Alright... Europa tour!!! Nog nooit heb ik zo hard uitgekeken naar dit. Nieuwe plaatsen ontdekken, verhalen, ontmoetingen met fans... gewoon weg de wereld zien, en een klein beetje ook vakantie. Sam haalde de camera al even boven om beelden te hebben van de reis zelf, rondleidingen van het hotel,... . We moeten iets kunnen tonen in de XPLR club.
Ik zei zo gedag, als soms mijn onnozele zelf, maar ja dat is Sam ook wel.
Hij filmde even een korte rondleiding van onze kamer momenteel in Frankrijk. Ikzelf was gewoon wat bezig op mijn GSM, de socials checken, xplr club... sinds de nieuwe app van start is gegaan valt er enorm veel te beleven, zeker in de chat. Okey... ik geef dus toe dat ik alles stiekem zit mee te lezen. Ik wou even tijd nemen voor mezelf, morgen wordt een enorm drukke dag.Onze Europa reis ziet er alvast zo uit. 2 weken Frankrijk, 3 weken in the UK, 2 weken Duitsland alsook in Spanje met als laatste België, dat gaat voor een maand zijn want we nemen ook wel vakantie. En mag dan juist toevallig in de zomer zijn als het Tomorrow land is! Daar kijk ik ook echt al enorm naar uit. Ik niet alleen trouwens.
'Ale Colby! Doe die gsm even weg en zeg hi!' Begon Sam met recht die camera in het gezicht.
'What's up XPLR club!!! We zijn nu in Frankrijk. Je kunt vanaf de kamer de Eifeltoren zien, hoe cool is dat!' Zei ik aal lachend en naam even de camera over.
'Sam, klaar voor morgen?'
'Niet echt, je weet dat ik enorm veel zenuwen heb voor de catacomben!'
'Komt wel goed... we hebben the conjuring overleeft. En alle andere dingen. Dit lukt zeker.' Zei ik gerustellend.
'Kom, we gaan Parijs wat verkennen.' zei ik en sleurde hem zo mee naar buiten. Zo liepen we met de camera door de straten in Parijs. Plezier maken, af en toe wat fans die we tegenkwamen. Ik moet wel toegeven dat ik wel het gevoel heb dat ik iets mis. Ik heb wel de beste vriend dat ik me kan voorstellen maar geen vriendin... Het is al een hele tijd nu dat ik single ben. Moet wel echt eerlijk toegeven dat ik het enorm mis om iemand te hebben. Een soulmate. Sam weet het wel en die probeert me wel te helpen ermee met af en toe ineens een surprise date maar de klik is er niet. Vele doen te veel hun best zodat ik die leuk zou vinden. Wees gewoon jezelf! We moeten nie alles gemeen hebben met elkaar.
Er was wel 1 iemand, alleen erachter gekomen dat ze een ander had. Deed best wel pijn.
Ben wel bezig op verschillende datingapps ook, niet dat er dan achteraf veel van in huis komt. Ik geef daar de moed in op. Ik hoop gewoon ineens de ware tegen te komen. Heel toevallig, kan zelfs een fan zijn, wie weet...Bij Faya
Sam en colby komen naar België!!! Heel de maand juli! Ik heb me al so goed mogelijk zitten voorbereiden om hen te ontmoeten. En mijne vriend proberen overtuigen om mee te gaan. Hij vindt hen maar niks, wat ik ook echt niet kan begrijpen. Hallo?!!!!! SAM EN COLBY!!!! Femke, Aaron en Laure heb ik al zeker aan m'n zeide.
'We weten waar ze naartoe gaan en ze gaan in XPLR nog bekend maken wanneer er Meet & Greet momenten zijn.' zei ik even als herhaling.
'Ik zou echt alles doen voor een knuffel van Colby!' Zei Femke.
'Jij niet alleen! Het is wel Colby Brock! Ik laat sowieso een tattoo schrijven door hem!' Zei Laure.
'Vergeet Sam niet he, we gaan die niet buitensluiten.' Zei Aaron lachend.
'Sam is volledig mijn type, maar Colby... weet niet wat die heeft he maar amai..., mijn hart gaat altijd zo tekeer als ik die zie.' zei ik en ik begon al weg te smelten van het gedacht alleen al.
'Ik denk dat ik vooral moet oppassen dat ik mijn lief niet kwijtgeraak door hen.' Zei aaron en staarde naar Femke.
'Ohhh is blommie jaloers?'
'Ugh ja! Die zijn wereldberoemd! Bijna 10 miljoen subscribes op YouTube. Gekend op Vine en nog 2 knappe gasten.'
'Sam en colby zijn voor hun 2, van mij geraak je niet van af.' Zei Femke al lachend, maar wel gerustellend.
'Hey, ik heb ook iemand... alleen kan die zo beu doen soms. Die is niet eens fan en ik moet nu toestemming vragen? Ik doe mijn goesting met mijn vrienden. Ik moet altijd ja zeggen dus...' zei ik eerlijk.
'Dat is nou eens gesproken!' Zei Laure met een high five erbij.
'We moeten net als hen een video maken en zo beginnen van "WHAT'S UP GUYS!" zei Femke.
'Omg ja!!! Op XPLR jacht naar Sam & Colby.' Riep Laure.
'Of als we die tegen komen een vine nadoen. Gelijk "Holding hands with strangers of a Selfie" zei Aaron.
'Wil hun reactie wel zien dan!.' Zei ik al lachend.
We bleven nog praten over van alles en nog wat. Kleine projectjes dat we zouden kunnen doen. Ik was er niet echt helemaal bij. Waarom antwoord Niels nou niet? Ik weet niet met wat die bezig is de laatste tijd maar ik vertrouw het niet. Als dat zo blijft zit er niks anders op dan het gedaan te maken...
JE LEEST
Murder Mystery - Sam and Colby story
ParanormálníShe needed my help. I was the only one who saw her... ~Colby Brock~ What's up guys!!! It's Sam and Colby! Elke fan weet hoe die twee elke keer hun video's beginnen, tot die ene video dat eens anders begon... Sam en Colby zijn op tour in Europa. In...