Alig múlt el reggel hat óra, de máris eggyel több probléma van a listájukon. Ez a negyedik nap, annak is a reggele. Crowley pedig nem repes az örömtől tekintve, hogy az éjszaka folyamán nyomtalanul eltűnt hőn szeretett autója.
A démon azon nyomban toporzékolni kezdett, amikor nem találta a Bentley-t azon a helyen, ahová még pár órával ezelőtt parkolta le. Mondjuk úgy, hogy Crowley kapott egy igen intenzív dührohamot. El tartott kis ideig, de a férfi végre kiadta magából az összes fellelhető dühöt. Mármint látszólag biztos, mert miután végzett, megállt, és csendben bámult maga elé fapofával.
A másik kettő nem tudta hová tenni ezt a dolgot. Tudták, hogy a Bentley a démon szívügye, vagyis az egyik, és ez őket se hagyta hidegen, de azt is tudták, hogy ez már a negyedik nap, és nem kéne tovább húzni az időt, szóval a lány vett egy mély lélegzetet, és megszólalt.
- Stoppoljunk? -ötletelt Elsie.
- Inkább ne vonjuk bele ebbe senkit. Nem tudhatjuk kiben bízhatunk. -válaszolt Aziraphale.
- Akkor esetleg béreljünk egy autót?
- Ugyan honnan? Csoda lenne ha jönne erre egyáltalán valaki. -vetette el ezt is az angyal.
- Akkor mi legyen? Így csak az időt vesztegetjük. Gyors megoldás kell!
- Teleportálni fogunk! -szólalt meg a démon a hosszú csend után.
- Nem, nem fogunk! -ellenkezett Aziraphale heves kézmozdulattal.
- Van jobb ötleted? Nézd, tudom, hogy múltkor nem sült el jól a dolog, de csak ez az egy megoldás van jelen pillanatban. -ment oda Crowley Aziraphale-hez, és megfogta a vállát.
- Keressük meg a Bentley-t!
- Miért szerinted elkóborolt? Azi, nyilván nem elveszett az autóm. Elvitték. Direkt. Fogadni mernék rá, hogy azok vitték el akik a panzióban voltak. Azok a rohadékok.
- Jó, ezt mondjuk én is sejtettem, de akkor sem lenne jó ötlet teleportálni. Együtt meg pláne nem Crowley!
- Mi volt múltkor? -kérdezte Elsie becsatlakozva a beszélgetésbe.
- Amikor legutóbb együtt teleportáltunk Crowley-val, akkor teljesen máshol találtuk magunkat, egy idegen helyen. Ráadásul az én angyali erőm, és az ő démoni ereje, hogy is mondjam.. össze vissza zavarodott, vagy keveredett, valami ilyesmi. Na de a lényeg, mire újra teleportálni akartunk volna külön, hogy eljussunk az eredetileg elképzelt helyszínre, az erőnk már nem működött, és egy jó darabig nem is tudtuk használni őket. Se együtt, se külön. Ott ragadtunk az ismeretlenben.
- Azért nem volt az annyira rossz! Különben is, csak pár órán át nem tudtuk használni, nem volt olyan vészes.
- Igen, jól elütöttük az időt, de utána kaptam egy elég hosszú, és dühös levelet Gabriel-től, ami nem esett jól. Olyan undok dolgokat írt benne. Főleg, hogy az egy hivatalos panasz levél volt, amiben figyelmeztetett, hogy ha még egy ilyen előfordul, annak meg lesz a következménye.
- Hát igen, ilyen a mennyország. Na de mostmár te vagy a legfőbb arkangyal, édes. Nem lehet belőle problémád. Vagyis problémánk, hiszen együtt vagyunk.. -Pirult el ő maga, és keze lecsúszott az angyal puha kezére.
- Crowley.. ez.. ez jól esik, köszönöm! -mosolyodott el Aziraphale.
- Amúgy meg nem is biztos, hogy újra ez történne. Sokszor teleportáltunk már együtt, mégis csak párszor fordult elő ilyen mellékhatás. Csak azért mert legutóbb ez történt, nem biztos, hogy most is ez fog.
- Oké, de ez a nem biztos dolog most nem elég. Az lenne a legjobb, ha mára már oda érnénk. Szerintem nem véletlenül emelte ki Agnes, hogy csak 5 napunk van, nem késlekedhetünk! -nézett mélyen párja szemébe az angyal.
- Aziraphale.. nem lesz baj! Majd jobban koncentrálunk, és minden rendben fog menni. Pont úgy ahogyan eddig. Hiszen még mindig élünk nem? -vonta meg vállát kuncogva a démon.
- Igaz! -nevetett Aziraphale is.
- Amúgy miért kell együtt csinálnotok? Külön is megy, nem? -faggatózott a lány.
- Mi tudunk külön teleportálni, viszont te nem, és egyikünk sem tudna téged is magával vinni külön. Nincs hozzá elég erőnk. Csak együtt menne. Azt hiszem. -magyarázta el Crowley.
- Akkor legyen. De én szóltam! -adta be derekát a szöszi.
Azi sóhajtott egyet, megfogta Crowley kezét, és miután a láthatatlan lány keze is eljutott hozzájuk, hárman egy kört alkottak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Good Omens/Elveszett Próféciák- Bonyolult boldogság és egyéb harcok
Fiksi PenggemarMár majdnem egy hónapja történt a csók, azóta ők nem is beszélnek egymással. Crowley a földön, Aziraphael a mennyben tölti idejét. Egy nap viszont betoppan egy ismeretlen Crowley démonunk ajtaján aki nem várt meglepetést hozott magával, méghozzá egy...