Bölümü okuduğunuz tarihi alalımm ✨✨
Medya gözükmüyor buraya koyuyorum.
Şu şarkı varya beni benden alıyor. 🫶🏻
En son duyduğum şeyler ile bilincim kapanmış ve her şey yarım yamalak kalmıştı.
Bunun dışında öldürdüğüm kuzgunlardan bir tanesinin Arel'in çok sevdiği kuzgunu olması da cabası...Asla bilerek seçmedim,asla bilerek almadım o kuzgunu.
Tabii Arel'in hâlâ bu olanlardan haberi yok.
Benim bildiğim...Hiç bir şey olmamış gibi ayıldığımda bütün malzemeleri toplayıp krallığıma geri döndüm ve ruh kadehini eski yerine
koydum.Güzel bir duş alıp dolabımın karşısına geçtim.
Bugün muhtemelen ziyaretlerim fazla olacaktı,dün ritüel ve büyü yaptığımı tüm diyar anlamıştı. Herkes nedenini soracak sonrada bir ton nasihat vermeye çalışıcaklar. Sıkıcı,tamam babam öldü belkide çok büyük bir şeyin altından kalktım ama ben krallığım için güçlü durmalıyım.Hayatımda hiç almadığım kadar çok sorumluluk sahibiydim artık.
Düşüncelere dalmışken bir yandan da üstüme ne giysem diye bakınıyordum.Kırmızı bordoya yakın uzun askılı elbiseyi elime aldım,çoğu elbisemin rengiyle aynıydı ama çok daha sade duruyordu.
(Hayalimdeki budur,sizin hayalinizde çok daha farklı olabilir. Tamamiyle temsili amaçlıdır.)
Elbiseyi incelemeyi bırakmış ve hızlıca üzerime giyinmiştim bile.
Şimdi aynada kızıl dalgalı saçlarıma hafifçe şekil vermeye çalışıyordum.♥️
Tam her şeyimi halletmiş odadan çıkıyordum ki kapım ani bir şekilde açıldı.
Karşımda üzgün ve sinirli bir Arel görmeyi beklemiyordum.
Hafifçe sırıtarak eğildim. "Lordum,bu ziyaretinizi neye borçluyum?"
Arel sinirle tısladı resmen.
"Alisa...
Alisa Dean kuzgunumla bir ilginiz var mı?"
Sinirlenmiyordum bu tavırları hoşuma gidiyordu.
Başka biri yapsaydı muhtemelen yaşamıyor olurdu.
"Lordum kuzgununuz dün ufak çaplı bir ritüele ya da büyüye maruz kalmıştır belki."
Duraksadım ve sırıtarak devam ettim.
"Belki...
Ama bir bilgim yok."
Arel sinirle kapıyı kapattı üstüme yürüyordu.
"Bana bak Alisa,sinirleniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH KADEHİ |Düzenleniyor|
FantasySekiz Ejderha Krallığının laneti kan kırmızısı saçlarda yaşam bulacak. Herkesin unuttuğu şey ise, her lanetin bir gücü vardır. Kırmızı ve Siyah bulunduğunda renkler tamamlanacak. Kan kırmızısı büyüyor, renkler büyüyor. Volkan patlayacak, renkler yok...