✯ 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞

2.5K 225 444
                                    

Sınırı sonra belirleyeceğim, umarım hoşunuza gider 🌷

Not: Satoru Gojo bu ficte 28 yaşındadır!!

Not: Satoru Gojo bu ficte 28 yaşındadır!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⊱ ────── {.⋅ ✯ ⋅.} ────── ⊰

Sanki vücut kıvrımlarını dalgalandırıyormuşçasına dans ediyordun. Kendi etrafında dönerek vücuduna yapışan siyah, kısa elbiseyi bir kez daha esnettin. Deliler gibi kendini kaybetmiştin ve şu an arkadaşlarının ne alemde olduklarını düşünemeyecek kadar sarhoştun. "Müziği yükselt bebeğim!" Diye bağırdın.

Masana kokteylini almak için uğrayıp sarı sıvıyı tek dikişte sıfırladın. "Bu kadarcık mı kalmış?" Bardağı geri masaya bırakıp piste döndüğünde seni bekleyen iki adamdan habersiz bir şekilde dans etmeye devam ettin.

Adamlardan kirli sakallı olan elini senin beline atıp kendine doğru çekti, başın otomatikman onun göğsüne çarparken diğer adam arkana geçerek çenesini senin boyun girintine yerleştirdi. "Burada küçük bir kız görüyorum dostum." Belini okşamaya başlarken onu ittirmeye çalışmıştın, ama nafile. "Hem de sarhoş."

"Kokusunu alıyor musun?" Dedi arkandaki adam. "Ne bu- okyanus mu?" Burnunu boynuna sürttü.

"Ya- bırak!" Tekrardan ikisini birden ittirdin, alkolün etkisiyle zaten yetersiz güçteki bileklerin iyice yumuşamıştı. "Shokoo?!" Arkadaşının adını bağırdın fakat daha az önce müziğin sesini arttırmak isteyen kişi sendin.

"Yukarıdaki odalara çıkartalım dostum."

"Tamamdır."

Gözlerin ağır ağır kapanıp beyaz ışıklar görmeye başlarken dengeni sağlayamıyordun bile.

Arka koridordaki merdivenlerin bulunduğu kısma geldiğinizde sert bir göğüse çarpmanla beraber iki adım geriye fırladın. Kirli sakallı adam kaşlarını çatıp çarptığın adama baktı.

"Dikkat etsene geri zekalı!"

"Pardon?" Dedi tanıdık bir ses. "O lafı bir daha tekrar etmeye ne dersin dostum?"

Başını yavaşça yukarıya doğru kaldırdın. Ne zamandır -belki de yıllardır- görmediğin sima karşına çıktığında afallasan bile alkol yüzünden dik duramıyordun. Sen tam düşeceğin anda çarptığın kişi bileğinden tutarak düşmeni engelledi.

Hayatında gördüğün en güzel gözlere bakıyordun şu an, masmaviydi, okyanus kadar derin olduğunu düşündün. Adamın beyaz, dağınık saçları onda hoş bir tarz sağlamıştı ve oldukça uzun boyu ile yüz hatları sayesinde yakışıklı denilebilecek birisiydi.

"Bı-bırak.." kusacak gibi hissediyordun kendini. Kolunu ondan kurtarmaya çalışacakken seni kendisine doğru çekip arkasına aldı.

"Ne yapıyorsun? Kız bizimle." Diğer adamlardan biri sertçe yutkunmadan önce söyledi. Anlaşılan mavi gözlü şahısın bünyesi onu korkutmuştu.

[✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin