Kız deme öyle, bak bi' kötü hissettim şimdi."
"Aman, bize ne anne. İyi yolculuklar size."
Annenin yanağına minik bir buse bıraktın, sıra babana gelince ise sadece sarılmıştınız. Şimdilik sevgini pek hak ettiği söylenemezdi. "Dikkatli gidin."
"Sen de dikkat et kendine, yediğine içtiğine özen göster." Annen endişeyle söyledi. "Stresten uzak dur kızım, aldığın besinler kadar psikolojik durumun da önemli, biliyorsun."
"Biliyorum biliyorum." Gülümsedin, "Satoru iyi bakıyor bana, merak etme."
"Onda hiç kuşku yok." Dedi, senin gibi gülümseyerek.
Annen ve babanı yolcu ettikten sonra büyük bir iç çekişle beraber salona yönelmiştin. Canın hiçbir şey yapmak istemiyordu. Ki zaten bir şey de yapamazdın, zaten kısıtlı olan hayatın bu hamilelikle beraber daha da kısıtlanmıştı.
Mesela dün, akşam yemeğinde kayınvaliden bunu sana hatırlatarak epey moralini bozmuştu.
Çatalınla sadece tabağındaki et parçasını eşeliyordun. Gelen davetsiz misafir sonucu hem için darlanmıştı hem de iştahın kaçmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」
FanfictionY/N L/N bir ay sonra Gojo klanının gelini olacağını bilmeden gençliğinin doruklarını yaşıyordu. ●Satoru Gojo x Reader. ●+18 içerikler. ●Dikkat! zoraki evlilik konulu. ●Tamamiyle bana aittir, (ç)alınamaz. ●Tamamlandı✅️