Bab 9

542 20 0
                                    

Harini hari Ahad. Bosan duduk rumah jadi Rhea ajak pergi piknik dekat satu taman ni. Ada juga orang lain piknik dengan family dan sebagainya. Mujur mereka dapat tempat depan semak dan sebelah pokok. Jauh sikit dari orang ramai.

Hanya beli makanan dekat restoran segera lepastu hidang. "Nanti kan maybe esok atau lusa I nak buat exam untuk you."

"Exam macammana tu?"

"I takkan sentuh you langsung."

"Ah, kenapa?!"

"I nak tengok apa you boleh buat kat I. Macammana you boleh arah I nanti buat apa and layan I macammana. I takkan sentuh you." Kata Rhea sambil gigit burger ayam itu. Sakura angguk kepala faham. Rhea ni hanya pakai crop top putih dan sweatpants biru muda je. Tahu tak dia tak pakai bra? Tapi sebab baju dia tebal, tak nampak sangat.

Sebab dia pakai crop top lengan panjang yang sangat seksi, bukaan kolar bajunya diatas menampakkan alur buah dadanya yang ketat dan mampat. Selamba dia pakai macamni untuk keluar tapi Sakura tak boleh halang. Itu pilihan dia.

Sakura menyeluk tangannya kedalam seluar Rhea. Terkejut Rhea. "Well, that's a good start." Rhea tarik beg tangannya menutup sedikit. Mereka makan macam takde apa sedangkan sebelah tangan Sakura dah masuk dalam seluar. Sakura gentel biji kelentit Rhea dengan ibu jari dan jari telunjuknya. Sakura mencium kepala Rhea.

"...is it good...?"

"Erm...fuck, your hands... it's so big..."

"It is." Sakura bergerak mendekati Rhea sehingga kakinya berada diatas kaki Rhea namun Rhea tarik kakinya dan letak atas kaki Sakura.

"Sakitlah. You ingat you ringan?"

"Sorry, hehe."

"Ermh~" Rhea menyandarkan kepala ke bahu Sakura. "Sakura, ramai orang ni. Boleh sambung dalam kereta nanti tak? Please."

"...no. I wanna see your squirming."

"Sakura...ah. Sedapnya. If only I can doggie right now." Rhea lihat sekeliling. Nampaknya semua pandang ke depan dan pandang pasangan masing-masing. Rhea terus tarik bajunya kebawah dan keluarkan sebelah buah dadanya keluar. Rhea meramas buah dadanya sendiri.

"Beraninya you ni."

"It's okay." Rhea bersandar ke pokok. Sakura gerak dekat lagi pada dia dan kini berhadapan dengannya. Dikeluarkan tangannya dan dijilat tangannya yang basah.

Rhea keluarkan pula lagi sebelah lalu diramas buah dadanya. "You love my boobs, aren't you? Kalau you hisap kat sini orang lain akan..." Rhea terpandang akan seorang remaja yang sedang merenungnya. Dia nampak. Rhea senyum sinis dan tunjukkan remaja lelaki itu putingnya.

"...orang akan nampak kalau you hisap kat sini, Sakura."

"That's the problem."

Rhea meramas buah dadanya. Budak lelaki tu langsung taknak alihkan matanya dan terus merenung. Rhea ambil kesempatan ini untuk mengusiknya. Rhea angkat buah dadanya keatas lalu dihisap puting sendiri. Sakura gigit bibir. Kembang terus celah kangkang dia nampak Rhea hisap puting dia.

Lelaki itu geleng kepala dan berlalu. Mukanya merah mungkin dah tak tahan. Rhea masukkan semula buah dadanya dalam baju. Dia ketawa buat Sakura hairan.

"Kenapa ketawa?"

"Ada budak sekolah tadi nampak I macamni."

"What? Mana?" Sakura pandang ke belakang.

"Hilang dah. I pandang dia tadi and hisap puting I. Dia terus pergi. I nampak celah kangkang dia besar tu tak tahanlah tu."

Vouchsafe (Omegaverse)Where stories live. Discover now