Een paar dagen later. Goedgezind naar de les. Nog altijd aan het denken aan die zeer geweldige verjaardag. Al zingend ging ik mijn vriendinnen te gemoet.
'Er is hier 1 goedgezind.' Zei Luka direct
'Wat wil je als je echt het beste vriendje ter wereld hebt en je de beste verjaardag ooit heeft bezorgt.'
'Hebben we zien passeren. Je hebt uw country idool ontmoet, hij heeft het bekend gemaakt van jullie...' zei Justine.
'Ik ga het echt blijven zeggen. Jullie horen echt bij elkaar en hij verdiend het zo!' Zei Jayna. Ik kon alleen maar lachen maar dat duurde niet lang.
Linsey en haar groepje kwamen recht op me af. Zij zag er enorm boos uit en ik kon al raden waarom.
Ze vloog naar me toe en duwde me tegen de muur.'HEY!!! Laat haar met rust!!!' Riep Jayna en duwde Linsey met hulp van Justine en Luka aan de kant.
'Nee! Alleen als zij Colby met rust laat ja! He is mine!' Riep ze.
'Jij hebt daar niks over te zeggen.' zei ik zo kalm mogelijk. Binnenin was ik echt in paniek. De anderen kwamen rondom mij staan zodat Linsey niet aan mij kan.
'Ik krijg je nog wel...' dreigde ze en ging dan weg.
'Gaat het...?' Vroeg Luka.
'Jaja, alleen beetje pijn maar het is oké.' Zei ik. Ik probeerde me sterk te houden. Ik wil niet dat ze doorhadden dat ik echt schrik had.
'Is ze altijd zo? Obsessed?' Zei ik.
'Altijd al zo geweest. Ik denk dat zij zelfs 1 van de redenen is geweest waarom ze best al veel verhuisd zijn. Kamperen aan hun huis om hen te zien. Uitzoeken waar ze gaan filmen om er zelf naar toe te gaan en ja, ze hoopt op een relatie met Colby. Bij de minste vermoeden van met wie hij samen is, is dat een dreigement.' Vertelde Jayna.
'Amai... en dat noemt zich een fan...' zuchte ik. Het was tijd voor de les. Ik kon mijn gedachten er maar niet bijhouden. Ik voelde Linsey haar ogen op me branden. Ze zat een paar rijen achter me en ik wou zo rap mogelijk weg van hier. Ik durfde niet meer alleen weg. De kans dat ze achter me aankomt is groot. De les was gedaan en ik spurtte naar buiten. Met een kleine omweg bleef ik maar doorgaan. Ik zag Linsey en haar groep niet meer en dat stelde me al wat op mijn gemak maar ik bleef maar rennen.
Ik was thuis aangekomen, helemaal buiten adem van het lopen. Ik merkte nu pas dat ik aan het huilen was puur uit paniek. Ik leunde achterover tegen de deur en liet me zo naar beneden zakken. Helemaal op. Zoveel schrik, al de twijfels rond mij en Colby. Ik weet niet meer wat doen. Ik bleef even zitten, het moest er allemaal uit nu het nog kan. Ik was alleen en dat deed me enorm deugd. Ik wil gewoon niet dat Colby het weet dat ik het er toch enorm lastig mee had. Eigenlijk wil ik ook niet dat Sam het weet. Gewoon omdat ik niet goed weet of hij het voor hem kan houden of dat hij het direct gaat zeggen.
Ik was gekalmeerd en begon dan maar met studeren. Niet dat er daar veel van in huis kwam, gewoon al een samenvatting maken en de rest is voor later. Ik had toch nog veel tijd ervoor. Ik nam mijn gitaar dat ik van Brad heb gekregen en begon dan wat te spelen om mijn hoofd leeg te maken.
Sometimes love's a scary place
It's like standing in the dark
Flying through the universe
Trying to fix your broken heart
It's okay to let it go
You don't have to be so brave
Take a chance if someone else
Is gonna sweep in and save the dayYou don't have to face your fears alone
'Cause whenever you're in trouble
I'll knowLet me be your superhero
There isn't a place I won't go
Whenever you need me by your side
I'll be there, be there
Never be afraid if you fall
I'll carry you away from it all
Let me be your superhero
Let me be your superheroTake off your mask, put down your guard
Don't need a symbol on your chest
It's all right for once to play
The damsel in distress
You're gonna use up all your strength
Trying to be so strong
Don't have to shoulder all the weight
Together we can take it onYou don't have to face your fears alone
(You're not alone, baby)
'Cause whenever you're in trouble
I'll know, ohLet me be your superhero
There isn't a place I won't go
Whenever you need me by your side
I'll be there, be there
Never be afraid if you fall
I'll carry you away from it all
Let me be your superhero
Let me be your superheroWoah woah oh
Woah woah oh
Let me be your super hero
Woah woah oh, yeah yeah
Woah woah ohSometimes love's a scary place
It's like standing in the dark
Flying through the universe
Trying to fix your broken heart
YeahLet me be your superhero
There isn't a place I won't go
(I won't go)
Whenever you need me by your side
I'll be there, be there
Never be afraid if you fall
I'll carry you away from it all
(I'll pick you up, baby)
Let me be your superhero
Let me be your superheroYeah, I can be your superhero
You know I will, baby
Woah woah woah oh oh
Let me be your superheroHet liedje was gedaan en ik schrok van applaus da ik hoorde. Ik had niet door dat Colby was thuisgekomen.
'Omg... je liet me schrikken!'
'Sorry, wou je niet storen, klonk zo mooi.' zei hij met een lach. Ik liet zelf een kleine lach zien.
'Is alles oké?' Hij zag direct dat er iets was maar ik durf dit echt gewoon niet zeggen. Wil hem niet kwetsen en zeker niet de gedachten geven dat het kan gedaan zijn. Iets waar ik nu enorm rond twijfel.
'Jaja, alleen moe. Zware les gehad.' zei ik. Wat langs 1 kant geen leugen was. 'Hoe was uw dag?' Zei ik zodat we van onderwerp konden veranderen. Hoe minder dat ik aan vandaag kon denken rond mezelf hoe beter.
'Rustig, wat editten, wandelen,... niks speciaals. Wel leuke projecten in gedachten. Wil zo snel mogelijk met Sam erover samenzitten.' zei hij enthousiast.
'Waar is hij?' En net als ik dat vroeg kwam hij binnen. Mega enthousiast.
'COLBY!!!! Ik heb iets te geks geregeld!
'Vertel??!!!'
'Wat denk je van het idee: Sam & Colby Movie?'
'Euhm,... iets wat we al gedaan hebben?'
'Ik bedoel niet gelijk onze video's in de cinema, ik bedoel echt een film!'
'Serieus?!'
'Jaaaa!!! Iemand wilt van The Murder Mystery een film maken! Heel het verhaal van hoe we het beleefd hebben, jij dat Faya zag, Faya zelf, ik... volgende week wilt hij al samenzitten om het neer te schrijven!' Zei Sam enthousiast. Colby begon te roepen van blijdschap samen met Sam.
'Ons eerste echte acteerwerk! Dit is te zot voor woorden!'
'Hoe rapper we daar op toe zeggen. Hoe beter! Misschien dat dit voor Hellweek al klaar kan zijn.'
'Ja, en zouden je vrienden nie willen meedoen? Aaron is toch acteur?'
'Ik denk dat wel... Aaron zeker, maar Femke en Laure weet ik niet. Ik hoop het.'
'Jij doet toch mee?' Zei Sam
'Euhm... ik weet het niet. Ik kan nie acteren.'
'Wij ook niet maar dat lukt wel. Aub?' Smeekte Sam.
'Ja aub? Kan ik weer opnieuw verliefd worden op je...' zei Colby al smekend en ging op zijn knieën zitten en nam mijn hand vast. Mijn hoofd sloeg op hol. Ik kon alleen maar denken aan de negatieve reacties op mij. Wat gaan de fans denken? War gaat er gebeuren? Maar ik wil Colby niet teleurstellen...
'Okey is goed, ik gat het proberen...' zei ik en hij gaf me een kus.
'Je bent de beste!' Zei hij en omhelsde me stevig.
Ik kon wel huilen maar het lukte niet. Ik bleef maar lachen. Fake lachen. Gewoon omdat ik zo bang was voor wat er gaat komen.
JE LEEST
Murder Mystery - Sam and Colby story
ParanormalShe needed my help. I was the only one who saw her... ~Colby Brock~ What's up guys!!! It's Sam and Colby! Elke fan weet hoe die twee elke keer hun video's beginnen, tot die ene video dat eens anders begon... Sam en Colby zijn op tour in Europa. In...