Bölüm 8.-Karanlık..-

109 14 29
                                    


Evet bi bölümde atasın geldi nıe? SIKILIYOM!! Evet kafamı senaryolar lâ dolu oldu için dayanamıyom yazmakta aklım hep yazmakta nasıl bi işi Allah bilir

Okurlarım sizin için karakterlerin nasıl gözükuyor tipe bi bölüm attım mı?

İYİ OKURLARIM ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Azerbaycan'ın gözünden-
Yer:ortak evde

2 gündür abim kayıptı ama son haber ile herkes şoka uğramıştı çünkü abim yaşıyor ve elinde orak ile çıkmıştı ordan bunu duydunuzan de dile mizi bilemedik rusyayı gerçekten öldürdümü??

Kazak bunun üzerine ağlamaya başlamıştı çünkü Rusya'yı abisi gibi görüyordu ama bizim ise değil hiç bir zaman olmadı.. O sırada kktc bana sarıldımı gördüm onu sakınleştirmeye çalıştım ama olmuyordu birden gene spiker konuştu ve onu dinledik

Spiker: " sayın ülkeler.. Yeni gelen habere göre Rusya Federasyonu yaşıyor ama elinde sarı bir madırga denilen bir çekiç ile çıktı... Bunun anlamı ne hala anlaşılmasada oda koşarak başka yöne doğru gitti ve ortadan kayboldu.. 2 ülkeye ne oldu? Neden anıden kayıplara karıştılar ve 2 gün sonra gene ortaya gittilar? Ve birlikler ise cevaplarımızı umursamıyor ve işlerini yapmaya çalışıyorlar.. "

Bir yandan abimin elinde sarı orak Rusya da ise sarı madırga vardı.. Bu çok garıp.. Ne anlanı vardıkı.. Bekle Sovyetler'in sembolu- AMAN GERİ GELMESİN! abımı meral ediyoduk..

-Turan'ın Gözünden-
Yer:WHO'nun ofisi

Olmaz! Hayata olmaz!! Nato beni sürükleyerek içeri girmeye çalışıyorduki beni içeri getirmeyi başardı WHO bize bakıyordu anlamadı belliydi hemen gitmem lazım derken bu sever kanadımıda tutu Nato kızgın gözlerle bana bakıyordu bende durdum kanadımı bıraktı ama elimi değil..

WHO: Noldu Nato? Nıe getirdin TB yı??

Nato: Turan ilaçlarını içmiyor ve hastalı ilerlemiş ola bilir.. O yüzden getirdim ve bırazÇIK zorlamış ola bilirim turanın kolunu..

Tb: Do-ğru de-ğil a-lıyorum!
(Panik oldu için :3)

WHO: Turan buraya gelir misin bi bakım durumuna eğer içmediysen Nato seni hep kontrol etçek..

Tb: NATO HARİÇ HERKESİ İSTERİM AMA NATO HAYATTA OLMAZ!?

Nato: Ben gene haklıçıktım içmedi belli normalde böyle değil bay WHO..

WHO: Nıe içimiyorsun Turan bu senin iyiliğin için anla! Artık Nato senle ilgilenmek eğer Nato yu istemiyorsan başka birine söylerim o hal eder

Tb: Evet olur şanghay ı istiyorum..

WHO: Emin misin toplantıda aranız baya kötü gibiydi?..

💭Tb: Gerçektende öyleydi ama kabul eder yağ.. Beni bırakmaz.. İnşallah..

WHO: Nato lüften şanghay'yı çağırır mısın?

Çıkışı Olmayan Yol-Country Humans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin