Deel 4

24 3 5
                                    

Ik, Femke en Laure stonden op de eerste rij om onze beste vriend Aaron te supporteren bij zijn optreden. Zijn muziek carrière is de lucht in geschoten toen hij The Masked singer won als Tovenaar. We volgden hem al van met Bobby want we zijn al vrienden van begin middelbaar.
We zijn enorm trots al op wat hij bereikt heeft. En wat er ook gebeurd, we gaan er altijd voor hem zijn.

'Ik ga even drinken halen, moeten jullie iets hebben?' Vroeg ik.

'Ik heb nog dank je.' Zei Laure

'Ik hoef niks.' Zei Femke. Ik ging naar de bar toen ik aanbotste tegen iemand.

'Sorry, had je niet gezien...' zei ik. Toen ik die aankeek liep ik meteen weer verder. Ik was vergeten dat Niels werkte op concert events.

'Faya, wacht, ik wil sorry zeggen.'

'Ik hoef geen sorry, en denk maar niet dat ik je nog terug neem. We zijn klaar.' zei ik en bestelde mijn drinken en liet hem achter. Geërgerd ging ik bij de rest staan.

'Alles oké?' Vroeg Femke.

'Niet echt, Niels tegengekomen, was vergeten dat die moest werken hier. Heb mijn gedachten gezegd en dan naar jullie gekomen.'

'You go girl!!! Anders en beter!' Zei Laure.

'Ander en heter... zoals Colby!' Antwoorde Femke. Ik lachte en we klonken erop. En dan begon het optreden van onze Aaron. Ik genoot in volle teugen samen met mijn vrienden. Ik voelde me wel wat raar. Valt zo slecht uit te leggen. Wel goed ofzo, te goed... dronken... nee kan niet, ik drink niet...

Het concert was gedaan en we gingen backstage.

'Heyyy, weer geweldig gedaan.' Zei Laure direct en gaf hem een knuffel.

'Super zoals altijd.' Zei Femke en kuste hem.

'Echt wooooowww aaron, echt wow!!!' kon ik nog zeggen voordat ik op de grond viel.

Bij Colby

Na de live video te hebben gedaan besloten we om iets te gaan eten en drinken in een café in de buurt. Er was ook iets gaande daar en we waren nieuwsgierig.
Country muziek en iedereen was er aan het linedancen. Was echt tof om te zien.

'Niceeee, country party!' Zei Sam en stond te kijken naar de dansers. We werden al buitenstaanders verwelkomt en als we zin hadden mochten we ook proberen om zelf mee te dansen.

'Sommige zijn echt niet moeilijk. Je gaat het zo beet hebben!' Zei er iemand.

'Maar ik ken jullie... Sam en Colby, Faya heeft het altijd over jullie.' Zei iemand ander nog.

'Jullie kennen Faya?' Vroeg Sam.

'Jazeker, ze is de beste danser van heel België. Ze kent alles vanbuiten. En ook het is te leuk om haar bezig te zien, al zingend en dansend. Ik ben trouwens haar lerares Rita.'

'Leuk om te horen.' Zei ik lachend.

'Kom, we leren je 1, is echt simpel en kan op alles gedaan worden.' zei ze en we werden meegetrokken op de dansvloer.' Ik en Sam stonden nu zo tussen alle cowboys en cowgirls en het was echt lachen.

'Dit moeten we meer doen!' Zei Sam enthousiast.

'Echt wel. Yihaaa!' Lachte ik en liet me helemaal gaan met de dans. Ik was volledig mee en het ging enorm goed totdat ze ineens allemaal begonnen te schreeuwen. Ik en Sam verschoten ons kapot en verloren heel ons ritme. We kregen de slappe lach en we gingen langs de kant staan om verder te kijken.

Het werd laat en we besloten om terug te keren naar het hotel.

'Jij hebt filmpjes hiervan he.' Zei ik.

'Heb gevraagd ze door te sturen en heb ze juist ontvangen via mail.'

'Eens benieuwd wat XPLR club hiervan gaat vinden.' Overal waar we nu al geweest zijn duikt altijd de naam Faya op. De eerste ontmoeting, de verrassing vandaag en nu bij een linedance avond. Ze moet wel echt gekend zijn en enorm geliefd bij vele. Het was enorm donker nu en we waren even de weg kwijt naar het hotel. Sam stak rap over om iemand de weg te vragen.

'Colby, is langs hier!' Riep Sam. Ik knikte en stak dan de straat over.

'COLBY!!!!' Hoorde ik iemand roepen, maar voor ik kon reageren zag ik 2 lichten op me afkomen en werd alles zwart.

Murder Mystery - Sam and Colby storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu