6.Bölüm

1.8K 57 12
                                    

Yağız Arel Karahanlı

Ne kadar ağlayıp dirensede aldırış etmedim boynunu öpüp emdikten sonra göğüslerine gelip öptüm hafif onu doğrultup sütyeninin klipsini açıp odanın bir köşesine fırlattım çok güzel göğüsleri vardı ellerini bırakır bırakmaz göğüslerini kapattı ama aldırmadım .

Nede olsa biraz sonra onların tadına bakacaktım üzerinden biraz doğrulup pantolonumun kemerini açıp çıkarıp odanın bir köşesine fırlattım sadece baksırımla kalınca Cemre benden kaçmaya çalıştı onu hemen yatağa sabitleyip bir göğsünü öpüp emmeye başladım diğerini ise yoğurmaya başladım .

Bana tepki vermemek için kendini adeta kasıyordu diğer göğsünede aynı işlemi yaptıktan sonra göbeğinede aynı şekilde öpüp emmeye başladım o ise sürekli kendini geri çekmeye çalışıyordu kadınlığına geldiğimde altındaki iç çamaşırını bir çırpıda çıkarıp attım bacaklarını açıp arasına girip kadınlığını öpüp emmeye başladım.

Her ne kadar bana karşı koysa da bir süre sonra bu hareketlerime kayıtsız kalıp adeta ben den daha fazlasını ister olmuştu bunu anlamam ise bana karşı verdiği tepkiler den dolayı çok net belli oluyordu daha sonra tamamen hazır olduğuna kanaat getirince üzerinden hafif doğrulup baksırımı çıkarıp erkekliğimi kadınlığına hizaladım gözlerime bakıp,

" Lütfen yapma bunu kaldıramam".

Demesine aldırmadan yavaş bir şekilde erkekliğimi içine yavaş bir şekilde ittim ağzından güçlü bir çığlık kopmadan önce dudaklarına kapanıp içinde gelgitlerime devam ettim gözünden sicim gibi yaş geliyordu.

Bir süre sonra bu duruma alıştı ne kadar süre içinde hüküm sürdüm bilmiyorum bir süre sonra içine boşalıp içinden çıktım kendimi yatağın diğer tarafına attığımda ondan ses çıkmıyordu ona doğru yöneldiğimde.,

" Senden nefret ediyorum senin yüzünden bu gece öldüm keşke bana bu kötülüğü yapmadan önce kafama sıksaydın daha iyiydi inanki bu kadar kötü bir şekilde en azından ölmezdim."

" Çok beklersin Cemre hanım asıl sınavın bu saatten sonra başlıyor en azından bekaretini bunca zaman korumayı başarmışsın açıkçası bunu senden beklemiyordum hele İstanbul gibi bir yerde yaşadığın düşünüldüğünde ."

" Sen şuan ne dediğinin farkındamısın ben o kadar ucuzmuyum sence."

" En azından değilmişsin şimdi hakkını yiyemem açıkçası."

" Allah seni kahretsin keşke hiç karşıma çıkmasaydın."

" İlahi adalet Cemre hanım deniyor buna elbet birgün gerçekleşecekti en azından şimdi gerçekleşmesi iyi oldu."

" Birde o gün karşıma geçip masum bir insan gibi benden yardım istemiştin bilseydim senin gerçek yüzünü hayatta sana yardım etmezdim."

" Bakıyorumda asi hareketlerine devam ediyorsun buda demek oluyorki hala dersini almamışsın ha nedersin seni yine cezalandırmamı sonuçta benim için hava hoş öylede böylede ben bu işin sonundaki aldığım zevke bakarım."

" Uzak dur benden bana yaklaşma bir daha senin koynuna girmem ."

" Göreceğiz Cemre hanım benim nikahımın altında olduğun sürece sabahın ilk ışıklarına kadar koynuma girincede böyle konuşabilecekmisin."

Yatağa tekrar girer girmez onu kendime doğru çekip çırpınışlarına dahi aldırmadan dudaklarına yapıştım ne kadar beni kendini benden uzak tutmaya çalışsa da buna izin vermedim bir süre zorlada olsa dudaklarını öpüp boynuna geçtim orayıda emip öpmeye başladım.

KARAHANLININ ESARETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin