פרק 4

84 4 2
                                    

קאסי שתקה לכול אורך הדרך, מדי פעם העיפה מבטים אל הנערה הברונטית שנראה שבכלל לא הבחינה בכך. "איך את מרגישה?" שאלה קאסי בקול שקט כי נמאס לה מהשקט המוזר.

"בסדר גמור." אמרה הנערה בקול רשמי ולא דיברה יותר.

השקט ביניהן שיגע את קאסי. "אז איך קוראים לך?" שאלה וכחכחה בגרונה.

"טורקיז." אמרה הנערה- טורקיז- עדיין בקול רשמי ולא העיפה אפילו מבט אחד לכיוונה של קאסי.

"לי קוראים קאסי." אמרה בשקט "למקרה שתהית." טורקיז הנהנה וזאת הייתה התגובה היחידה שקאסי הצליחה להוציא ממנה. קאסי חיזקה את הקוקו שלה שלמרבה הפלא שרד וניסתה להתרכז בעיצוב המקום. היא הסתכלה על ההדפסים של המשבצות בסגול ולבן שהיו על הקירות ועל המנורות הקטנות שהיו מחוברות לקיר בעזרת ידיות קטנות שחורות.

"מה זה המקום הזה?" שאלה קאסי שהשאלה סוף סוף עלתה בראשה.

"זאת האקדמיה לעל טבעי." ענתה טורקיז בשקט ונעצרה ליד דלת חומה קטנה שהייתה קרובה לסוף המסדרון. היא דפקה על הדלת, "יבוא." נשמע כעבור כמה שניות מהצד השני של הדלת.

טורקיז פתחה את הדלת וסימנה לקאסי להיכנס.

החדר היה קטן אבל מרשים ואלגנטי. קאסי הביטה בקירות שהיו לבנים לחלוטין ובלי שום דברים שתלויים עליהם מלבד תמונה אחת של אישה בלונדינית מחייכת. קאסי מצאה את עצמה תוהה מי היא האישה הזאת. באמצע החדר עמדה אישה שחורת שיער וחיוך ידידותי שהגיע לעיניה החומות היה פרוש על שפתיה. משום מה חיוכה של האישה הרגיעה את קאסי.

"טורקיז, תודה על העזרה ואת יכולה ללכת." אמרה האישה בקול סמכותי והחיוך הידידותי לא עזב את פניה. טורקיז עזבה את החדר בטריקת דלת חלשה.

"את יכולה לשבת אם את רוצה." אמרה האישה ולהפתעתה הרבה של קאסי התיישבה על אחד הכיסאות שמול הכיסא הראשי שמאחורי השולחן הלבן במקום להתיישב עליו. קאסי התיישבה על הכיסא השני ליד האישה שעכשיו נזכרה שטורקיז וכריסטינה קראו לה מריאן.

"את מריאן, נכון?" שמעה את עצמה קאסי פולטת את השאלה.

"כן, אני מריאן." אמרה מריאן והוסיפה "את יודעת מה התפקיד שלי בבית הספר האנושי?"

"לא." הודתה קאסי לאחר כמה רגעים של חשיבה.

"אני סגנית המנהלת של המנהלת של החצי האנושי של בית הספר. אבל כאן בחלק העל טבעי אני המנהלת."

"גם לך יש כוחות?" שאלה קאסי בסקרנות.

מריאן הנהנה וחיוכה התרחב, "אני קוסמת." אמרה בפשטות "כמו טורקיז." ופתאום הרימה את ידה ולרגע להבה קטנה ריצדה מעל כף ידה ואנרגיה ורודה נשפכה ממנה ועיניה זהרו בורוד. במהירות שבה התחילה את השינוי היא הפסיקה אותו.

האקדמיה לעל טבעיWhere stories live. Discover now