Bab 11

467 18 0
                                    

Bulan baru bermaksud Rhea alami period dia semula. Sakura tahu je Rhea period dia terus belikan macam-macam barang untuk Rhea panaskan perutnya dan hilangkan period pain yang membuatkan Rhea tak dapat bangun dari katil seharian. Malah, Rhea minta agar bilik ditukarkan ke warna lebih malap jadi Sakura tukar lampu bilik jadi warna ungu.

Seharian Rhea berehat si katil. Dia hanya bangun untuk mandi dan tukar pad kemudian baring semula untuk makan dan tengok TV. Sakura langsung tak harapkan apa pun daripada Rhea.

"Sayang..." Rhea yang memakai blouse milik Sakura mencebik pada Sakura. Sakura sedang gunakan PC miliknya untuk kerja. Bila Sakura nampak Rhea pakai blouse miliknya, Sakura menjerit dalam hati. Comel betul! Blouse tu sampai menutup lutut Rhea.

"Ya?"

"It hurts so bad..." Rhea duduk atas peha  Sakura dan baring ke tubuhnya. Dia usap perutnya sendiri menahan sakit di perut. Inilah lumrah omega. Kena tahan sakit period dan heat cycle. Alpha punya period pain tak sakit macamni pun.

"It's okay. Just rest on me okay?" Pujuk Sakura, merangkul tubuh Rhea erat. Dia keluar dari aplikasi kerjanya dan buka Youtube untuk tengok vlog orang lain. Dia buka channel Imranbard memandangkan dia memang suka tengok Imranbard. Rhea pun tengok sekali sambil sentuh perutnya.

Sakura naikkan satu kakinya keatas untuk Rhea baring lebih selesa atas kerusi dan tubuhnya. Badan Rhea mengiring menghadapnya dan Rhea tak dapat teruskan tengok vlog pun sebab sakit. "...hmm...I hate period so bad."

"It's okay sayang. You did great enduring your pain." Sakura rangkul tubuh Rhea lebih erat dan usap tubuhnya dengan penuh prihatin. Rhea mengeluh.

"Kejap." Rhea turun ke lantai. Dia berjalan keatas katil bagi mengambil telefon dan hot pad miliknya lalu ditolak kerusi Sakura agar menghadapnya. Rhea naik dan duduk atas kerusi dimana ada satu ruang kecil yang Sakura tinggal untuknya duduk. Blouse yang dipakainya tersingkap menampakkan bahu kanannya serta tali bra yang dipakai.

Rhea memang hot gila walaupun umur dah 35.

"Duduk macamni sayang." Sakura dukung tubuh Rhea dan alihkan Rhea ketepi sedikit. Kedua-dua kakinya berada dibahagian kiri Sakura manakala punggungnya diatas peha kanan Sakura.

"Erm, taknak. Nak tengok Imranbard dekat-dekat." Rhea turunkan punggungnya ke bawah sekaligus terduduk atas batang Sakura.

"Aduh!"

"Oops, sorry. My bad." Rhea angkat punggung dan betulkan lalu ditolak punggungnya ke belakang. Memang payah. Mujurlah Rhea ni kecil je. Rambut Rhea ditarik-tarik dan dibetulkan malah Rhea turunkan blouse Sakura sehingga menampakkan tali bra nya dibelakang.

Sakura geleng kepala. Dia cium belakang tubuh Rhea namun Rhea bangun semula dan duduk macam yang Sakura suruh tadi. Namun kalini dia letak kedua-dua kakinya diatas peha Sakura sambil tekup hot pad pada perutnya.

Sakura cium bahu Rhea dari bawah sampai atas kemudian dicium lehernya sebelum dia fokus pada Imranbard.

"Why are you so hot during your period?"

"Why? Tergoda?" Rhea senyum nakal. Sakura hanya geleng kepala cuba lupakan dan fokus pada monitor. Rhea ketawa. Dia ambil Pringles diatas PC Sakura lalu dibuka untuk makan.

"I thought I was pregnant when you banged me so hard but instead, I'm period today." Kata Rhea.

"Me too. It's okay, we can try again."

"By the way I dah pilih nama anak."

"Laju!"

"Hehe, I nak anak I ada nama bunga since nama I Rhea, nama bunga."

"Bunga apa? Bunga Tahi Ayam?"

"Ey!" Rhea tolak pipi Sakura. "Takkan nak panggil anak Tahi? Tahi, Tahi! Balik! Dinner dah ready! Hahaha!" Rhea ketawa terbahak-bahak. Sakura ketawa, mengeratkan pelukannya.

"Habistu?"

"Bellarose untuk anak pertama, Bellaclover untuk anak kedua. Kalau lelaki, Clover. Anak kedua, Heather. Dahlia pun sedap juga."

"Berapa banyak anak awak nak?"

"I don't mind actually. Nak 12 pun I boleh sebab I dah tua kan? I nak ramai anak-anak sayang I dan you as I'm old now. I want so many kids to accompany me."

"I see. Then let's working that out." Sakura mencium bahu Rhea.

"Ha, ha. Sabarlah lagi 3-4 hari kalau tak you tidur luar nanti."

"I just kissed your shoulder."

"Yelah tu. By the way I should reward you lah sebab you dah lulus ujian. Sampai menggigil haritu you buat I tau? Sumpah best gila. Now, tell me. What do you want as a gift?"

"Hmm...ah, I ada satu game ni tau I nak beli. Orang cakap best tapi I tak tahu nak beli game macammana. You boleh tolong?"

"Game apa?"

"Serpent's Inside Time."

"Just use Steam, sayang."

"What is Steam?"

Rhea sentuh mouse atas meja. Sambil dia tolong Sakura cari game yang dia mahukan, Sakura cium bahunya berterusan kerana bau wangi Sakura dan kulitnya yang sejuk menyentuh wajahnya.

Sakura mula obses dengan isterinya sendiri.

Vouchsafe (Omegaverse)Where stories live. Discover now