Bölüm 17. -Yangın-

70 7 6
                                    


-Belarus'un gözünden-
Yer: Moskova/ ortak ev

Halen oturuyordum kazak ise güzel güzel uyuyordu saçlarını okşamak çok güzeldi abim ise ne yaptını merak ediyordum bir yandan.

Birden yukar da bişi kırılmıştı korkmaya başladım abim için kazağı uyandırmadan kalktım ve yukarıya doğru hızlı adımlarla çıktım.

Abim ın odasına geldinde delikten onları izlemeye çalıştım ama etrafta kimse yoktu. Ee nerde bunlar diğer odalara bakma başladımda abimin ofisinden sesler geliyordu oraya anı refleks ile gittim. Kapı aralık oldu için izlemeye ve dinlemeye başladım

Kızıl: bırak artık benim her şeye engel oluyorsun!

Rus: hiç bir yere bırakmıyorum seni bulurlarsa ne olcanı ikimiz de biliyoruz!

Kızıl: beni bulamazlar anla! Grr..

Rus: beni dinle artık seni bir haın olarak görüyor tüm ülkeler ama ka-

Kızıl: ONLAR BENİM KUZENLERİM ANLA!

Rus: ama onlar öyle demiyor. Sen öyle desen bile onlar seni abisi veya kardeşi gibi görüyor aç şu gözlerini!

Kızıl: onlar beni öyle görsün ama ben görmiçem ölsem bile!

Rus: büyük konuşma!?

Kızık: sal beni! Senle daha çok vakit harcayamam.

Rus: hiç bir yere salmıyorum eve baskın atarlarsa anca salarım yanı ölene kadar burdasın demek bu

Kızıl: yanı zor yolu seçiyorsun. Peki bunu severek yaparım

Rus: beni yene bilecek misin? Hiç sanmıyoru-

Aniden orağı çıkardı gibi abime saldırmaya başladı abim ise onu genelleme ye çalışıyordu. Abim onu anıden tut gibi duvara fırlattı- ayyy.. Çok kötü açımıştır.

Ama türkiye yenilçek biri gibi durmuyor. Hala birbiriyle kavga ederken kapı çaldı bakmaya gitmek istemedim içim yeni gelmiş gibi davrandım.

Bela: abi!! Kapıya birileri geldi bi bak sana.

Bela: a-!

Abim onu yere yatırmış bi şekilde dururken türkiye ise ona engel olmaya çalışıyordu-..

Abim hiç bişi olmamış gibi  kalktı ve koşarak odadan çıktı ben ise anı den yana fırladım ofisinde kapısı kapatı. İçerden bağırma ve vurma sesleri geliyordu- allahım nolur bu ev başımıza yıkılmaz!

(Yuna:Lan Belarus ta imana geldi NRLFBFŞFH)

Rus: sen burda dur ne olur be olmaz diğe eğer ki bişi olursa sana seslenirim ve kapıyı açıp içeri gir.

Bela: peki abi ama sana bişi olmasın

Rus: olmaz hadıı

Allahım nolur başımıza bişi gelmesin!

-Rusya'nın gözünden-

Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin