Bab 5

574 22 0
                                    

Rhea tutup lampu. Dia tekad untuk tetap ajar Sakura. Jadi lepas makan tadi dia suruh Sakura masuk bilik segera. Sakura ikut je. Dahlah pakai pajama gambar itik. Hairan Rhea tengok Sakura ni.

Rhea tarik selimut, menutup tubuh mereka berdua dan duduk diatas katil, bersila. Rhea keluarkan telefonnya dan buka aplikasi Twitter. "Takkan tak pernah tengok porn, Sakura?"

"Pernah tapi beberapa kali jelah. Takdelah ketagih mana."

"Tak suruh ketagih pun. Suruh tengok dan belajar. Tengok ni cara alpha tu buat dekat dia. Sampai jatuh katil sebab kuat sangat hentak. Hentak macamni sedap, sayang."

"Hmm..." Sakura berkerut. Mukanya merah serta-merta. Dia tak pernah rapat dengan sesiapa macamni sampai diajak tengok porn sama-sama "Awak selalu ke tengok?"

"Takdelah. Bila boyfriend saya takde je saya tengok."

"Boyfriend? Awak kata sebelum ni awak ada girlfriend?"

"Ah- ouh...err, ya. Sebelum boyfriend, saya ada girlfriend."

"I see. Ni video apa?" Sakura tekan satu video. Video antara alpha dan alpha. Berkerut dahi Sakura. Alpha dan Alpha? Hubungan macamtu mula diterima masyarakat sekarang tapi bagi Sakura memang agak pelik. "Pelik awak tengok video macamni sedangkan awak omega. Awak rasa apa?"

"Rasa biasa jelah. Rasa teransang yang biasa. Apa? Ingat saya suka tengok spesies sendiri jeke? Beta punya video pun saya tengok." Kata Rhea lalu scroll lagi ke bawah. Akaun Twitter dia banyak betul Likes sampI 11.2K. Kagum habis Sakura.

"Ah." Sakura tersentak apabila melihat satu video dimana alpha sangat-sangat submissive. Dia bersandar ke bahu Omega namun sengaja direndagkan badannya. Dia tidak pakai sebarang pakaian dan sedang dicium omega tatkala omega menggosok batangnya. Terus Rhea buka flashlight dan suluh ke seluar Sakura. Keras.

"You like this kind of video?"

"Well, alpha tu nampak macam dilamun cinta and I'm a romantic person."

"I see. I pun suka tapi sekarang ni I mengidam nak kena yang...uhh...ha, macamni." Rhea menunjukkan satu video dimana perempuan itu mulanya sedang gelak ketawa dengan alpha dia. Tiba-tiba dia ditampar dan mulut dia dijolok dengan dua jari sebelum dia melutut dan merayu.

"...I know some people have this kind of kink but to slap someone is...uhh... I'm afraid you'll get hurt."

"Itulah point dia! To get hurt! Sayang, in sex you gain some desire. Desire to satisfy yourself. Masa dalam tempoh desire, you want yourself to get as many satisfaction you can. Tak kisahlah you kena tampar, kena cekik, kena tendang. Asalkan jangan rogol sudah. Kena ada kedua-dua persetujuan pasangan then go. Faham?"

"I see. I'm so-"

"You say sorry one more time and I'll cut your nonek. Sorry tu hanya I je sebut okey? Macammana nak ajar you eh? Macam kalau I buat you marah, you tarik rambut I dan tampar I ke, spank I ke, I'll say sorry."

"I susah nak marah."

"It's not actually you're getting mad. It's just a feeling of satisfaction. Contoh, you suruh I telan semuanya tapi I tak boleh telan. You pura-pura marah and tampar I. Alah, you know? Like a good girl? You want me to be a good girl."

"Ouh, I see..."

"Huh, I patut kahwin dengan mafia je. Lagi ganas. Partner I sebelum ni tak macamni tau? They know what I want. They know what WE want. You partner I yang sah sekarang ni and I admit, you're the biggest amongst others but why eh? You...you lembut, Sakura. I'm not like that. I know kita kahwin untuk business tapi if it keeps like this I might lose interest and cheated, sayang."

"I- I'm so- uhm." Sakura mencebik. Rhea usap pipi Sakura lembut.

"It's okay. I'm not mad. I'm just...you know. Frust. To be honest I sucikan diri I selama setahun sebelum kahwin dengan you. So bila dah kahwin and I tak dapat benda ni I jadi...frust."

"I faham. So we're sharing secrets now?"

"Yeah. Haha." Rhea senyum. Dia menyandarkan kepalanya dibahu Sakura dan tolak selimut dari menutupi badan mereka. "You stepped on blanket, Sakura!"

"Kejap- jangan tarik!"

"Cepatlah Sakura, panas ni!"

"Kenapa kita dalam selimut sebenarnya? Saya-! Ah!" Sakura tertolak Rhea jatuh. Ditambah pula dengan selimut yang mengganggu menjadikan ruang sangat sempit malah Sakura tertekan peha Rhea dengan lututnya.

"Sakit!"

"Alamak, maaf!" Sakura angkat kakinya sekaligus dia tertolak selimut ketepi dan selimut sekaligus menarik Rhea untuk lebih menempel pada Sakura.

"Okey, ni selimut ke apa? Sakura, you should change the blanket. Makin pelik jadinya!" Rhea naik atas tubuh Sakura dan ditarik selimut. Sakura pegang belakang Rhea erat dan kemudian dia bangun dan turun dari katil. Barulah tiada yang pijak selimut lagi namun situasi Rhea didukung dan selimut menutup kepala mereka buat suasana jadi...romantik.

Rhea merangkul leher Sakura. "Macamnilah. Good girl." Rhea usap dagu Sakura yang buatkan Sakura tersenyum. "Jangan tukar selimut. Dia dah tolong you." Rhea menolak selimut itu ke bawah dan mencium mulutnya. Tangannya bersilang di belakang kepala Sakura. "Mmh..."

"Kalau you masih tak faham lagi biar I buat dulu. Ermh~" Rhea melepaskan leher Sakura dan menampar pipinya. "Can you be a good girl tonight?"

"...yes."

"I can't hear you sayang. Nak I rotan ke? Can you be a good girl for me from now on?" Rhea merapatkan dahinya ke dahi Sakura. Sakura gigit bibir lalu angguk kepala.

"I can be your good girl. I swear!"

"See? Mudah je kan? I can't wait for you to take over my role. Dah, jom tidur." Rhea peluk leher Sakura kuat sekaligus Sakura hilang pertimbangan dan jatuh atas katil. Mereka berdua hanya ketawa.

"See? Sakit tak jatuh atas katil?"

"Tak."

"Kan? So? Apa nak takut? You ni. Jom tidur. I ngantuk gila ni." Rhea merangkak ke tempat tidurnya. Sakura angguk kepala dan ambil semula selimut atas katil.

"Wait for me. Let's sleep together."

Vouchsafe (Omegaverse)Where stories live. Discover now