"אז מה דילן רצה?" שאלה קייטי בחיוך משועשע בזמן שהיא, קאסי, אדריאנה ומישל ישבו בקפיטריה ואכלו את ארוחת הצהריים שלהן.
"אוף, קייטי זה לא עניינך." מלמלה אדריאנה בגלגול עיניים "תעזבי אותה."
"אוי, אל תהי כזאת קשה, אד." אמרה קייטי "תתני לה הזדמנות לענות, אם היא לא תרצה אני אעזוב אותה בשקט."
הנערה הג'ינג'ית החזירה את מבטה אל קאסי שניסתה להמציא תירוץ. פתאום דלת הקפיטריה נפתחה באלימות וכול הנוכחות סביב השולחן העבירו את מבטן אל הדלת. שם עמדה טורקיז שנראתה זועמת מאוד. "מה הבעיה שלה?" שאלה מישל בשקט.
"אין לי מושג." מלמלה אדריאנה "אולי יש צרות בגן עדן."
קאסי התחילה להילחץ והתחילה להרגיש פחד אמיתי שטורקיז התקרבה לשולחן שלהן. היא ראתה את טורקיז בפעולה, היא ידעה עד כמה היא מסוכנת.
"את!" צעקה על קאסי, אף אחד מהנוכחים בחדר האוכל לא העז לנסות לעמוד בדרכה בזמן שחצתה את חדר האוכל לעבר השולחן שבו ישבה קאסי.
"שיט." פלטה קאסי בחרדה שהבינה שטורקיז יודעת. "היא הולכת לרצוח אותי."
"קאסי מה כבר עשית?" שאלה אדריאנה בחשש שנייה לפני שטורקיז הגיע לשולחן שלהם.
"מי את חושבת שאת?" צעקה טורקיז והפילה את קאסי מהכיסא באלימות.
"מישל לכי תקראי למורה, עכשיו!" שמעה קאסי את קייטי אומרת.
"את נישקת את החבר שלי." צעקה טורקיז ונתנה לקאסי סטירה. קאסי הרגישה כאילו מישהו פוצץ לה את הלחי מרוב שזה כאב לה אבל היא ידעה שזה הגיע לה.
"חתיכת מטומטמת." צעקה טורקיז בזעם ותפסה את ידה בכוח.
"תעזבי לי את היד משוגעת." צעקה קאסי שטורקיז לחצה לה על היד כול כך חזק שקאסי פחדה שהיא תשבור לה אותה. דמעות התחילו לטשטש את שדה הראיה של קאסי.
"תשחררי אותה!" שמעה קאסי את אדריאנה צועקת "חתיכת פסיכית."
"אל תתערבי או שאת תהי הבאה בתור." סיננה לעברה טורקיז.
"טורקיז, אני מצטערת." פלטה קאסי "באמת לא התכוונתי שזה יקרה."
"איפה לעזאזל המורים שצריך אותם?" קאסי שמעה את קייטי צורחת. "היא תהרוג אותה."
"בטח שלא התכוונת." סיננה טורקיז בארסיות והוסיפה "בטח סימנת אותו מהרגע הראשון."
"זה לא נכון." אמרה קאסי. טורקיז עזבה את ידה והכניסה לה עוד סטירה בפרצוף ואגרוף בבטן.
"קאסי צרחה מרוב כאב, "שמישהו יעשה משהו!" צעקה אדריאנה.
כמה בנים ניסו להוריד את טורקיז מקאסי אבל לא הצליחו. "תעזבי את אחותי, משוגעת." שמעה קאסי את מרכוס צועק.
YOU ARE READING
האקדמיה לעל טבעי
Fantastikקאסי בת 16 עוברת עם משפחתה לעיירה חדשה, ובעקבות אירוע מטלטל שחוותה ביום הראשון שלה בבית הספר מגלה שלא הכול הוא כפי שהוא נראה, ושיצורים על טבעיים הם הרבה יותר מסתם אגדה.