Bij Faya
Ik werd wakker. Colby lag nog te slapen met kittens op hem. Colby lag nog tegen zijn schouder en Sam in zijn armen. Ik smolt zo weg van hoe schattig dit was.
Ik kuste hem zachtjes om hem wakker te maken.'Good morning handsome.'
'Good morning love.' Hij verschoot van Colby dat op zijn schouder nog lag en schoot in de lach.
'Oh sorry colby, wou je niet doen verschieten...' zei hij en nam hem vast samen met Sam.
'Die 2 zijn zo lief!''Ik weet het, net als jullie he.' Zei ik lachend. Ze hadden zich weer genesteld tegen Colby en hij nam zijn gsm voor een foto.
'Ter herinnering...' zei hij stil met een smile.
'Wat wil je doen vandaag? Ik weet niet hoe lang ik hier nog ga zijn.' Zei ik met een bang hart.
'Eerst naar het hotel en mijn spullen al klaarnemen en zien wat Sam nog wilt doen.'
'Dat doen we eerst dat, en zien we later wel.' Ik ruimte alles op hier en ik ging dan met Colby mee naar het hotel.
Daar aangekomen, Sam was aan het ontbijten met mijn vrienden erbij.'Heyy iedereen.' zei Colby.
'Heyy, onze laatste dag hier.' Antwoorde Sam direct.
'Ja, ik wil niet naar huis...'
'Het moet helaas, maar we kunnen nog iets doen.' Zei Sam.
'Ik treed op vandaag, als jullie willen komen kijken.' zei Aaron.
'Ja waarom niet? Waar en om hoe laat?' Vroeg Colby.
'Half 8 vanavond in Aalst.'
'Is goed, we zien je daar.' Lachte Sam. Ik was enorm excited al. Sam en Colby die naar Aaron gaan kijken? Dit is toch te zot voor woorden. Mijn vrienden vertrokken, Aaron moest nog repeteren ervoor.
'We zullen best onze koffers maar klaarpakken zeker?' Zei Sam en stelde zich recht.
'Yep...' antwoorde Colby.
'Is ze er nog?'
'Nu nog wel.' Zei hij en keek me aan.
'Ik geloof dat alles goed komt. Ze gaat hier doorkomen.'
'Ik hoop het, maar de schrik is er wel.' zei Colby stil.
'Ik heb een idee, kunnen we niet terug naar een country party?! Iets doen wat ze fantastisch vindt?' Zei Sam
'Geen slecht plan maar moeten weten waar he.'
'Ik ga kijken op Fb.' Zei ik en scrolde tussen de verschillende accounts en berichten van de zangers dat ik ken.
Ik had 1 gevonden in Gent voor deze namiddag.'Faya heeft gekeken en er is in Gent een event zegt ze.' zei Colby tegen Sam.
'Eerst onze spullen, dan naar Gent en als laatste een concert van Aaron. Top!' zei Sam en zo schoten ze in actie.
Bij Colby
Na het klaarpakken van onze koffers waren we onderweg naar Gent, de country club van The Old Texas. Sam heeft met Faya haar leraares Rita gestuurd om te zien of we konden komen wat mogelijk was omdat er 2 van hun club niet meet konden komen.
Ik had het wel lastig, niet van de pijn maar omdat de tijd er bijna is om afscheid te nemen van Faya. De zaak is opgelost en we keren terug naar huis morgen. De onzekerheid of ze uit haar coma geraakt is ook iets wat ik niet kan loslaten. Ik wil haar nog kunnen zien en horen.
Ik bleef naar Faya kijken, een beetje uit schrik dat ze al weg was.
JE LEEST
Murder Mystery - Sam and Colby story
ParanormalShe needed my help. I was the only one who saw her... ~Colby Brock~ What's up guys!!! It's Sam and Colby! Elke fan weet hoe die twee elke keer hun video's beginnen, tot die ene video dat eens anders begon... Sam en Colby zijn op tour in Europa. In...