(This story is 1940 words long.)
"I don't like it when you asked other people to join our games." Kata Sakura yang sedang baring membelakangi Rhea. Rhea sedang tengok Tiktok kat telefon sebelum tidur. Berkerut dahi Rhea.
"So you hate Amanda?"
"I tak benci Amanda tapi kenapa kena ajak orang lain? You kan ada untuk I? Tak sedap ke?"
"Sedap tapi- why not? Is it wrong? Just to spice to thing up."
"You did this kind of sex with your exes before?"
"I..." Rhea diam seketika. Sakura berkerut.
"You main macamni ke dulu? Kalau macamtu say goodbye to that habit. You isteri I, I isteri you. Kalau I nak tambah isteri baru you boleh buat benda macamni, Rhea."
"Ouh sekarang you nak tambah isteri just untuk buat benda Haram ni jadi sah? Macamtu?" Rhea pusing badannya sedikit dan pandang ke wajah Sakura. Mood dia hancur terus. Ditutup telefon dan mengesot jauh dari Sakura. "Go, marry another one. Go."
"I'm not- I- sayang..." Sakura merapati Rhea. "Okay, I'm sorry. I takde niat pun cakap macamtu and I takde niat langsung nak duakan you. I cuma taknak kita terjebak dengan seks bebas macamtu. We're married, remember?"
"Just to SPICE THINGS UP. Which words you don't understand, Sakura?" Suara Rhea meninggi. Yeah, anger issue.
"I don't want any of us falling in love with other people at the same time." Sakura mencium belakang tengkuk Rhea dan digenggam pergelangan tangannya. "...tahu kita ni tak kenal pun mulanya tapi day by day, I ada harapan untuk kita berdua. You're so thoughtful, sayang. I love your personality and I'm tryna be a better person for you and follow everything you want me to be. I cuma nak ada kita je. I taknak salah seorang dari kita berkongsi kasih. Tu je. What if we invited an alpha and you fall in love with them? I taknak. I taknak hilang you, Rhea."
"Silly. Kita baru kenal."
"I know. It's growing tho. The love inside me is growing. Please, sayang. No more third wheels okay?"
Rhea diam seketika. Tangannya ditarik dari genggaman Sakura namun Sakura genggam pula tangannya dari belakang tapak tangan dia. Tangan Rhea digenggam kemas.
"You learnt so well." Ujar Rhea perlahan. Sakura berterusan mencium tengkuknya buat Rhea pejam mata menikmati ciumannya.
"...I know. I'm a good student, right?"
"You are." Rhea menempatkan alur punggungnya pada bonjolan boxer Sakura. Sakura tidur hanya pakai boxer dan singlet. Sakura teruskan mencium tengkuk Rhea dikala punggung Rhea menggosok bonjolannya.
"You taknak tidur ke?"
"You yang mulakan." Rhea bangun. Sakura lepaskan tangan Rhea dan Rhea berpaling kearah Sakura. Dia menongkat dagu dan menolak rambut panjangnya ke belakang. "Gelap. Tak nampaklah muka you."
YOU ARE READING
Vouchsafe (Omegaverse)
RomanceSakura Javier berkahwin dengan seseorang yang dia tidak kenal iaitu Rhea White. Sejujurnya mereka bersua tak berapa kisah sangat sebab masing-masing dah tua dan tiada pasangan. Pada malam pertama, Sakura teringin mahu rasmikan Rhea namun malangnya R...