4.Bölüm

24 7 20
                                    

Bölümü okuduğunuz tarihi alalımm ✨✨

Medyaya koymak istediğim şeyleri artık bu başa koyacağım çünkü medyada gözükmüyor.

Geçte olsa bölüm geldi 🤭Bölümü okumadan paylaşıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçte olsa bölüm geldi 🤭
Bölümü okumadan paylaşıyorum. Yazım hatası,mantık hatası varsa lütfen yorumlarda belirtin. Düzenlemeye alırım bölümü.

Ormandan geldikten sonra kendimi kütüphaneye atmıştım.

(Aslında kız burda koşarak merdivenleri çıkıyordu fakat video koyamıyormuşum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aslında kız burda koşarak merdivenleri çıkıyordu fakat video koyamıyormuşum...)

Bilmediğim bir şeyler var bunun farkındayım. Artık öğrenmem gereken şeyler var.
Madem bu çocuk olamazdı,madem vampirlerin kendi soyundan başka birinden çocuğu olmazdı...
Benim çocuğum,bizim çocuğumuz nasıl oldu?

Bir şeyler var ve ben beş yıldır hâlâ öğrenemedim.
Arel her şeyi biliyor,bildiği gibi bana söylemiyorda.
Benim büyüm ona nasıl işlemez?
Zamanında sorgulamadığım şeyleri şimdi sorguluyorum ve bunun bana hiç bir faydası olmuyor.

♥️

Kütüphanede oturmuş işime yarayacak bütün kitapları önüme almıştım.
Önceliğim Kırmızı Krallığın geçmişi daha sonrasında Siyah Krallık.
Beyaz ve Yeşil Krallığın gizemi çok daha farklı.

♥️

Yaptığım araştırmalar sonucu yine ve yine hiç bir şeye ulaşamamıştım.
Sanırım Beyaz Ejderha Krallığının hükümdarlarına
bir ziyaret yapma vakti geldi.

~

Beyaz Ejderha Krallığının kapısının önünde duruyordum.
Başımda tacım üzerimde ise bir kraliçeye yakışır siyah renk elbise vardı.

Kapı yavaşça açıldı ve içeri girdim.Bianca içeride benim gelmemi bekliyordu,elbette beni burda gördükleri gibi haber vermişlerdi.

"Bu ziyaretinizi neye borçluyuz Kraliçem?"
Derince nefes aldım.

"Bianca,biliyorum aramız bozuk." Durdum o sırada Bianca'da beni onaylayan mırıltılar çıkardı.
"Senin yardımına ihtiyacım var."
Bianca hafifçe güldü. Ellerini tacına attı ve kafasından çıkartıp kenara koydu ardından tahttan inip yanıma doğru adımlamaya başladı. Bianca hep soğuk ve kendinden emin biri olmuştu.
Beyaz saçları,soluk teniyle tamda krallığını temsil ediyordu.
Keskin yüz hatları ise tam da karakterini temsil ediyordu.

"Ah Alisa hep işin düşünce yardım istedin benden." Duraksadı ve arkama geçip saçlarımla oynamaya başladı.
Kafamdaki tacımı aldı ve geri doğru hafifçe fırlattı ardından konuşmasına devam etti.
"Oysaki ben senden yardım istediğimde sen hiç de yanımda değildin."
Elbisemi tuttu ve önüme geçti. Boyu benden azda olsa uzundu kendisi kraliçe olmasına rağmen bir savaşçı eğitimi almıştı ve hiç bir zaman kraliçe olmak istememişti. Ben bunları düşünürken Bianca elbisemi daha çok sıkarak konuşmasına devam etti.
" Ben senden yardım istediğimde sen bu üzerinde taşıdığın siyah renk elbisenin krallığının lorduyla birlikteydin. Bana kurduğun cümle neydi?"
Hafifçe yutkundum. Bianca ise yüzüne alaycı bir sırıtış ekledi.
"Dur hatırlamadıysan ben söyliyeyim. "Bianca çok işim var biliyorsun Arel ile yeni barıştık. Onunla olmam lazım sana yardım edemem." dedin."
Lafını bölmeye yeltenmemle beni susturdu. "Ama ben senin gibi değilim Kırmızı Krallığın kraliçesi ve aynı zamanda diyarın kraliçesi Alisa Dean. Ben senin gibi hiç olmayacağım. Şimdi söyle bana,böyle habersizce ve izinsizce krallığıma gelipte benden yardım istemeye yüz bulduğun şey ne?"
Duraksadım,bir adım geriye gittim ve aramıza mesafe koydum. Ardından yerdeki tacımı alıp kafama koydum ve kesin bir şekilde Bianca'ya baktım.

"Aslında bakarsan senden yardım istemiyorum krallığındaki kütüphaneye gitmek istiyorum. Emrivaki olmasın diye izin istiyeyim dedim ama seninde dediğin gibi "Diyarın kraliçesi" benim.
Bu kütüphanedekilerde dolayısıyla benim.
Bir dahakine hal ve hareketlerine dikkat edersende sevinirim Bianca Smanov.Aksi takdirde ben sana haddini bildireceğim."
Bianca güldü bu tavrıma ve konuşmaya başladı.
"Haklısınız kraliçem,hadsizlik ettim. Buyurun lütfen size yolu göstereyim."
Gülüyordu beni ciddiye almıyordu. Ben olsam bende almazdım. Bebeklik arkadaşımdı o benim,her şeyimdi...

~

Araştırmalarımı yaptığım esnada Bianca beni tek bırakıp gitmişti. Bu çıkışlarına elbette hak veriyorum. Yüzsüz gibi ondan yardım istemiştim. Bianca benden yardım istediğinde benim gibi  fuzuli bir şey değildi. Babası ölüm döşeğindeydi. Haberim var mıydı? Yoktu , her zamanki gibi ufak bir büyü için yardım istiyor sanıyordum. Düşüncelerime ara verip elimi tozlu raflarda gezdirmeye devam ettim.

İşime yarayacak bir şeyler arıyorum  ama yok.
Bianca bir elf ve elfler bilgi konusunda diğer canlılara göre daha özen gösteren varlıklar. Bu yüzden aradığım kitaba burada bakıyorum.

Aradığım üç kitap var:
Dört Büyük Ejderha'nın Tarihi
Dört Büyük Krallık Ve Tarihi
Ruh Kadehi Ve Tarihi

Bunların yanında aradığım bir kitap daha var ama muhtemelen burda değildir.
Ruh Çağırma Ve Sonuçları, bu kitabı bulursam bütün sorularımın cevabı olacağına eminim.

Yıllar önce yaptığım büyüde ters giden bir şeyler olduğunun farkındayım.

Kadeh yıllardır beni içine çekiyor sanki aramızda bir bağ varmış gibi davranıyordu.
Bu oldukça rahatsız edici.

Ah birde vampirler ve çocukları hakkında araştırma yapmam gerekiyor ama onun için Siyah Ejderha Krallığına gitmem gerek.

~

Kitaba dalmış okuyor bazı büyüleri ufak çaplı deniyordum.

Kitaba dalmış okuyor bazı büyüleri ufak çaplı deniyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsilidir)

İstediğim kitapları bulmuştum bir tanesi hariç.
Bulmuştum bulmasına ama aradığım cevaplar yoktu.
Bu gece tekrardan bir büyü yapacağım. Ama ondan öncesinde Arel ile konuşmam gerek.

RUH KADEHİ  |Düzenleniyor|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin