"Skandal derken neyi kastettin bilmiyorum ama umarım sağlıklı bir planın vardır." dedi Nancy villanın kapısının açılışını izlerken. Bahçeye açılan kapının ardında kalan yola dalıp, arabayı garajın önüne park ettikten sonra Tommy ona dönüp dudaklarını araladı, "Evet, evet, evet. Biliyorum bebek. Sakin." dedi sakin bir ses tonuyla.
İkili arabadan inip bahçedeki temiz duran havuzun başına yürümeye başladı. Havuzun başında dikilen dört siyah giyimli insanlar onları izliyordu.
"Bak burada kimler var!" dedi Nancy kollarını iki yana açıp. Sesinde neşeli bir ton belirdi.
Tommy aralarında Nancy'e doğru koşar adımlarla ilerleyip sıkıca sarılan kadını süzdü.
Nancy'nin yakın arkadaşları. Ona sarılan kadın Margot. Diğer üç dallama ve Margot kızımızın çocukluk arkadaşları. Dikkatli olmam gerekiyor. Niye burada olduğumu kendime hatırlatırsam...
"Hey Playboy! Nasıl gidiyor?" dedi Cole Tommy'e doğru yaklaşıp. İkili kısa selamlaştıktan sonra, "Getirdin mi?" diye sordu Tommy.
Cole Nancy ve Margot'a bakıp başıyla onayladı. Tommy de aynı şekilde başını sallayıp onun sol omzuna tokat attı.
Tommy diğer iki erkek ile selamlaşıp oluşan daireye katıldı.
Diğer iki adam, Thomas ve Clint. Siyah teni akşam çökse bile parlamaya devam ediyor. Ne şaka ama aptal Andre! Thomas, karizma durmaya çalışan ama kürek gibi kendini kasan esmer lavuklara benziyor. Tommy'nin tanıdığı kadarıyla aralarında güvenmediği tek kişi o. Hım. Belki ben de güvenmem.
Thomas Tommy'e doğru bakıp hafif tebessüm etti. Tommy sanki onu duyuyormuş gibi bir süre anlamsız genç adama baktı. Daha sonra Thomas gözleriyle havuz başındaki iki şezlongun dibinde bulunan ufak beyaz masayı işaret edip oraya doğru yürümeye başladı.
Cole, bu beyaz piç boyu kısa olmasına rağmen yaptığı işler benimkini bile aşıyor. Bazı ünlüler vardır ve onların bomba intiharcıları vardır. Cole tam olarak böyle biri. Nancy'nin yer altında bulunan bağlantıları arasındaki ince ve kısa bir köprü. Adam yaralama, gasp, uyuşturucu vesaire. Bu adam her pisliği içinde barındırıyor. Nancy'nin annesi düzgün arkadaşlar seç derken o kulaklıkla Tupac falan dinliyordu herhalde...
Thomas masanın üzerinde bulunan metal tepsiye özenle hazırladığı sağa doğru yatay biçimde ve çizgiler şeklinde serpilmiş beyaz tozlardan birine işaret parmağını batırdı. Parmağını dudakları arasına götürüp emdikten sonra kalabalık tepsinin dibine üşüştü. Tepsinin yanında bulunan ufak boru şeklini almış dolarları Margot herkese dağıttıktan sonra herkes birbirine bakmaya başladı.
"Şimdi mi?" diye sordu Clint.
Cole, "Cila niyetine!" dedi yüksek sesle. Sırıtırken tepsiye eğilip diğerlerini bekledi. Tommy bunun iyi bir fikir olmadığını biliyordu ama gençlere uyum sağlamak istedi.
"Her neyse. Aynı anda gençler!" dedi Nancy tepsiye eğilip.
Herkes tepsiye eğilip tozları burunlara çekmek için hazırlandı. Aradan geçen iki saniyeden sonra herkes aynı anda olmasa da peş peşe tozu burun deliklerinden içeri çekti. Tommy burnunu çekmeye devam ederken sol orta parmağının dışıyla burnunda kalan beyaz tozu dokunarak temizledi. Gençlerin gülmeye başlayıp birbirine bakmasını izledi bir süre. Thomas, şezlongda duran viski şişesini ve hemen yanındaki bardakları bir araya getirdi. Viskinin kapağını açıp bardakları doldurduktan sonra diğerlerine dağıttı.
"Pekâlâ! Doğum günü kızına unutamayacağı bir parti verelim!" dedi Cole yine yüksek sesle. Kadeh kaldırıp herkesin ona eşlik etmesiyle kadehler tokuşturulup mideye indirildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALIKÇI TEKNESİ
Fantasy"Gözümü açıyorum... Maviliğin ve aydın renklerin birleşimini görüyorum. Nedir bu? Bilmiyorum. Henüz. Hayatım bir amaç uğruna yaşlanmak ve uğruna ölmek ile geçti. Neden? Bilmiyorum. Henüz. Bir koltuğa oturup bütün hayatımın orada geçmesini dilediğim...