Een week later, 12 januari, mijn verjaardag. Ik was al redelijk vroeg wakker en was aan het scrollen op mijn socials. Al van vele berichten gehad op Fb, van uit XPLR club, vrienden, familie... het is raar om het nu voor de eerste keer het niet te vieren met hun dicht bij mij. Maar ik kan het wel vieren met mijn idool wat best echt te gek voor woorden klinkt.
Ik was vooral blij dat het een zeer goeie week was geweest ook op school. Dankzij Luka, Justine en Jayna werd ik met rust gelaten en dat deed me wel deugd.Ik stond op en ging naar beneden.
'Ze komt, ze komt.' Hoorde ik Colby zo fluisteren. Ik moest al lachen om het idee dat ze zo tevoorschijn springen en roepen "SURPRISE" .
Wat ook gebeurde zodra ik de keuken inliep. Het was zo enorm lief, versierd met vlaggen, slingers, een heel uitgebreid ontbijt.'Dank je wel, dit moest echt niet...'
'Jawel, je wordt maar 1 keer 21.' zei Sam.
'Wacht maar, dit is nog maar het begin!' Zei Colby.
'Is dat een goed of slecht teken?' Lachte ik.
'Geweldig goed! Kan ik met zekerheid zeggen.' zei Sam met een knipoog.
'Om te beginnen... kijk eens op insta.' zei Colby. Ik deed zoals gevraagd. Hij had iets op zijn verhaal gezet. De ene foto van op zijn verjaardag van ons samen met de tekst "Happy Birthday love".
'Je hebt het bekend gemaakt?'
'Ja, ik kan dit gewoon niet meer verzwijgen. Je bent fantastisch en iedereen mag dat weten.' zei hij met een big smile. Ik was er eerlijk gezegd wel een beetje zenuwachtig om van wat de reacties gaan zijn. Ik probeerde het niet te laten merken. Het is ook echt wel lief. Ik deelde het zelf terug op mijn verhaal.
'Is officieel nu.' zei ik. Ik had het nog maar een seconde gedeeld of ik kreeg al telefoon van mijn vrienden.
'Heyyyyy! We zagen dat je online was! HAPPY BIRTHDAY!!!' Riep Aaron.
'Dank je wel.'
'Wat zijn de plannen?' Vroeg Laure.
'Eerst ontbijten, want ze hebben hun werk hier van gemaakt.' zei ik en liet hun heel de tafel zien vol lekkers.
'Hallo... je wordt daar verwend precies?' Zei Femke.
'Jazeker.' zei Colby en kwam naast me staan. 'Heyyy guys.'
'Heyyy Colby!' Riepen ze in koor.
'Iets anders... ik moet je iets zeggen.'
'Wat is er? Nu klink je serieus...' zei Aaron.
'Kijk eens op Instagram.' zei ik en Colby sloeg zijn armen om me heen. Ze keken weg van hun scherm en hadden nog niks door. Femke was op haar gsm aan het scrollen.
'Colby poste iets en jij... wacht he... OMG NEEEEEEEEEE!!!!!!' schreeuwde Femke het uit. Ze keken terug naar mij en Colby gaf me dan een kus.
'Colya is real!!!! Omg! Hoe lang al?!' Zei Laure.
'10 dagen exact. Sinds zijn verjaardag.'
'Tegen ons maar zeggen dat er niks was.' zei Aaron.
'We wouden het nog stil houden. Omwille van de haat. Weet niet of je je die video herinnerd van Jake, dat Colby een "fake" vriendin had om reacties uit te lokken?' ze knikten allemaal.
'Ik ben zo al heel vaak de liefde of zelfs gewoon vriendinnen verloren en ik wil zo Faya niet kwijt spelen. Maar ik kon het niet meer volhouden om dit te verzwijgen, ze is zo fantastisch.' Zei Colby en gaf me een kus op mijn wang.
'Jullie zijn te cute! En ik had het zo zien aankomen.' zei Laure.
'Colby, zorg goed voor haar he, als je haar breekt weet ik je te vinden.' Zei Aaron.
JE LEEST
Murder Mystery - Sam and Colby story
ParanormalneShe needed my help. I was the only one who saw her... ~Colby Brock~ What's up guys!!! It's Sam and Colby! Elke fan weet hoe die twee elke keer hun video's beginnen, tot die ene video dat eens anders begon... Sam en Colby zijn op tour in Europa. In...