Bölüm 7.-Anılar-

124 14 40
                                    

Şuan bu bölümü yazarken artık olaylara geçiş yapmak istiyorum.. Hep o aklımdakı sahneyi erteledim ama şimdi başlaya biliriz ne dersiniz canım okurlarım?? Artık başlıyalım mı gerçekleri ortaya atmaya :)..

! Bu bölüm okurken Fallen Down şarkısını veya House of Memories açın öneridir!

İYİ OKUMALAR ;}

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Geçmiş-
Zaman/Tarıh:Osmanlı'nın ölüm günü

  Gene kuzenlerim odamın kapısını kırmaya çalışıyorlardı çünkü onlarla ilgilenmiyorum ve sevmiyordum da onları.

Babam onları daha çok değer veriyorudu beni hep arka planda bıraktı.

Bundan bıkmıştım.. Artık odamdan bile çıkmıyordum zorla çıkarmaya çalışıyorlardı ama umursamıyordum tek hizmetçiler geldinde açıyordum.. Oda yemek için ondan harıç başka bişi yoktu.

Bazen gizli gene çıkıp mutfaktan bıçak araklıyordum.. O gün bıçakları bulamadım, ya babam anladı yada başka bi neden den herhalde.

O yüzden hızlı ve sessiz şekilde kılıç odasını bulmaya çalıştım.. Çok büyük olsada sarayı çok iyi biliyordum geceleri su yeşil gözüm etrafı aydınlatıyordu ve kulaklarım ilede her sesi duymaya çalışıyordum.. Sonunda içeri girdim de hançer bulmaya çalıştım baban saten yıkılçaktı her türlü 4 düşman birden babama saldırdı için benimde şansım daha yüksekti...

   Tüm her şeyi bu gün bitirmem lazım.. O adam dan bu gün bu gece bitmeliydim kuzenlerimi umursamadım pek.

Ama kazak için daha çok üzülüyordum.. O beni anlıyordu ne yaşadımı ama elinden tek destek geliyordu.

Üzgünüm kazak ama bunu kendim için yapaçağım hızlı şekilde odadan çıktım ve babamın oldu odaya gittim güvenlikler uyuyorlardı..gerizekalılar işim daha kolay olçak:)..

  Kapıyı çaldın ve ileri germek için ses bekledim ve sonunda "gel!" diğer seslendi son cümlen bu olaçak..

Osmanlı: evet anadolu ne oldu saat akşam 11 olmuş nıe uyumadın?..

Anadolu(Türkiye) : paşam... Artık çok yaşamadınız mı?

Osmanlı: ne demeye çakışıyorsun??

Anadolu (Türkiye): bunu baba.. :)

  Hançeri çıkardım gibi kalbine saplamam bir oldu.. Türk soyu benden devam edecek ölmiçem hiç bir şekilde.. Ama sen öldün babam.. HAHAHAH!

Osmanlı: *kan öksürür* n-ie ana-dolu.. B-en sa-ana ne yaptı-ım.. *kan öksürür*

Anadolu(türkiye): Beni arka planda bırakman.. Tüm aldın toprakları satın onlara.. Bana hep değer vermedin.. Kuzenlerimi daha çok sevmek başka sayıyım mı baba..

Osmanlı: ço-ok ö-zür di-ile*kan öksürür*..rim.. Oğl-um..

  Ve artık Osmanlı İmparatorluğu diğe bir ülke yok artık benim ülken var.. HAHAHAHAHA! saat 00:00 babanım ölüm sattı ile benim kuruluş tarıhım olmak :)..

Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin