Bab 7

682 23 0
                                    

Rhea menggosok tangannya pada batang Sakura disebalik tuala putih yang dipakai. Mulanya dia pandang ke bawah kemudian dia pandang keatas.

"Keluarkan lidah you."

Sakura keluarkan lidahnya lalu Rhea mengulum lidahnya dan mencium mulut Sakura dengan penuh ghairah dan agak perlahan. Ini pun sudah buat mereka berdua bernafsu sangat-sangat.

Rhea tunduk ke bawah semula. Dia hentikan tangannya dan tarik tuala Sakura lalu tualanya jatuh ke bawah. "Can you be a good girl tonight?"

"I can be a good girl tonight for you."

"That's my good girl. Baring." Rhea menolak tubuh Sakura jatuh atas katil. Sakura terbaring dan Rhea buka kakinya lebih luas. "Sini sikit. Nak jatuh tu."

Sakura menurut dan bergerak ketepi sedikit. "kalau masa I nanti I nak you yang gerakkan I ketepi. Angkat I. Seret pun takpe, lagi syok. I suruh you ketepi sebab I tak larat nak angkat you." Pesan Rhea. Sakura angguk kepala. Dia suka kelas macamni. Banyak lagi benda dia kena belajar daripada Rhea.

Rhea panjat tubuh Sakura. Dia tekan saja tangannya ke perut dan dada Sakura walaupun agak sakit tapi Sakura relakan. Lagipun Rhea takdelah berat mana. Rhea rapatkan mukanya ke muka Sakura, meneliti wajahnya dari atas hingga bawah. "...look how I'll teach you okay?"

"Yes, Teacher Rhea."

Rhea ketawa. Sakura tunggu ciuman dia tapi Rhea sebaliknya merangkak turun dan mula cium tubuh Sakura dengan penuh kasih dan sayang dari buah dada ke perutnya. "Badan you ni sedap, Sakura. Kalau jual boleh untung."

"You nak jual I ke?"

"I'm just saying because how good your body are. Ah, also dalam seks please dirty talk. That's the key to make your partner craving for you." Kata Rhea lalu menggenggam batang Sakura dan mula mengulum kepalanya. Dari kepala, mulutnya mula turun lebih bawah sambil genggam malah dia keluarkan lidahnya saat mengulum supaya Sakura boleh rasa lembut lidahnya sewaktu mengulum.

"Ahhh~ sedapnya, ahh~!" Sakura genggam cadar katil itu. Rhea memang pandai gunakan skil dia.

Rhea keluarkan batang Sakura dan jilat kepalanya sebelum dia sambung kulum semula dan kalini kedua-dua tangannya menggosok batang Sakura sekaligus. Dia hanya kulum kepala. Lagipun batang Sakura terlalu besar untuk dikulum sampai habis.

"Mh, mh, mh~ mh!" Rhea alihkan tangannya dan genggam tangan Sakura. Sakura perlukan sokongan juga memandangkan ini kali pertama Rhea akan hisap dia sampai kering. Pertama kali dia kena blowjob selama ini. Sebelum ini Rhea hanya fokus dengan tangannya.

"Mh~!" Rhea tolak kepalanya sendiri lebih dalam dan walaupun agak mustahil, dia paksa juga tolak batang Sakura ke dalam tekaknya sekaligus masuk kedalam trakea. Sampai hilang biji mata masing-masing akibat senak dan sebagainya.

"Rhea- its~! Too deep!"

Rhea keluarkan semula batang Sakura dan nafasnya jadi tak stabil. Sakura serta-merta terpancut namun yang dipancut dengan banyak hanyalah pre-cum dia. Meleleh lendir lutsinar itu keluar dari lubang kencing Sakura. Sakura lap dengan tangannya lalu dijilat tangannya sendiri. Sakura lihat saja permainannya.

"Huh...I dah tak tahan. Sumpah. Senak pun senaklah." Rhea bangun lalu selak seluar dalamnya dan naik atas tubuh Sakura. Perlahan-lahan dia masukkan batang Sakura kedalam pantatnya perlahan-lahan.

Sakura sentuh kedua-dua peha gebu Rhea dan tengok saja Rhea cuba juga untuk muatkan batang Sakura dalam pantatnya. "Rhea, ketat gila you ni..."

"Macammana tak ketat dah kalau you pun dah macam nonek iblis? Nggh~!" Akhirnya Rhea tergelincir ke bawah sekaligus batang Sakura menekan pintu rahimnya. Dalam sangat! Rhea angkat baju dan jelas bentuk batang Sakura timbul dalam perutnya. Sebab Rhea pun perutnya kempis, memang mudah untuk nampak dah kalau dapat batang iblis macamni.

Rhea gigit bibir. Dia turunkan semula bajunya. Rhea mula dayung punggungnya perlahan-lahan namun dia angkat sedikit punggungnya agar kepala batang Sakura tidak mencium rahim dia. Tak boleh masuk sampai hujung juga. Habis menghimpit organ nanti.

Apabila sudah makin selesa dan jus pantat Rhea pun sudah menjadi pelincir terbaik buat mereka berdua, Rhea gelak lebih laju dari sebelum ni. Tangannya diletakkan di kedua-dua kaki Sakura dan mula dayung punggungnya. "Haa~ yes, this is what I want, sayang. Haa~ this is it. Ahhh~"

Sakura mengusap peha Rhea. Peha dia sumpah putih dan gebu malah licin macam kulit bayi. Tangan kiri Rhea dari mulut kini mengusap tubuhnya sendiri dengan penuh menggoda lalu menyentuh pantatnya yang berbulu halus.

"You like it? Is it good?"

"Hmm~ yes, it feels so good. Don't stop."

"Yes, darling." Rhea kini membongkok kehadapan dan letak kedua-dua tangannya di kiri dan kanan Sakura. Tangannya menggenggam cadar kadan dan mula dayung laju. "Huh~ ahh~ fuck, it's so good. You're so big. I'm full, sayang. I'm so full, I swear."

Punggung Rhea bergerak atas bawah dengan laju. Satu tangannya kini diletakkan pula pada kepala katil. "Fuck me..." Bisik Rhea dengan suara yang agak tersekat kerana lelah. Dia penat juga mendayung ni walaupun sedap.

Sakura meramas buah dada kanan Rhea dengan kedua-dua tangannya. Buah dadanya bergoncang buat Sakura geram. Rhea hanya melihat ke wajah Sakura sebelum dia pandang belakang. Dia harap dia dapat tengok diri-sendiri.

"Huh~ sedapnya sayang. You're so big, I'm telling you. You're big, Sakura. Kiss me." Rhea menurunkan kepalanya lalu mencium mulut Sakura. Itu pun sekejap ajer sebab dia tak tahan sangat. Walaupun dia agak struggle pada mulanya tapi lama-lama memang sedap walaupun sakit.

Kepala Rhea berada di leher Sakura. Dibenamkan ke situ. Rhea berhenti mendayung. "I'm tired."

"Tak siap lagi....takpe. I dayung." Sakura sentuh punggung Rhea dan mula menghentak batangnya keatas. Rhea pejam mata.

"Fuck, it's so good. Yes, Sakura. Fuck me...ah, spank me."

PAK! Punggung Rhea ditampar. Rhea terjerit kecil sebab tak sangka Sakura betul-betul buat. Dia senyum dalam kepenatan kemudian mencium leher Sakura. "Yes, like. Mhm. Fuck me harder Sakura. Sakura~ fuck me harder."

Tubuh Rhea dipeluk dan Sakura mula menghentak lebih kuat dan lebih laju. "like that sayang. Fuck me! Ahh, you've been a good girl so much! Fuck, senaknya!"

Sakura peluk tubuh Rhea erat sekaligus muka Rhea terbenam lagi sekali pada leher Sakura. Sakura mula mencium dan menjilat leher Sakura. "...hmm~ mmhh~"

Tidak dinafikan, Sakura memang pandai main walaupun baru belajar. Hentakan dan dayungannya sangat laju dan kuat buat Rhea senak sampai ke rahim. "I'm cumming... I'm cumming~"

Sakura gigit bibir. Dia lajukan lagi hayunannya dan akhirnya Rhea mengerang tatkala jus pantatnya mula terpercik keluar dengan sangat banyak setiap kali dia hentak sekaligus Sakura terpancut kedalam. "Ah, sedapnya! Ah! Sakura, you pancut dalam I! I love it so much~ uhmm~ I can feel it it my womb, honey. You shoot it too much ahh~"

Sakura genggam kedua-dua punggung Rhea buat bola mata Rhea ternaik keatas dan gigit bibirnya seksi. "Mhhmm~ mhhmm~ macamtulah~ mmm~"

"Ahh~" Rhea angkat punggungnya namun batang Sakura masih tak keluar jadi dia tolak batang Sakura dengan tangannya. Dia terlalu penuh sampai ada yang tumpah atas batang Sakura sendiri. "...I didn't know you can learn it so fast, Sakura."

"Me too. Sedap. You ketat gila, I suka."

Rhea ketawa dan mencium pipi Sakura geram. "I'll pregnant with your child, tahu tak?"

"Ah, a- alamak. You...taknak anak ke?"

"Of course I nak. I dah 35, sweetie. We can work things out with our relationship other than sex, of course." Rhea merangkak turun dari katil. "Bangun, I nak buka cadar. Dah basah dah ni."

"Now?"

"Yelah. Habistu?"

"I mean..." Sakura tersengih. Rhea terus kecilkan matanya dan naik semula atas tubuh Sakura.

"Okey. Second round?"

"Yes."

Vouchsafe (Omegaverse)Where stories live. Discover now