🦇

14 4 0
                                    

Merhaba! Bu bölümde sizlere Ruh Kadehi'nin yaratılışı , bulunması , kullanılması üzerine bir bölüm olucak.
Kısa olabilir ama idare edinn.

Asırlar Öncesinden

Uğradığım ihanetin parçacıkları hâlâ kalbimde varlığını sürdürüyordu. Sadece ihanet olsa affedilirdi belkide ama ben kullanılmıştım.

Ben dengenin sahibi , dengenin  kendisiydim.
Diyardaki güçler , krallıklar , yazılan kehanetler ve yeşeren her bir ağacın kaynağı benim.

Aşık olduğum adam tarafından uğradığım ihanet , beni çökertmedi aksine ben öfkeyle daha da intikam için uğraşıyordum.

Hedefleri vardı o adamın ; beni kullanacak , bana ihanet edecek ve beni çökertecekti.
Çok yanılmıştı. Belkide yaptıklarını fark etmem uzun sürmüştü ama onunda bazı şeyleri fark etmesi asırlarını alacak.

Lanetim üzerinde olucak , sadece onunda değil.
Bütün diyarın üzerinde olucak.
Dengeyi bozmadan her şeyi bozacağım.

Bu benim intikam yeminim.
Ben Ay'ın kendisiyim , şimdi Ay kimmiş izlesinler görsünler.

Tüm krallıkların sonu olacağım  ve bunu yaparken etrafta bile olmayacağım.

Hepsini birbirine bağlayacak en ufak bir nesne bile onların sonunu getirecek.
Bunlar olurken herkes hedeflerine ulaşacak ama kimse istediğini yapamamış olucak.
Hepsi ufacık nesneye bağlanacak , kuklam olacaklar.

Kaderleriyle oynayacağım , ihanetler olucak , lanetler olucak.

Ben Ay'ım ve her şey sadece bir Ruh Kadehi'ne bağlı kalacak.

Sekiz Krallıktan Dördünün Yıkıldığı Zaman

Günler geçiyor ama zaman asla geçmiyordu.
Sekiz krallığın sekizide sessizliğe bürünmüş , ejderhalarda bu sessizliği bölmek için seslerini asla kesmez olmuştu.

Sekiz Ejderha Krallığınıda tetikleyen savaşın son kıvılcımları atılmış ve tüm diyar birbirine girmişti.

Krallıklarda doğan panik her şeyi daha da beter hale getirir olmuş kimse yerinden kıpırdayamaz olmuştu.
Ejderhalar etrafta cirit atıyor asla kimsenin krallığından çıkmasına izin vermiyordu.

Bu savaş krallıklardan değil güç isteğinden doğan bir savaş.

Kırmızı Ejderha Krallığı

Siyah Ejderha Krallığı

Beyaz Ejderha Krallığı

Yeşil Ejderha Krallığı

Bu dört krallık her zamanki gibi sessizliğe bürünmüş kendi krallıklarını korumak için seferber olmaya başlamışlardı bile.

Dört elementin varisi olan krallıklar kendilerini savaş meydanına atmış , kendi yıkımları için çabalıyorlardı resmen.

Kırmızı Ejderha Kralı , krallığının etrafındaki kalkanı güçlendirmek için binlerce yıllık büyülü eşyalar arşivinde bir şeyler aramaya koyulmuştu bile.

En şanslı krallık olan Kırmızı Ejderha Krallığı , bu şansını bahtsızlığa çevirmesi ancak ve ancak saatlerini alabilir.

Krallıkların geri sayımı başlamış , Ay kehanetini yazmış sessizce bekliyordu.

Kehanetin her adımını yavaş yavaş dolduran Kırmızı Ejderha Kralı tam da Ay'ın istediği gibi her şeyi tek tek yerine getiriyordu.

Arşivde dolanırken kralın dikkatini çeken bir şey vardı.

Binlerce yıllık arşivde daha önce böylesine parlayan , güçlü enerjisi olan bir eşyası olduğunu hatırlamayan kral şaşkınlığa uğradı ve bu şaşkınlığı Ay'ın kıkırdamasına neden oldu.

Parlayan eşyanın yanına gittiğinde , kadeh olduğunu anlayan kral gördükleriyle daha da şaşkınlığa uğrarken kadehi çoktan eline almıştı bile.

"Take the glass and go to the square. Let the fragments of the souls of the kings and queens be bound in the chalice. May the chalice consume them and the heirs of the elements perish. Let the black, white, red and green elements be divided into separate kingdoms. Have the remaining four dragons each send a curse from the heavens. Let the only reason for this curse be the Moon"

(Kadehi al ve meydana git. Kralların ve kraliçelerin ruhlarının parçaları kadehe bağlansın. Kadeh onları tüketsin ve elementlerin mirasçıları yok olsun. Siyah, beyaz, kırmızı ve yeşil unsurların ayrı krallıklara bölünmesine izin verin. Kalan dört ejderhanın her birinin göklerden bir lanet göndermesini sağlayın. Bu lanetin tek sebebi Ay olsun)

Ay'ın fısıltısı kralı çoktan harekete geçirmeye yetmişti bile.

Kral meydana çıktığında yavaşça fısıldamaya başlar.

"All Rulers of the Eight Kingdoms, come here!"

(Sekiz Krallığın tüm Hükümdarları buraya gelin!)

Kralın bunu demesiyle herkes meydana gelmiş bütün savaş durulmuş öylece bir birlerine bakıyorlardı.

Kral derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

"Bu elimde gördüğünüz kadeh , hepimizin barışının simgesi.
Bu kadeh hepimizin ruhundan , büyüsünden birer parça alacak ve bizlerin barış içinde yaşamasını sağlayacak. "

Kadehi yere koydu ve devam etti konuşmasına.

"Sizlerden isteğim elinize bir hançer alıp kanlarınızı kadehe damlatmanız."

"Every soul creates another soul."

(Her ruh başka bir ruh yaratır.)

Ay'ın fısıltısı tekrardan kralın kulaklarına doldu.
Kral yavaşça başını salladı ve büyüsünü yapmaya başladı.

"Let every blood be the fruit of the curse. Let the heirs of the elements perish in the chalice. Let some of our souls unite. Let the whole soul be the goddess of everyone."

(Her kan lanetin meyvesi olsun. Elementlerin mirasçıları kadehte yok olsun. Biraz ruhlarımız birleşsin. Bütün ruhun herkesin tanrıçası olmasına izin ver.)

~

Böyle ufak bir kaç şeylerin nasıl olduğunu anlayabilceğiniz bölüm yazdım. Umarım olmuştur.
Bölümler normalde haftada bir oluyor ama iki haftaya kayıyor sürekli.
Bunun için özür dilerimm.

Sorularınız varsa buraya yazabilirsiniz , fikirleriniz önemli.

RUH KADEHİ  |Düzenleniyor|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin