2.BÖLÜM

83 14 55
                                    

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Aradan beş yıl geçmesine rağmen Alisa Dean'ın acısı taze bir şekilde duruyordu. Acısından güç almak isteyen genç kadın kendi hayatındaki sorunların içinden çıkamazken, büyüklüğü ile nam salmış krallığının sorunlarının altında eziliyordu.

Arel ile ilişkisini sorgulamayı yıllar önce bırakan Alisa , içindeki şüphelerle yoluna devam ediyordu.
Dört ejderha krallığından da gizli bir şekilde sürdürdüğünü düşündüğü ilişkisi aslında hiç de gizli değildi.

Dört ejderha krallığı: Kırmızı Ejderha Krallığı , Yeşil Ejderha Krallığı , Beyaz Ejderha Krallığı ve Siyah Ejderha Krallığı...

Sihrin ve bilgeliğin merkezi olan Kırmızı Ejderha Krallığı artık eskisi gibi değildi. Sihrinin sönmesi, bilgeliğininse kaybolması Kırmızı Ejderha Krallığının halkını endişe ve paniğe sürüklerken diğer krallıkların mutlu olmasına neden oluyordu. Hiçbir krallığın anlamadığı ve anlamak istemediği denge bozulursa her şeyin bozulacağı...

Sadakat ve cesaretin simgesi olan Yeşil Ejderha Krallığı cesaretini kaybetmiş ve kendini geri plana almıştı. Geri planda durmaya alışık olmayan Yeşil Ejderha Krallığı halkı bütün isyanlarıyla hükümdarlarını zor durumda bırakıyor diyardaki tüm krallıklar için tehlikeli hareketler sergiliyorlardı.

Korku ve gizemle çevrili Siyah Ejderha Krallığı, karanlığın hüküm sürdüğü bir krallıktır. Krallığın gizemi diyardaki krallıklar için tehlike ve endişe yaratsa da Ay'ın oyunlarının üstesinden gelemeyen Siyah Ejderha Krallığı bütün gizemini kaybetmiştir. Kaybettiği gizeminin ve krallığın ortaya çıkan sırlarının farkında olamayan krallıklar Ay'ın öfkesinin büyümesine neden olmuşlardır.

Doğanın gücünü ve zarafetini üstünde taşıyan Beyaz Ejderha Krallığı, sakinliği ile bilinen bir krallıkken Kırmızı Ejderha Krallığının zayıflamasıyla bilgeliği ile de öne çıkmayı başarmıştır.

Dört krallığında keskin kurallar ile barış içerisinde yaşamasına neden olan ruh kadehi, Kırmızı Ejderha Krallığının koruması altında duruyordu. Kadeh her seferinde yaydığı enerji ile Alisa'yı kendine çekiyordu. Tek nedeni kadehin enerjisi değildi, Alisa'nın yıllar önce yaptığı hatanın da payı vardı.

Genç kadın yine kendine hakim olamayarak kadehin yanına gitmişti, hissediyordu. Kadeh onu içine çekiyor sanki aralarında bağ varmış gibi davranıyordu. Bu hisler Alisa'nın kendi zihnine bir oyunmuş gibi geliyordu. Hayır, Ay herkesle oynadığı gibi genç kızla da oynuyordu.

Alisa, adım sesleri duymasıyla elbisesinin eteklerinden tutarak arkasına döndü. Arel, Siyah Ejderha Krallığının tek veliahtı karşısında ona özlemle bakıyordu. Bu bakışları Alisa'dan başka anlayan yoktu. Buzdan bir duvar çevriliydi Arel'in etrafında, Alisa o duvarları sadece yıkmakla kalmayıp yok etmişti.

"Herkes dışarı!" Fısıldamıştı genç kadın. Fısıltısındaki o baskınlığa rağmen kimse onun sözünü dinlememişti. Arel'in kaşları hayretle yukarı kalktı ve Alisa'nın yanına adımladı. Eli Alisa'nın beline giderken gür sesiyle konuştu.

"Kraliçenizi duymadınız sanırım? Herkes dışarı!" Duvarlarda yankılanan gür sesiyle herkes taht odasını panik ve aceleyle terk etmişti.

Arel, elleri Alisa'nın belindeyken derin bir arzuyla bakıyordu Alisa'nın yeşil gözlerine. Bu bakışmadan asla rahatsız olmayan genç kadın, ufak bir sırıtışla Arel'in kollarının arasından çıktı. Arel Alisa'nın çillerle dolu yüzündeki sırıtışa anlam veremiyorken Alisa, Arel'in önünde hafifçe eğildi.

"Lordum..." Alisa'nın gözleri Arel'in sert yüzüne bakarken konuşmasına devam etti. "Gelmeniz ne büyük şeref..." Arel hiç şaşırmadan, minik oyunu yarım ağız sırıtarak devam ettirdi.

"Kraliçem..." Hafifçe Alisa'nın önünde eğildi ve konuşmasına devam etti. "Asıl sizi görmek ne büyük şeref!" Ellerine Alisa'nın ellerini aldı ve ufak bir öpücük kondurdu. Alisa gülerek ellerini çekti Arel'in ellerinden.

"Arel, biliyorum çok fazla dile getiriyorum ama aramıza mesafe koymalıyız. Asırlardır birbirinden haz etmeyen iki krallığın kraliçesi ve veliahtı bu kadar samimi olamaz, olmamalıyız." Derin bir nefes aldı Alisa. "Bizim için, iyiliğimiz için."

Alisa beklentiyle Arel'e baktı. Arel Alisa'yı hiç duymuyormuş gibi eğildi ve Alisa'nın dudağına kısa bir öpücük bıraktı. "Sevgilim, çok fazla kafanda kuruyorsun. Kimsenin umurunda değiliz."

Bu sözlerin ardından Alisa duraksadı ve mavinin en koyu tonundaki o gözlere çevirdi bakışlarını, ardından yüzünde dolaştırmaya başladı.
Keskin yüz hattı, sert elmacık kemikleri, krallığını ve benliğini temsil eden siyah saçları... Her şeyiyle karşısında ona sevgilim diyen Arel'e baktı.

"Arel..." Alisa'nın dilinden dökülen tek kelime bu olmuştu, cevap dahi almadan parmak uçlarına çıkarak Arel'in dolgun dudaklarına öpücük kondurdu. Bu tutku ikisinin de sonu olacaktı.

˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚

Benedict ile Alisa'nın arasındaki bağın kuvvetini herkes biliyordu. Şimdi de Alisa, Benedict'den güç almak için yine onun yanındaydı. Benedict'in kırmızı, sert ve buruşuk derisinin altındaki güç kendini belli ediyordu. Benedict, Alisa'yı anlıyor ve onu dinlediğini belli eden mırıltılar çıkarıyordu. Alisa'nın elleri yorgunluk ve bitkinlikle Benedict'i seviyor, onu okşuyordu.

Alisa bedenen değil ruhen yorgundu, onu yoran krallığı değil kendisiydi.

˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚。⋆˚

Kraliçedeki değişiklikleri herkes fark etmişti. Yorgun, bitkin, solgun duruşu herkes tarafından yadırganmaya başlanmıştı. Odasında dinlenmeye çalışan Alisa kapısının tıklanmasıyla huzursuzca yerinde kıpırdandı.

"Gel!" Alisa'nın güçsüz çıkan sesine rağmen kapı açılmış ve içeriye şifacı girmişti.

"Kraliçem, sizi rahatsız etmek istemezdim ama solgun ve bitik haliniz bizi endişelendirdi. İzin verirseniz sizin kontrollerinizi yaparak en azından sağlığınızdan emin olmak isterim." Beklentiyle Alisa'ya bakan şifacı Alisa'nın baş onayıyla elindekileri yere bırakarak işine başladı.

~

Şifacının kontrol esnasında karşılaştığı şeyle kafası karışmıştı. "Bu nasıl olabiliyor?" sorusu kafasında dönerken elleri titremeye, soğuk terler dökmeye başlamıştı.

"Ne oluyor şifacı?" Alisa'nın keskin sesi ve taviz istemeyen sorusuyla şifacı ne diyeceğini bilemez hale gelmişti.

"Kraliçem, nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama..." Derin bir nefes aldı şifacı, karşısındaki kadının bakışları onu ürkütmeye yetti.

"Hamilesiniz!"

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Düzenlendi
11.06.2024

RUH KADEHİ  |Düzenleniyor|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin