Öhm! Naber sabah sabah gene başladım yazmaya okula gitmedim için neyse tutmayım sizi
İYİ OKUMALAR ;)
*┈┈┈┈*┈┈┈┈*┈┈┈┈
-3.Şahıs-
Yer:NATO Binası/Toplantı salonuBaygın halde olan ülkeyi kucağına alıp taşımaya başladı Amerika kendisini tuzağa çekmişti bunları aslında uzun zamandır biri tarafından yardım alarak bulmuştu. Toplantı odasına girdiğinde Almanya, İngiltere, Fransa ve Yunan vardı Amreika içinden 'Gene toplanmışlar 4'lu grup' diğerek geçirdi aklından.
Onları umursamayıp oturdu yere bir sandalye çekip zavallı genç ülkeyi koydu ve ellerini de bağladı ülke hala baygındı verdi iğne baya yüksek dozda bir iğneydi Yunan onu görünce birden dondun kaldı çünkü kardeşini beklemiyordu küçüklükten beri ona yalan söyleyen kardeşi miydi??
Hayata inanamazdı ama inanmak zorunda şuan da çünkü karşısında bi NATO hain* vardı ve buna devam mi ediyordu? Yoksa bir bunlar bir plan mıydı bileniyordu.. Alman her şeyi biliyordu ama saklıyordu oda onlardan bir parçasıydı oda eski den kardeşine söylüyordu ve oda Sovyetlere söylüyordu aslında 2 hain vardı ve bunu bilmiyorlardı tek o zavallı genç e ne olacak diğe düşündüler kesin..o sırada bir ses duydular
Ame: Diğer ülkeler nerde onları da çağırın bu uyanana kadar! ÇABUK OLUN!?
Ame'nın bağırması ile 2 ülke gittiler çağırmaya sadece 2 kişi kaldı Yunan ve Alman onlarda genç ülkeye bakıyorlardı birisinin kardeşi diğerinin de çoçuklük arkadaşıydı ne yapaçaklardı amerika orda genç ülkeye bakarken ne düşünüyordu ki..
-Amerika'nın Gözünden-
Yer:NATO toplantı salonuBunu yapmasaydın şuan burda olmazdın küçük müttefikim..beni çok hafife aldın keşke almasaydın ben herkesin yalanlarını ortaya çıkartırım ama senin ki çok uzun sürdü..
Kapı açılma sesi ile oraya döndüm de ülkeler gelmişti herkes yerine oturup ne oldunu anlamaya çalışıyorlardı arkamda ne oldunu bilmiyorlardı ki yana çekildim de herkesin gözleri fal taşı gibi açılmış ve bazılarında nefesi kesilmişti çünkü arkamda Türkiye vardır ve konuşmaya başladım
Ame: Sayın NATO üyeleri buraya çağırılmanızın sebebi eskiden yapılan bir hain sonunda ortaya çıktı bu kişide türkiye-anadolu cumhuriyeti bunu bilen başka biri var mıydı?
Toplantı salonu büyük bir sessizliğe burundur birden Almanya'ya baktın da yere bakıyordu bir şey sakladı belli oluyordu ama ne saklıyordu ki.. Birden arkamda ufak sesler geldiniz görünce arkamı gördüm de uyanmaya başlamıştı küçük hain~ onla eğlenmek çok güzel olacak!..Birden Almanya'nın ayağa kalktığını gördüm ne yapıyor bu??
Alman: Bay amerika buraya yeni gelen üyeler bu olayı bilmiyorlar ve bu toplantıdan çıka bilirler mi? bu konu yeni üyelerle değil çünkü
(Almanyanın korumaçı abi mod'u açıldı herhalde-)
(2.Not: Kalan ülkeleri söylemek istiyorum;ABD, Belçika, İngiltere, Danimarka, Fransa, Hollanda, İtalya, İzlanda, Kanada, Lüksemburg, Norveç,Portekiz,Yunanistan,Almanya,İspanya,Çekya, Macaristan ve Polonya katılmıştır sonradansa diğer üyeler)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-
AçãoTürkiye Cumhuriyeti'nin yalanları ortaya çıkıyor.. Bunun dünyaya dejafantaji nelerdi?? Türkiye ortadan nie kayıp olaçaktı..bunları bilen tek Türkiye değilim anlaşılan ki bu başka birilerinede ulaşmış..Peki bu ülkeler ne olcak?? Öldürülecek mi yoksa...