Tovább haladtak az autópályán, de mivel az éjszaka nem úgy sült el ahogy azt tervezték, gondolták félre állnak valahová, és alszanak egy picit.
Reggel fél hét van. A nap sugarai felkeltek, ezzel egyetemben a Bentley-ben alvók is igyekeztek minél előbb magukhoz térni. Amikor már úgy gondolták hogy elég éberek az út folytatásához, kerestek egy hozzájuk közeli reggelizőt, hogy ott indítsák el a napjukat egy finom reggelivel.
Ez a terv sikeresen megvalósult, és a korai időzítésnek hála nem voltak sokan körülöttük, ezért minden nagyon nyugalmas volt.
- A harmadik nap reggelén vagyunk. -ásított az angyal.
- Igen, pont ezért nagyon bele kell húznunk! Ha nem állunk meg többször, legalábbis huzamosabb időre, akkor esetleg már holnap estére Irakba érhetünk. -igazgatta szemüvegét a démon.
- Crowley, feltehetek egy igen komoly kérdést? -érdeklődött Aziraphale.
- Bökd ki!
- Hogyan tudtál olyan sokat aludni az autóban? Én nagyon elaludtam a nyakamat.
- Meg lehet szokni. De én is aludtam már kényelmesebben.
- Kimegyek mosdóba! -vágott közbe Elsie, és már sietett is el az asztaltól.
- Ez furcsa volt. -vonta meg vállát az angyal, majd egy ugyan ilyen interakciót kapva társától elengedték a dolgot.Ketten folytatták a társalgást.
- Egyébként te nem tudod, hogy vajon ki küldte az üzenetet Elsie-nek?
- Nem tudom, de az biztos hogy az esti vendégeink nem egyezhetnek az üzenetküldő személyazonosságával. -válaszolt Aziraphale.
- Nyilván. Csak hát ez a valaki honnan tudta hogy jönni fognak a rossz arcok, és miért nem mondta el személyesen? -faggatózott a démon, legalább úgy mintha barátja tudná az igazságot.
- Crowley, én se tudok többet mint te! Ha tudnám a válaszokat, akkor már te is tudnád! -fogta meg vállát a férfinek.Crowley elpirult. Gyorsan elkapta tekintetét amit eddig az angyalra szegezett, és idegesen babrálni kezdte égszínkék nyakkendőjét.
- Kell egy csoda! -vette el kezét az angyal.
- Ugyan minek? -nézett vissza rá a démon.
- Elég valószínű hogy az esti látogatóink nem emberek voltak, hiszen más különben miért érdekelnénk őket pont mi, avagy Elsie? -magyarázta nagy lendülettel az angyal.
- Ez stimmel, nem vagyunk túl érdekesek az átlag emberek számára. -vonta meg szemöldökét a vörös hajú.
- Szóval jó lenne ha nem találnának rá idő előtt, ezért kell a csoda!
- Mint Gabriel-nél?
- Pontosan!
- Nem lesz ebből problémád odafent? Úgy tudom nem szövetkezhetnél velem, vagyis egy démonnal. Ha pedig lebukunk és megtudják, hogy miért csináltuk akkor mi lesz?
- Csak nem szúrnak majd le a világ megmentéséért, nem? Amúgyis, én vagyok a legfőbb arkangyal, ennyit csak megtehetek.
- Te tudod angyal! -ment bele, és intett a pincérnek hogy hozza a számlát.Elsie miután kijött a mosdóból, leült és megette a maradék reggeliét, közben pedig Crowley és Aziraphale beavatták őt az eddig beszéltekbe.
- Edd meg és induljunk! -siettette Crowley.
- Jól van, kész vagyok. Mehetünk. -álltak fel mindhárman, és vissza mentek a Bentley-hez.- Hol a táskám? -kezdett kutakodni a hátsó ülésen Elsie.
- Nem hagytad odabent? -kérdezte Aziraphale.
- Nem, be se vittem oda.
- Indulhatnánk? -forgatta szemeit a démon.
- Nem, a táskám nélkül nem!
- Megcsörgesselek? -tette fel a kérdést Crowley.
- A telefonom itt van a farzsebemben. -kapta elő, majd lengette meg Crowley szeme előtt a mobiltelefonját.
- Akkor mivan abban a táskában ami ennyire fontos? Netán szájfény? -kuncogott.
- Nevess csak Crowley, de nem. Mármint nem csak az. Benne van a prófécia, és most elhagytam...
- Én tudom fejből az egészet, már nincs rá szükség. -nyugtatta Aziraphale.
- Nem arról van szó, én is tudom fejből. Nagyrészt. Arról van szó, hogy egész biztos a szálláson hagytam, és ha megtalálták, akkor felhasználhatják ellenünk. Nem nehéz megfejteni annak aki jártas a témában. -kapkodta ide oda a fejét.
- Lehet, viszont nincs már időnk visszamenni a panzióba, és már szerintem nincsenek is ott. Tehát az egyetlen amit ebben a helyzetben tehetünk az, hogy előbb érünk az Édenkertbe mint ők. -mondta Crowley burkolt célzás gyanánt, hogy ideje lenne indulni.
- Hogy lehetek ekkora hülye?! Egy hatalmas segítséget nyújtottam azoknak akik el akarnak kapni, úgy hogy még a miértjét se tudom.
- Elsie figyelj! Ez csak egy baki volt, bárkivel megeshet. Jó, persze ez nem jut előnyünkre, viszont az sem ha magadat bántod ezért. -lépett közelebb Elsie-hez a napszemüveges.
- Ne okold magad, hiszen gondolj bele! Nekünk segít maga Agnes Nutter, nem mellesleg van egy titkos jó akarónk is, akivel együtt máris többen erősítik a táborunkat. Minden rendben lesz, higyj nekem! -szavalt kitörő lelkesedéssel, és egy hirtelen döntés fogtán karjai közé zárta a lányt. Ezt az érzelmes oldalát egyedül az angyal látta eddig, na meg tapasztalta is...
ESTÁS LEYENDO
Good Omens/Elveszett Próféciák- Bonyolult boldogság és egyéb harcok
FanficMár majdnem egy hónapja történt a csók, azóta ők nem is beszélnek egymással. Crowley a földön, Aziraphael a mennyben tölti idejét. Egy nap viszont betoppan egy ismeretlen Crowley démonunk ajtaján aki nem várt meglepetést hozott magával, méghozzá egy...