Bölüm 22. -Sen? -

58 6 2
                                    

Çoğu bilmeyenler için bu bölümü zor yazıyom göt korkusundan yakalanmak diğe neyse

Hikaye'ye yeni biri katıldı kendisini bi kişi biliyor ama başka kimse bilmiyor yakında onla ilgili bi bölüm atçam

İyi okumalar!

──────⊹⊱✫⊰⊹──────

-𝟹. 𝚂̧𝚊𝚑ı𝚜 𝚐𝚘̈𝚣𝚞̈𝚗𝚍𝚎𝚗-
𝚃𝚊𝚛𝚒𝚑: 𝟶𝟺 𝙼𝚊𝚢ı𝚜 ####
𝚈𝚎𝚛: 𝚂𝚞𝚍𝚒𝚝𝚢𝚘
𝚂𝚊𝚊𝚝: 𝙰𝚔𝚜̧𝚊𝚖 𝟷𝟿:𝟺𝟶

Tüm Dünya arabanın radyosu, telefon vb. Her yerde duyulan haber ile sallanıyordu çoğu haber kanalları yayını yarıda kesmeleri için tehdit ederken çoğu ülkelerde hemen kesilmişti...

Ne olmuştu ki bu asya tarafında çok büyük bir nedenlere ve sebeplere gelmişti herkes ailesi veya arkadaşlarının yanında kalmaya başlamıştı. Bu Türk ülkeleri içinde çok büyük bi kavga çıkarmıştı..

Kazak ve Kırgız  ortak evden ayrılıp Belarus'un evine gitmiş, Azer ise kendi evinde Armen ve Gürçi ile kalıyordu, Türkmen ve Macar ise Aynı evde kalıyordu ve son kişi olan Özbek ise Çin'de kalıyordu

Türkler kimseyle ne görüşüyor nede konuşuyordu bu olaylar onlar yıpratmıştı artık kaldıramıyorlardı..

-#&$|-
𝚃𝚊𝚛𝚒𝚑: 𝚐𝚞̈𝚗𝚞̈𝚖𝚞̈𝚣/ 𝟷𝟿 𝙷𝚊𝚣ı𝚛𝚊𝚗 𝟸𝟶𝟸#
𝚈𝚎𝚛: ???? 𝙴𝚟𝚒
𝚂𝚊𝚊𝚝: 𝟶𝟿:𝟺𝟷

Oturmuş tabletten resim yaparken aklıma hep bişiler yazmak istiyordu ama resimi bitirmem ve karakterleri yapmaya devam etmem lazımdı.

Telefon şarj daydı o yüzden ellemiyordum tablete baktımda saat hala öğlen değildi ve bizimkiler daha kalkmamaştı her zaman ki gibi bayram ziyaretlerinden bikmiş ve 5 saatlik açlık ile duruyordum. Midem bulanıyor ve başım ağrıyordu artık açlıkta  yataktan kalkıp table şarja takıp bıraktım ve telefonu alıp orda takılmaya başladım..

-𝚋𝚎𝚕𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗𝚒𝚣-
𝚃𝚊𝚛𝚒𝚑: 9 𝚜𝚎𝚗𝚎 𝚘̈𝚗𝚌𝚎/ ?? 𝙰𝚛𝚊𝚕ı𝚔 𝟸𝟶#1
𝚈𝚎𝚛: ????????𝙴𝚟𝚒𝚗𝚍𝚎
𝚂𝚊𝚊𝚝: 𝚐𝚎𝚌𝚎 𝚜𝚊𝚊𝚝𝚕𝚎𝚛𝚒

Sakın ve sessizdi etraf babamı(?) bekliyordum. Uzun zaman olmuştu merak etmiştim onu artık sadece mektup alıyordum ondan ve minik ve tatlı hediyelerde alıyordum. Bu beni mutlu ediyordu ama evde akşamları tek kalmak korkunçtu sevmiyordum..

Annem(?) kim bilmiyordum babam(?) ondan bahsetmemiş hiç kimdi veya nasıl biri oldunu hep hayal ettim benim gibi miydi yoksa daha farklı mıydı soruları hep kafamın içinde dolaşıyordu.

Bir den kapı çalmıştı koşarak açtımda karşımda postaçı ve elinde 2 tane paket ve ni mektup vardı.. Babam(?) gene gelmemişti ama herhalde uzun bi yolçuluk olçanı söylemişti bana..

Merakla mektupu açtım okurken şok geçirmiştim ve ağlamaya başladım mektupu yere attım ve paketleri umursamadan koşarak odaya çıktım...

???? : ᙁᙓᙃᙓᙁ 𝒃𝒆𝒏!? Ⴆυ Ⴆҽɳιɱ 𝓱𝓪𝓽𝓪𝓰̆ı𝓶.. 𝔸𝕞𝕒 𝑠𝑒𝑛𝑖 ցҽղҽ ʙᴜʟᴍᴀᴍ "𝐵𝒜𝐵𝒜"...

⊱ ────── {.⋅ ♫ ⋅.} ───── ⊰

:'D....

Sonunda küçük bi hediye size bunu bayramda yazma şansım oldu ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda küçük bi hediye size bunu bayramda yazma şansım oldu ^^

Kelime S. : 362

Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin