Deel 22

7 0 0
                                    

Bij Faya

Ik werd stilletjes wakker. Heel de nacht heb ik zitten denken aan gisteren. Het was zo perfect. Ik had nu even schrik dat dit nog een droom was maar gelukkig was het allemaal echt. Ik besefte nu dat ik nog mijn kleren aanhad. 'Ben ik zo gaan slapen? Hoe ben ik hier gekomen?' Ik moest vast op de terugweg als een blok in slaap gevallen zijn. Ik nam mijn gsm en begon wat te scrollen op de socials om wakker te worden. Ik zag op Instagram dat Colby nog iets gedeeld had op zijn verhaal.

'Dank je wel iedereen voor de beste verjaardag ever!!!' met een foto van onze knuffels alleen. Ik moest lachen. Het is zo ontzettend lief. Ik zag dat ik allemaal berichten nog had gekregen van mijn vrienden.

'Hoe was het? Wat zei Colby? Wat vond hij van het cadeau?' Ik beantwoorde alles maar besloot wel nog niet te vertellen dat we een koppel zijn. Het is nog maar juist, als het echt serieus is ga ik het wel zeggen. Wil hun reactie wel zien dan. Ik zie Femke en Laure zo flippen. Er werd aan de deur geklopt. Ik was nog te moe om te reageren. Ik wou ja proberen zeggen maar er kwam gewoon niks uit. Colby kwam stilletjes binnen.

'Hey...' zei ik stil en hij kwam naast me zitten.

'Hey, wou even checken of je wakker was.'

'30 % wakker.' zei ik lachend. Ik had echt nog enorm moeite met mijn ogen open te houden. Ik zette me stilletjes recht.

'Goed geslapen?'

'Dat wel. Was stik kapot. De vlucht, het feit dat ik nog wat aan het revalideren ben, de drukte gisteren en medicatie...'

'Begrijpelijk, maar hey... er is niks speciaals gepland vandaag. Ik heb wel nog even werk maar in de namiddag heb ik tijd voor als je iets wilt doen.' lachte hij lief.

'Ik zie nog wel.' zei ik. Hij keek me aan met die lieve Colby smile waar ik altijd al voor in zwijm viel. Ik kon daardoor zelf niet stoppen met lachen. Ik moest nog steeds aan het idee wennen dat ik en Colby nu een koppel zijn. Dat tijdens die ene periode dat hij verliefd is geworden op mij en ik het niet wist. Mijn geest wel... Ik vond hem altijd al geweldig maar dat was als fan zijnde. Een celebcrush maar ik had nooit gedacht dat het meer kon worden. De eerste kus voelde juist aan en dan gisteren op de kermis. Die knuffel dat ik kreeg, het feit dat hij wist dat ik zo een grote fan ben van Spider-Man? Colby heeft al meer voor me gedaan dan dat Niels deed in 2 jaar.

'Colby...' zei ik stil en nam zijn hand vast.

'Ik weet dat ik de momenten samen niet meer weet. Dat ik mijn best doe om alles te geloven maar het heeft echt tijd nodig. Ik wil het rustig aan doen, u beter leren kennen, niet alleen Colby dat iedereen ziet in de video's. Ik hoop nu dat ik je hiermee niet afschrik...?'

'Nee, helemaal niet. Ik versta je wel. Ik had er ook al aan zitten denken. Toen ik je zag gisteren wist ik zelf niet wat doen, wat jij wilde en dan had jij de eerste stap gezet.'

'Ik dacht niet na, het gebeurde gewoon en het voelde juist...' zei ik best wel stil. Hij moest lachen. Hij was stiekem aan het blozen en dat maakten hem zo schattig. Niks is er zo leuk als Colby zijn glimlach. Ik boog stilletjes naar voren en kuste hem.

Bij Colby

Na Faya een goeiemorgen te zeggen en wat te praten was ik terug aan het werk met Sam. Druk bezig met de video van heel die ervaring te editen. Ook waren we aan het nadenken van hoe we dat gaan brengen. Er is enorm veel gebeurd. Dat ongeluk, haar geest verschijning, ik die ontvoerd werd,... Ook zouden we nog een video moeten maken met Faya haar verhaal erin. Het wordt geen video dat iedereen van ons gewoon is. Dit is echt anders. Het schiet wel goed vooruit. Als het zo goed doorgaat geraakt het af binnen een week. Alleen nog Faya haar boodschap.

Murder Mystery - Sam and Colby storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu