Bab 3

621 26 2
                                    

Sakura menekan ibu jarinya pada kekunci digital rumahnya sekaligus pintu dibuka. Namun dia tidak melangkah masuk kedalam. Bau ni. Bau manis yang membuatkan dirinya terangkat. Bila kata terangkat, isi bawahnya terangkat namun mujurlah dia pakai boxer.

Sakura perlahan-lahan masuk kedalam bersama bagasi miliknya. Ditolak bagasi dia masuk kedalam dan dia melihat sekeliling. Dengan makanan atas meja ruang tamu tidak bertutup dan berkulat. Isterinya pasti telah mengalami sesuatu yang berat.

Sakura meletakkan bagasi dia depan tangga. Dia naik tangga sendiri. Nafasnya mula tak teratur memikirman fasal Rhea.

Pintu bilik dibuka. Sakura tergamam melihat Rhea yang berdiri disebelah kabinet TV hanya memakai blouse putih dengan lingerie merah didalam. Rhea peluk tubuh. Tangannya berada betul-betul dibawah buah dadanya, menampung buah dada yang berat itu. "...Sakura."

"Rhea? Are you okay? What happened to your legs?"

"I'm in my heat-cycle and it has been 3 days since then... it's so hot." Rhea tarik kolar bajunya dan akhirnya butang baju tercabut. Rhea tarik lagi sehinggalah dia dapat menunjukkan bahu seksinya.

"Kenapa tak makan ubat?"

"Habis."

"Ah, I should have been more careful about your medicine. How about your legs?" Sakura menghampiri Rhea. Rhea tersentak seketika.

"...I fell."

"Dah pergi klinik?"

"I can't. My pheromones..."

"I know."

"And your pheromones..." Rhea meletakkan tangannya di buah dada Sakura lalu mencium bau Rhea. "Ah, alpha."

Sakura membiarkan Rhea membaunya. Mereka berdua masing-masing teransang kerana pheromones masing-masing. Sakura usap belakang badan Rhea dan menggosok jarinya pada tali bra Rhea dibelakang. Mujur dia pakai blouse kalau tidak dah cabut. "You know I came back today so you're wearing lingerie?"

"Yeah. You like it?"

"I like it so much."

Rhea buka butang kemeja Sakura lalu dimasukkan kepalanya kedalam bajunya dan tutup. Lega rasa dapat bau alpha. Tergelak Sakura bila Rhea buat macamni. Mesti dah penat dia tunggu Sakura balik.

"Awak pasti awak okey? Kaki awak tak jejak lantai." Tanya Sakura yang benar-benar risau tentangnya.

"I'm okay. It's a life of being an...uh, omega. You worried about me?" Tanya Rhea lalu keluarkan kepalanya. Sakura berkerut. Kedua-dua bahu Rhea ditolak ke belakang.

"Mestilah! Walaupun saya tak tahu bila birthday awak tapi kita ni dah kahwin tau?"

"Ah." Makin kuat bau pheromones Rhea. Dengan sopan Sakura papah Rhea ke katil dan dudukkan dia disitu. Rhea bersandar ke belakang. Dada Sakura dia sentuh dan picit sedikit. "...i know we're strangers but..."

"I can."

"I can feel it. Our first kiss is your first kiss right?" Tanya Rhea dengan senyuman manja. Sebelah tangannya diletakkan diatas katil dan sebelah lagi menggenggam tangan Sakura penuh romantik. Merah muka Sakura.

"W- well saya jenis yang tak layan benda macamni sebab kena belajar dan bekerja..."

"I see. Was it good?"

"Well your lips was soft."

Rhea mendongak kepalanya. "Cium saya. Sini."

Sakura menurunkan kepalanya dan mencium mulut Rhea lembut. "Please, use your tongue. Don't hide it...sayang."

Meremang bulu roma Sakura. Rhea tersengih. Dia boleh tahu Sakura terasa dengan dia punya panggilan. "Boleh ke ni I panggil you sayang?"

"Boleh...kita kan dah kahwin?"

"That's right. Jangan diam. Tangan jangan kaku. Is this your first time doing sex? Sakura, you're an alpha. Put your hands somewhere on me."

"Uhh...I nak letak mana?" Sakura melihat kearah tubuh Rhea. Akhirnya dia letak pada bahu yang membuatkan Rhea memberikan senyuman sinis. Alamak, salah ke? Habistu kat mana?

"Sini sayang." Rhea tarik tangan Sakura dan letak di pantatnya yang hanya ditutup seluar pendek yang memang pendek dan ketat. "Sini. Touch me, feel me."

"I tak pernah buat, I'm sorry if I'm being awkward."

"It's okay. I ada. Tak pernah tengok omega perempuan punya pussy?"

Sakura geleng kepala.

"...takpe. I ajar. Asalkan jangan bawa 4 inci. Berapa inci?"

Sekali lagi Sakura geleng kepala. "Tak tahu. Ma- maaf! Saya...budak baik."

"Comel. Cium I pastu tolak I ke katil boleh? Kalau you tolak nanti you lagi eager nak buat dengan I. Trust me."

Sakura angguk. Dia sambung cium mulut Rhea dan perlahan-lahan tangannya naik ke bahu. Dia tolak Rhea ke belakang namun sebelah tangannya lagi menyentuh belakang badan Rhea agar dia jatuh tanpa sakitkan diri. Rhea ketawa.

"Seriously? Just tolak I macam I ni hamba you! Why so careful? Takde duri pun! Ni katil!"

"Ouh, so- sorry..."

"Just this one time. Lepas I ajar ni kena ikut apa yang I ajar okey?"

"Okey..."

Rhea naik keatas sedikit dan baring atas bantal. Dia tarik baju Sakura agar Sakura naik atas tubuhnya dan sambung cium mulutnya. "Be eager. Show your eager towards me. Show no sympathy. That's how I play."

"Awak pernah main sebelum ni?"

"Uhh...yes. I had a girlfriend."

"I see. Can I kiss your neck?"

"You're my alpha. Don't ask permission. Just do it."

"Okay."

"Hold my hands."

Sakura genggam tangan Rhea erat dan tolak ke katil. Dia mula mencium leher Rhea dan menjilatnya. Sekejap saja dia dah pandai. "Huh...fuck, I'm so sensitive everywhere."

"...really? Even here?" Sakura mencium telinga Rhea. Lagi terangkat badan Rhes keatas. Pergerakannya jadi agresif. Tangannya asyik menarik seperti mahu lepas namun Sakura tekan tangannya kuat ke katil.

"That's it, baby. Keep teasing me like that." Kuku Rhea mencakar tangan Sakura. Sakura jilat bibirnya.

"...now I know your games. Open your legs."

"Yes, mommy."

Vouchsafe (Omegaverse)Where stories live. Discover now