פרק 6

57 3 0
                                    


"היי, קאסי." שמעה קאסי מישהי אומרת מאחוריה. היא הסתובבה וראתה את אדריאנה, הנערה שעזרה לה אתמול. "היי." אמרה קאסי וחייכה חיוך קטן.

"לא ראיתי אותך אתמול בקפיטריה." אמרה אדריאנה.

"כן," אמרה קאסי וניסתה לחשוב על תירוץ "אה, לא הייתי רעבה אז החלטתי ללכת לספרייה במקום."

"אה, אוקי אבל רק שתדעי ההזמנה שלי עדיין תקפה." אמרה אדריאנה בחיוך בדיוק שנשמע הצלצול.

"להתראות." אמרה אדריאנה.

"להתראות." החזירה לה קאסי וחיכתה כמה דקות עד שהמסדרונות התרוקנו מתלמידים ומורים לפני שהתחילה לצעוד לעבר הספרייה.

כשנכנסה לספרייה הדבר הראשון שהבינה בתדהמה זה שהיא לא ניזוקה. היא הביטה בארונות המלאים בספרים ובמנורות שהיו תלויות על התקרה והעירו את החדר באור חזק אבל לא מסנוור.

"קאסי?" אמר מישהו והיא קפצה בבהלה. "מצטער, לא התכוונתי להבהיל אותך." אמר אלכס וחייך חיוך מתנצל. קאסי שמה לב שהיום הוא לא לבש את כובע המצחייה שלו.

"זה בסדר." מלמלה ומצאה את עצמה מחייכת אליו בחזרה.

"טוב, אנחנו צריכים למהר." אמר לאחר רגע, תפס את ידה של קאסי והוביל אותה לחלק האחורי של הספרייה. המגע של אלכס העביר בקאסי צמרמורת והקשה עליה להתרכז בדרך.

לאחר כמה רגעים של הליכה שקטה אלכס עצר מול ארון מלא בספרים שלא נראה מיוחד במיוחד בהתחשב בעובדה שכול הספרייה הייתה מלאה בארונות כאלה.

"מה עושים עכשיו?" שאלה בבלבול.

"את זה." אמר אלכס הניח את ידו על אחד הספרים משך אותו אבל לא עד הסוף והחזיר אותו למקומו. בהתחלה לא קרה כלום ופתאום הארון זז הצידה וחשף דלת שחורה ללא ידית.

"אין ידית." פלטה קאסי שסוף סוף יצאה מההלם "איך אנחנו אמורים להיכנס?"

"ככה." אמר אלכס בחיוך והניח את כף ידו הפתוחה על הדלת. לרגע אחד עיניו זהרו בירוק והדלת נפתחה. מסדרון קטן מואר באור מנורות נגלה לעיניהם. אלכס כבר התחיל להיכנס אבל עצר באמצע, "את באה?" שאל.

היא הנהנה ומיהרה לעברו תוך כדי שהיא מנסה לצאת מההלם. לאחר שנכנסה הדלת נסגרה מאחוריהם

"אז איך את מרגישה?" שאל אלכס את קאסי לאחר כמה שניות שבהן הלכו בשתיקה. "פשוט אתמול נראית מאוד מותשת."

"אתמול הייתי מזועזעת." אמרה קאסי בפשטות "והמוח שלי לא עמד בעומס, אבל עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב גם אם קצת חרדה."

"את חרדה בגלל הבדיקה של צבע הדם?" שאל אלכס בעדינות.

"כן." הודתה והוסיפה "אפשר להחליף נושא? אני פשוט לא רוצה לדבר על זה."

האקדמיה לעל טבעיWhere stories live. Discover now