Naberr! Bu gün de bitti be nasıl hızlı geçti bilinmez ama beniö şarj bildin geberiyor.. 19 şarj be ne kadar yaşa bilirsem sonra si Allah bilir okuldan geldim de yazçam off ilham kalmaz ki!! Sizi tutmam başlayan
İYİ OKUMALAR ;)
________________________________-Turan Birliği'nin gözünden-
Yer:NATO ve Tb'nın konuşma anıO toplantı odasını neredeyse basçaktım ama şanghay dururdu hay- açdında üyem sandalyede bağlı ve amerikanın yanında senin ben.. Ananı- neyse türkiye bana halsız ve baygın gözlerle bakıyordu ne oldu burda!? Amerika onu kaldırdı ve biraz ikimize yaklaştı konuşmalar bla bla geçti ve Nato geldi şimdi ananı-öhm.. Şanghay beni zor tutuyorum nato ise korka korka konuşuyordu..
Tb: Nato anla artık türkiye artık buranın üyesi değil onu burdan aldım hakkım da var!
Nato: benim de hakkım var ve izin vermiyorum! Ve ne çüretle sizin üyenizmiş gibi davranıyorsunuz
Tb:Ben Turan birliği Türk ülkelerini içinde oldu birlik oldu mu ve bunun içinden türkiye de var!
Nato şaşırmıştı ben ise Türkiye'yi almak için odaya girdim de türkiye yerde uzanırken üstünde Amerika vardı.. PİÇ NE HAKLA ÜYEME BÖYLE BİŞİ YAPAR!? şanghay bunu görür görmez direk onları ayırdı ve Türkiye'yi yanına aldı ben ise amerikanın yakasını tutup çektim ve konuştum..
Tb:SAKIN BİR DAHA TÜRKİYE'YE YAKLAŞIM DEME SONUN BEN DEN OLUR ABD!?
Onu yere fırlatıp çıktım şanghay türkiye ye ne oldunu soruyordu iyiki bi getirdik yanımda hee piç..şaşırmadım Rusya her şeyi veriri Türkiye'nin boğazları için.. Bunun farkında olmak zor bişi hala uğraşıyor ama izin vermem..
Şb: nıe kolunda iğne izi var??
Türk: şeyğğ.. Uzun hikaye.. Artık burdan gidebilirmiyiz Turan??
Tb: sen git ben şanghay lâ bişi konuşmam lazım..
Türkiye kafasını evet anlamında sallayıp koşa koşa gitti nereye gittiyse bulurum.. Şanghay baktım da hala gözleri bendeydi.. Bi kere beni şaşırt be şanghay..
Şb: Evet bu kadar önemli konu ne?
Tb: Ne istedini söyle eğer türkiye nin boğazlarıysa çok görürsün..
Şb: hayır onu Rusya istiyor bilmiyorum neden ama ambargo uygulandı için açlık sorunları var şuan.. Nıe böyle düşündün ki??
Onu tutup çektim ve şanghay ise biraz kızarmıştı aptal..ben ise rahatım çünkünkü böyle şeyleri sevmiyordum normal de.. Konuşmaya böyle devam etim
Tb: eğer ki bi yalan söyle var yap seni dırı dırı yakarım! Veya gebertirim hiç sorun değil
Şb: Sakın- yalan söylemiçem bi de sikseydin o eksik kaldıyağ bırak tamam anladım!!
Tb: benle dalga geçme ve biraz olgunlaş çoçuk musun sen!?
Şb: kusura bakma ama benim çıddılık bu kadar daha ileri yok..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-
AcciónTürkiye Cumhuriyeti'nin yalanları ortaya çıkıyor.. Bunun dünyaya dejafantaji nelerdi?? Türkiye ortadan nie kayıp olaçaktı..bunları bilen tek Türkiye değilim anlaşılan ki bu başka birilerinede ulaşmış..Peki bu ülkeler ne olcak?? Öldürülecek mi yoksa...