Akşam saat 22:26 ve sizi tek bırakmamak için yazıyom! Okadar iyi bi yazarım işte neysee
İYİ OKUMALAR ;)--------------------------------------------------
-3. Şahıs-
Yer:Olay gecesi/Rus ve Çin konuşması
Saat:05:12Rus:bana yardın etmen lazım Çin onu kendi birliğine almam lazım!
Çin:Nasıl almayı düşünüyorsun Rusya??
Rus:onun için her şeyi veririm o egoist ın elinden onu almak istiyorum boğazlar benim için en önemli şey!?
Çin:biliyoruz ne kadar değerli oldu ama ikna olmazsa ne olçak onu soruyorum!!
Rus: olmazsa doğu türkistan üstünden yapçaz başka seçene yok çin!..
Çin: lan onu görmeye bile gelmedi Türk sen ne diyon ya bize yalan söylerse!? Ne bok yeriz biz Rusya
Rusya: haklısın oda doğru.. Ne yapmamız lazım ki- bekle bosna arıyoğ bi açım bakım ne diçek..
-Çin ile arama sonlandırıldı..-
-Bosna arıyor.. Arıyor.. Açıldı-
Rus: Alo?.. Bosna ne oldu??
Bosna: Türkiye anıden binadan çıktı bişide söylemedi seni aradımı??..
Rus:Hayır aramadı nıe ki bişi mi oldu??
Bosna: şey.. Tam söylicem ama sakın ol ilk önce..
Rus: tam sakın ın söyle şunı hemen!..
Bosna: Odasında içki şişeleri vardı ve 2 tanesi paramparçaydı ağır içki kokuyor odası..
Rus:NE SARHOŞ HALİ İLE DIŞARI ÇİKARDINIZ DELİ MISINIZ SİZ!?
Bosna: ben arkasından gidecekken Macar durdurdu ve oturmak zorunda kaldım arabasını alıp gitti hemde..
Rus: BİDE ARABAYI ALDI ALLAH'IM SANA GELDİM
(Rusya ile imana doğru BDKDHSKVJFPW)
Bosna: Onu bul nolur-
-Bosna ile arama sonlandırıldı..-
-Türkiye'm arıyor.. Açıldı-
Rus: Neredesin sen Bosna beni aradı aniden binadan çıkmışın odaya baktıklarında her yer her yerdeymiş ve bu sarhoş halinle nasıl araba kullanıyorsun!?
Türk: Sakın ol ilk başta sana geliyordum ve..neyse boş ver neredesin?
Rus:Şangay binasındayım ne oldunu buraya geldiğinde anlataçaksın ve sarhoşsun bide!
Türk:Rusya sorun yok değilim sarhoş fılan geliyorum
Rus:iyi ama senden herşey beklenir ve-..bekle senin NATO toplantın yok muydu??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-
AcciónTürkiye Cumhuriyeti'nin yalanları ortaya çıkıyor.. Bunun dünyaya dejafantaji nelerdi?? Türkiye ortadan nie kayıp olaçaktı..bunları bilen tek Türkiye değilim anlaşılan ki bu başka birilerinede ulaşmış..Peki bu ülkeler ne olcak?? Öldürülecek mi yoksa...