Habis period, heat-cycle pun tiba. Sakura mengusap bibir Rhea dengan ibu jarinya kemudian dia masukkan jarinya kedalam mulut Rhea dan gosok giginya yang tersusun rata. "Pernah tak ada orang jilat gigi you?"
"Jilat gigi?"
"Ya, ada?"
Rhea geleng kepala. Sakura terus masukkan lidahnya kedalam dan jilat gigi Rhea. Ini bermakna dia seluk lidahnya disebalik bibir Rhea dan jilat gigi serta gusi Rhea. Rhea senyum, nasty. Malah Sakura menjilat juga gigi atas membuatkan bibir Sakura terselak.
"You're so weird." Rhea bersandar ke bahu Sakura dan rangkul lehernya. Sakura terus menjilat giginya dan dia juga ada hisap bibir bawah dan atas Rhea. Kedua-dua kaki Sakura dia naikkan atas peha dan genggam kemas.
Lidah Sakura naik ke gigi atas. Dia fokus atas. Tugas Rhea hanya buka mulut untuknya. Namun begini pun Rhea dan mendesah disebabkan lidah Sakura yang agressive menjilat giginya.
Bila Rhea hulur sikit lidahnya, Sakura gigit dan tarik keluar lalu dihisap rakus sebelum dia mula sorong tarik lidahnya diantara bibir dan gigi bawah Sakura. "Mmmh~"
Sakura hisap lagi lidah Rhea kalini lebih rakus dan agresif. Rhea berkerut, pejam mata. Genggaman Sakura pada bahunya juga jadi lebih kuat. "Nnhh~ nnh~!"
Tangan Rhea jadi kaku atas bahu Sakura. Tangannya terangkat dalam bentuk tangannya seperti mahu cakar sesuatu. Ini kali pertama ada orang cium dan jilat gigi dia agresif macamni malah ciuman agresif Sakura sangat buat dia teransang.
Tangan Rhea mula menggigil. Sakura memang pandai gunakan lidah dan mulutnya buat Rhea jadi kaku tak tahu nak balas macammana.
"Keluarkan lidah boleh?"
Rhea keluarkan lidahnya. Sakura terus mula menjilat lidahnya macam jilat aiskrim. Dia teroka semua bahagian lidah Rhea termasuk bawah lidahnya malah dihisap macam puting.
Rhea relakskan tangannya. Tangan dia kaku sangat takut kejang nantu. Rhea peluk leher Sakura dan hisap lidahnya pula dan sedut kuat-kuat namun Sakura tolak lidahnya dan mula menghisap lidah serta air liur Rhea sampai keluarkan bunyi cecair yang sangat menghairahkan.
"Umm~" Lidah Rhea kekal terjulur namun Sakura lepaskan dan bawa hidungnya ke lidah Rhea. Rhea tak buat apa. Dia hanya keluarkan lidah dan Sakura gerakkan mukanya rela dijilat oleh Rhea. Rhea langsung tak gerakkan lidahnya kemana-mana.
Sakura sambung hisap lidah Rhea. Sekejap hisap, sekejap dia lalukan lidah Rhea ke mukanya, kemudian hisap lagi. Macamtulah seterusnya. "Sayang, kotor gila cara you main..."
"You don't like it?"
"Of course I like it..."
"Then spit inside me." Sakura buka mulutnya. Rhea ludah air liurnya kedalam mulut Sakura dan Sakura telan. Sakura buka mulut lagi dan Rhea ludah lagi. Kalini Sakura guna air liur itu untuk sambung cium dan Rhea teruskan menjilat muka Sakura. Meleleh air liur jatuh ke baju masing-masing.
Kalini Rhea yang banyak menghisap dan menyedut lidah Sakura. Sekejap-sekejap Sakura menghisap bibir bawah dan dagu Rhea kemudian Sakura melepaskan lelah dia. Dia membau lidah Rhea dan biarkan Rhea menjilat sekitar hidungnya. "Haa...ah, yes. I'm so obsessed with scent, Rhea."
Rhea sambung cium mulut Sakura. Kalini dia tarik tangan Sakura letak di seluar dalamnya. Rhea pakai dress harini walaupun dalam rumah. Dia pakai dress elegan hanya untuk goda Sakura. Seluar dalam merahnya diseluk Sakura lalu dua jarinya ditolak kedalam Terus dia in-n-out dengan laju sambil cium ganas dengan Rhea.
"Mmmhh~" Rhea mendesah. Dia baru nak sedap lagi tapi Sakura keluarkan jarinya dan tepuk punggung Rhea.
"Dah, I nak tengok TV. Turun."
Rhea diam. Dia menurut dan turun ke sebelah Sakura. Dia tahu Sakura sekadar mahu usik dia tapi...
Rhea melihat kearah seluar Sakura yang sedang membesar.
Rhea teguk air liur.
"You pakai apa kat dalam?" Tanya Sakura, memicit puting Rhea disebalik baju dan Rhea pakai bra didalam. Rhea genggam tangannya.
"Lingerie..."
"Warna apa?"
"Merah."
"Fuck." Pipi Rhea ditampar. Rhea naikkan kedua-dua kakinya diatas kerusi. "Baju ni buat apa? Nak buat I marah ke? Buka."
"Taknak." Rhea geleng kepala. Sakura terus tarik kolar baju Rhea kasar dan akhirnya dikoyakkan saja baju Rhea. "Sa- Sakura! Ni baju mahal!"
"Jadi? Macamlah I takde duit nak beli lagi satu. Come here." Sakura tepuk peha dia. Rhea merangkak kearahnya. Kepala Rhea terus ditolak ke bawah ketiak Sakura menyebabkan punggung Rhea tinggi menonggeng keatas.
"Sa- Sakura! You nak buat apa?"
"Shut up. Fuck~ this hole never failed to amazed me." Sakura meramas punggung gebu Rhea dan dibuka luas sehingga lubang punggungnya kelihatan. Terkemut-kemut lubang punggung Rhea. Sakura tiup sikit pun Rhea sudah menggigil kakinya.
Sakura tarik seluar dalam Rhea ketepi sekaligus lubang punggungnya lebih jelas kelihatan. Namun itu juga membuatkan seluar dalam Rhea menggesel pantat dan biji kelentitnya akibat ditarik. "Ahh~"
PAK! Punggung Rhea ditampar berkali-kali. Sudahlah dia hanya pakai lingerie merah saja. Dengan posisi punggung begini memang agak memalukan.
"Can you do this?" Sakura lepaskan kepala Rhea. Rhea angkat kepalanya. "69 tapi secara duduk. Kepala you kat bawah."
"Aaa... that's a bit..."
"Maybe it's not 69. Just baringkan kepala you atas riba I. You fleksibel?"
Rhea tahu dia nak buat apa. Rhea turutkan sahaja. Dia baringkan kepalanya atas riba Sakura kemudian Sakura tarik kakinya agar menghadap keatas lalu dilipatkan. Rhea dah nampak macam kertas. Boleh lipat dua. Punggung Rhea kini berada didepan muka Sakura. Sakura selak seluar dalamnya dan rimming lubang punggung Rhea dengan lidahnya.
"Ouh, fuck... that's good."
Sakura angkat sebelah kakinya letak atas muka Rhea. Terbeliak mata dia. Dia sukar untuk bernafas! Rhea genggam kaki Sakura dan tepuk berkali-kali. "Umm! Mmh!"
Sakura abaikan Rhea. Dia terus rimming lubang punggung Rhea dengan rakus malah dihidu lubang punggungnya. Bila dia kata obses dengan bau Rhea, dia memang obses.
TING! TING! TING! TING! TING!
Bertubi-tubi mesej dalam telefon Rhea masuk. Rhea berpaling kearah telefonnya. "Kejap, tak pernah ada orang spam I mesej. Kejap, sayang. Takut penting."
Sakura lepaskan Rhea. Rhea merangkak turun je bawah dan capai telefonnya. Mesej daripada unknow number ditekan. Matanya terbeliak. Gambar dan video semuanya dihantarkan kepada dia.
"Eh perempuan."
"Baik kau cerai dengan bini kau."
"Kalau tak aku sebarkan gambar ni kat media sosial biar bini kau tahu kerja kau dulu.""Are you okay?" Tanya Sakura.
Rhea tutup telefon. Dia angguk kepala, pura-pura okey. "...i forgot to turn off the advertisement notifications. I'm sorry."
"It's fine. Come here."
"Erm."
YOU ARE READING
Vouchsafe (Omegaverse)
RomanceSakura Javier berkahwin dengan seseorang yang dia tidak kenal iaitu Rhea White. Sejujurnya mereka bersua tak berapa kisah sangat sebab masing-masing dah tua dan tiada pasangan. Pada malam pertama, Sakura teringin mahu rasmikan Rhea namun malangnya R...