Bij Colby
De weken zijn al voorbij gevlogen. Nu de laatste bestemming, België. We hadden juist onze bagage gedropt op onze kamer of we waren alweer op stap. We liepen door de winkelstraten van Brussel. We hadden wel de camera niet mee maar we filmden wat met de gsm. Is anders te opvallend en even rust kan geen kwaad.
Bij Faya
Ik en de vrienden waren op stap in Brussel. We kwamen niet zoveel hier en ook doen we dit even voor Aaron. Met zijn druk leven als zanger en acteur heeft hij niet altijd vrije tijd, en als dat zo is wordt die veel te vaak lastig gevallen.
Het was middag en we hadden juist ons eten besteld.'Ons plan van Sam & Colby gaat nog door he?' Vroeg Laure.
'Zeker! Ik probeer echt al elke dag alles in de gaten te houden om te zien wanneer ze hier zijn.' zei ik. Ik zag dat Niels wel geërgerd is errond.
'Kunnen jullie nog eens niet over die twee praten?' Zei Niels en rolde met z'n ogen.
'We zullen van onderwerp veranderen. De nieuwe video van Kris en Celina al gezien?' Begon Aaron direct. Ik schoot al in de lach. Was juist die met Sam & Colby erin.
'Duhhh!' Riepen we in koor. Ik zag Aaron zijn ogen schitteren als die erover begon. Hij is mega fan van Kris, Kallmekris. Maar hij niet alleen. Het is door haar dat ik Sam & Colby heb leren kennen.
'Die 2 zijn gewoon de vrouwelijk versie van hen.' Zei Laure.
'Is hilarisch als ze hen achterna doen!' Lacht Femke.
'Here we go again...' zuchte Niels.
'Je moest niet mee he.' Zei ik stilletjes tegen hem.
'Wat moet ik anders doen? Ik zie u al zo weinig.' Zei hij en zo had die alweer op me ingepraat.
Bij Sam
Het was middag in België. We zijn nu al een paar maand aan het touren in Europa en nog steeds geraakte ik maar niet gewend aan de tijd. Voor ons is dat normaal ochtend.
We hadden juist gedaan met eten en we liepen verder door de straten van Brussel.
Ik merkte een groep vrienden aan een tafel, het waren fans van ons. Je kon het zien aan de XPLR merch.'Hey Colby, fans...' zei ik stil.
'Ja en...?'
'Maar zou je dat nu durven? Als je hen tegenkomt "Holding hands with strangers vine" nadoen?' Zei iemand.
'Ik wil het proberen, wil vooral hun reactie zien!" Antwoorde iemand en ging dan weg
'Je hebt het ook gehoord?' Zei ik en zag Colby wel lachen.
'Awel... we gaan ze geven wat ze willen.' Zei Colby en we liepen af op dat groepje vrienden.
Bij Colby
Ze gingen juist vertrekken als wij erbij kwamen staan. Hun reactie was goud waard.
'Sam & Colby!!! Jullie zijn hier al?!!'
'Hey, ik hoorde jullie idee en zag dat jullie fans waren. We dachten van we helpen jullie.' Zei Sam direct.
'Faya, is al maanden jullie bezoek aan het plannen, en uitzoeken wanneer de M&G zijn enzo. Ik ben Aaron trouwens, en dit hier zijn Laure, Femke en Niels.'
'Niels! Geef je pet, zonnebril aan Colby! Want voor de rest hebben jullie precies hetzelfde aan! Zo gaat ze denken dat je Niels bent.' Zei Laure. Ik deed wat er gevraagd wordt en stond zo klaar want ze kwam ieder moment naar buiten.
'Ik blijf hier even en film wel.' Zei Sam en ging verstopte zich om de hoek. Niels van hetzelfde, als zag ik dat die het niet zo heel leuk vond. Aaron hield stiekem ook zijn camera klaar en dan kwam ze buiten.
Ik probeerde niks te zeggen en volgde de groep gewoon mee.'Hey! Wacht eens!' Zei ze en ik voelde al dat ze m'n hand vastnam. Ik keek heel even om. Moest wel eerlijk toegeven dat ze wel knap was. Ook de manier waarop ze lacht was wel heel mooi.
'Zijn jullie aan het filmen?' Vroeg ze.
'Ja... mag dat niet? Liefde is toch mooi en mag wel gezien worden he?' Zei Femke lachend.
Faya keek naar me en kon ook niet anders dan kijken. Sam en Niels kwamen ook af en ik deed de zonnebril af.'What's up guys it's Sam and Colby!' Zei ik en Sam kwam al naast mij staan.
'Holding hands with strangers.' antwoorde hij droog. Net zoals dat het vroeger was in onze Vines.
Haar reactie was goud waard en we hielden nog steeds elkaars handen vast. Ze was sprakeloos.'Ze hoorden ons praten en zagen dat we fans waren. Ze hebben dit dan even geregeld.' Begon Femke. Ik gaf Niels zijn spullen terug ging dan ben de andere voor een foto. Met een kleine babbel erbij.
'Ik ben al maanden bezig met dit bezoek voor te bereiden en dan zijn jullie hier al ineens.' Zei Faya.
'We wouden het stil houden. Dit is het laatste en ook een beetje vakantie als we de dingen bezocht hebben die we gingen doen.' Zei ik eerlijk.
'Houd dit wel voor jullie als het kan.' Zei Sam.
'Zeker, we zijn allemaal lid van XPLR club, whats happens there, stays there. En we respecteren jullie in alles wat jullie doen.' zei Faya.
'Dank je wel.' Zei ik en gaf iedereen nog een knuffel voor we weg gingen.
'Tot bij de M&G. En have fun in Belgium!' Zei Faya en zo namen we afscheid van deze geweldige groep.
'Zo een leuk groep.' Zei ik en stapte verder.
'Zeker dat je het over de groep hebt en niet Faya?' Zei Sam met een grijns.
'Komaan Colby! Ik heb het wel gezien ze.'
'Ja ze is knap maar ze is met Niels, trouwens ze is van hier. Wat is de kans dat we na dit die nog gaan zien? Zou toch niet werken.' Hij knikte begrijpend.
'Ale. Verder Brussel gaan verkennen want het gaat nod druk worden de komende weken!' Zei Sam en zo genoten we verder van deze trip
~zeker deze jongens eens opzoeken op YouTube! Hun video's zijn te moeite waard!!! Zeker als je houd van het paranormale. Ook hun Vines zijn mega grappig. En wist je trouwens dat Colby Brock een liedje heeft genaamd Skin?! Is een van mijn favo nummers van het moment
En... Sam zingt ook! Ik raad je echt enorm aan om hen eens op te zoeken, want echt... niks is zo mooi als die hun vriendschap! ~
JE LEEST
Murder Mystery - Sam and Colby story
ParanormalneShe needed my help. I was the only one who saw her... ~Colby Brock~ What's up guys!!! It's Sam and Colby! Elke fan weet hoe die twee elke keer hun video's beginnen, tot die ene video dat eens anders begon... Sam en Colby zijn op tour in Europa. In...