Şuanda ölsem daha şanslıyım ne güncelleme yapabildim bu hafta nedene bölüm yazdım yazılılarda perşembe başlıçak bana Allah sabır versin
İYİ OKUMALAR!
•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•
-3. Şahis-<orman>
-!küçük hatırlatma!-
Bu plan Türkiye için zor olcaktı 2 ülkeyi getiri getirmek zor olacaktı onun için...
-! Hatırlatma bitmiştir bu yerde devam! -
Bu onun için zor olcaktı çünkü anlaşmayı yapmıştı ve her an gözden kayıp olabilirdi 2 ülke çünkü zihninde dolaşmalarına izin vermişti.
Bu onun için zor olaçaktı ama yapmak zorunda idi plan yapmaları lazımdı hemde hemen genç ülkeyi arama emri vardı ve bulunursa yakalanaçaktı..
O yüzden hızlı bir şekilde boş bir eve gitmeleri lazımdı önden uzun ülke arkadan genç sonra ise kısa boylu 2 ülke onu koruyordu genç nereye gittiklerini bilmedi için ses çıkarmıyor ama uzun boylu ona kolunu bırakmıyordu çünkü gene bişilerin ters gitmeni hissetmiş gibi davranıyordu.. Kısa boylu ise etrafı gözetliyor du oda 2 ülkeye bişi olmasın diğe...
Gene yorulmuş bi halde ilerliyordu hala sargılı koluna bakıyordu.. Nıe bakıyordu bilin mıyor ama o kol hep sargılıydı denemez genç ın pskolojik sorunları mı vardı??
Kısa ülke: hey malaka! Türkiye'yi kaşısan mı çünkü bu gidişle bayılcak uykusuzluktan..
Uzun ülke: off.. İyi saten nıe yavaş gitti belli.. Ama kaçarken hiçte yorgun görünmuyordu-
Kısa ülke: sen ne anlarsın ki alda daha hızlı gidelim!?
Uzun ükle: iyi be bağırma malaka! Kulamı siktin..
Türk: nolur kavga etmeyin başım daha çok ağrıyor...
Kısa ülke: sana noldu lan sen böyle değildin
Türk: Amerika geçen günlerde bana aşırı dozda bi iğne verdi onun etkisi hala geçmedide
Uzun boylu: kapitalizm domuzu her şeyi yapar seni gözüne kestirdi belli valla
Türkiye dayanamayıp uzun ülkenin ellerine düştü 2 ülke korkmaz gözle ona bakarken uzun ülke onu alıp hızlı şekilde ilerlediler boş eve doğru.. Geldiklerinde sessizdi kimse yoktu evde, Genç ı odaya koydular ve hemen yan odada yada onlar girdiler..
-Türkiye'nın Gözünden-
Kalktımda başım hala ağrıyordu.. Gözlerimi açmakta zorlanıyordum.. İnşallah dağ evinde onun kollarında bağıldığımda bişi yapmamıştır..
Çantam hemen yanımdaydı.. Baktımda çakın yoktu ama kelebek vardı iyiki.. Kolumdakı sargıyı çıkarmaya başladım..
⚠️RAHATSIZ GÖRÜNTÜLER VARDIR/KAN⚠️
Kelebeğı açtım ve koluma taklaştırdım zevk alıyordum kendimi küçüklükten beri kesiyordum ve bu benim daha kötü yapıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-
ActionTürkiye Cumhuriyeti'nin yalanları ortaya çıkıyor.. Bunun dünyaya dejafantaji nelerdi?? Türkiye ortadan nie kayıp olaçaktı..bunları bilen tek Türkiye değilim anlaşılan ki bu başka birilerinede ulaşmış..Peki bu ülkeler ne olcak?? Öldürülecek mi yoksa...