Bölüm 9.-Eski/Yeni Anlaşma?? -

130 16 84
                                    

Öhm! Öhm!! Evet canlarım bildiniz gibi yazarınız Yuna gene delirdi ve yorgun halı ile size yine bölüm yazmaya çalılıyor

İYİ OKUMALAR ;)

***************************

-Çin'im Gözünden-

Baktımda tüm ülkeler burdaydı ne oluyo derken Un geldi ve herkes sessizliğe gömüldü konuşmaya başlayan Un ile tüm herkes şok geçirmişti..

Un: Evet sayın ülkeler buraya toplanmanızın sebebi bir ülkenin canı bi şekilde ölmesi..

Kuzey Kore: kimiş bu ülke??

İngiliz: merak eden tek sen değilsin Kore tüm ülkeler merak ediyoğ..

Çin: birbirimize laf sokmayın ve dinleyin!

Un: Bu ülke.. Türkiye Cumhuriyeti ölümü bir araba kazası.. Uçurumdan aşağı uçmuş ve nehirde bulundu araba ama çeset hala bulunanmadı..

Kazak: hayır.. Yalan demi benim güzel kanatlım yapmaz..

Un: Hayır değil.. Şuanda topraklara yeni bir ülke kurulçak diğe biliniyor..

Yunan: ben istemiyorum!

Azer: sen sus balık burda konuşma hakkı bizde ailesi biziz!

Ame: YETER! SÖZLÜ KAVGANIZI BAŞKA YERDE YAPIN!

Un: Ülke bu hafta içinde kurulçak.. Toplantı sona erdi çıkardım bilirsiniz

Gerçekten öldümü.. O zaman doğu türkistan benim!

Buna inançaktır artık benim ülkemin altında yaşıçaksın(!) baktımda Rusya hala o olayın etkisindeydi ne yaşadığını kimse bilmiyor..

Kalktım ve eve ilerlemeye başladım sırada evin kapısı açıktı.. Kim girdi lan eveme.. Koşarak aşa bodruma indimde.. DOĞU TÜRKİSTAN YOK!? LAN NEREYE GİTTİ KİM KAÇIRDI..

Kafayı yiçem ilk türk ve Rusya ortadan kayıp oldu sonra ilk Türk 13-14 saat sonra da Rusya ortaya çıktı..

Şimdi ise Türkiye ölmüş ve Doğu türkistan ortalıkta yok.. Bune lan yakında tüm dünyamı ortadan kaybolçak!? Bu işin içinde kim varya bulun gebertirim..

-Türkiye'de devam-
Yer:dağ evi

Ame: evet artık aç şu konuyu..

Türk: bana yeni bir tarz lazım.. Ve yeni dil

Ame: ne yapçan aklından eğer bi plan varsa onu bulurum

Türk: dedımı yap Amerikalı yeni tarz ve dil lazım!

 Ame koltuktan kalktı ve odama ilerlemeye başladı ben ise gitmesin diğe onunı kesmekle uğraşıyordum..

Türk: ODAMA İZİNSİZ GİRME SENİ MAL!

Ame: yeni tarz istemedin mi işte ona bakıçam mal değilim ben de

Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin