קאסי פקחה את עיניה והביטה סביבה. היא הייתה בתוך מקום שנראה כמו מערה. היא נעצה את מבטה באחד הקירות העשויים מאבן וכשניסתה להזיז את ידיה והרגישה שמשהו מחזיק אותן ומכריח אותן להישאר במקום לקח לה רגע להבין מה קורה אבל בסוף היא הבינה שהיא קשורה. היא השפילה את מבטה וראתה שגם רגליה קשורות ושהיא יושבת על רצפת המערה שגבה שעון על אחד מקירות האבן.
מישהו כחכח בגרונו לצידה והיא הזיזה את מבטה הצידה וראתה את טורקיז נועצת בה מבט זועם. גם ידיה ורגליה היו קשורות והיא הייתה באותה תנוחה בדיוק כמו קאסי.
"סוף, סוף התעוררת." רטנה בזעם.
"מ... מה קורה פ...פה?" שאלה קאסי בגמגום ופחד התחיל לחלחל אל ליבה. "למה אנחנו קשורות?"
"אנחנו פה כי איזה פסיכופת שאיכשהו גם נתנו לו להיות נציג מועצה מזורגג חטף אותנו." מלמלה טורקיז וקאסי נזכרה במה שקרה.
"הוא נקש באצבעות שלו ואני קרסתי על הרצפה והתעלפתי." אמרה קאסי ספק לעצמה ספק לטורקיז. "למה שהוא יחטוף אותנו?"
"אין לי צל של מושג, בלונדי."
"אנחנו צריכות לנסות לברוח מפה." אמרה קאסי והרגישה פרץ נחישות בליבה.
"תסתכלי לשם." אמרה טורקיז וסימנה לקאסי בראשה לאיפה. קאסי סובבה את מבטה וראתה את היצור שניסה לתקוף אותה ואת אלכס שהיו בדרך אל ביתה מביט בהן ושומר על היציאה מהמערה שקאסי תיארה לעצמה שהיא היציאה היחידה.
"הוא זה ששלך את היצורים האלה לרדוף אחרי." אמרה קאסי בהבנה וכעס מעורב בפחד גאה בליבה. "מה הוא רוצה מאתנו?"
"אני לא יודעת, בלונדי אבל זה בטוח לא משהו טוב."
"תשתקו!" נהם היצור והוסיף באזהרה "אל תכריחו אותי להשתיק אתכן."
"את לא יכולה לנסות להשתמש ביכולות שלך כדי להוציא אותנו מפה?" שאלה קאסי בלחש והביטה בטורקיז בתקווה.
"נראה לך שאם הייתי יכולה להשתמש ביכולות שלי עדיין הייתי פה? הוא הכריח אותי לשתות שיקוי מדכא יכולות." וכך כל תקווה שהייתה לקאסי נעלמה כלא הייתה.
"אני לא מאמינה שזה קורה." לחשה קאסי ספק לעצמה ספק לטורקיז.
פתאום היצור זז מעט הצידה ואפשר למישהו להיכנס. המישהו הזה היה אוליבר. עוד יצור נכנס ביחד איתו ובזרועותיו של היצור הייתה אישה גם היא הייתה קשורה. היצור הפיל בגסות את האישה על הרצפה. לאחר כמה רגעים האישה הצליחה להתיישב צמוד אל אחד הקירות במערה כמה מטרים מקאסי וטורקיז. קאסי הכירה את האישה הזאת. היא נראתה קצת יותר מבוגרת והרבה יותר רזה אבל קאסי עדיין זיהתה אותה מהתמונה שתלויה במשרד של מריאן.
"אלינור?" שאלה טורקיז בהלם, "אבל את אמורה להיות מתה. איך זה אפשרי?"
"מי זאת?" מצאה את עצמה קאסי שואלת.
YOU ARE READING
האקדמיה לעל טבעי
Fantasyקאסי בת 16 עוברת עם משפחתה לעיירה חדשה, ובעקבות אירוע מטלטל שחוותה ביום הראשון שלה בבית הספר מגלה שלא הכול הוא כפי שהוא נראה, ושיצורים על טבעיים הם הרבה יותר מסתם אגדה.