קאסי ישבה מאחורי אחד מארונות הספרים הגדולים שבספרייה. היום הזה היה יותר מדי בשבילה והיא רצתה לנוח מעט ממנו. בבית הספר הקודם שלה אחרי כול מה שקרה עם קייל, הספרייה הפכה להיות המקום האהוב עליה בגלל השלווה שבה. רעש ממש חזק חדר מבעד לאוזניות והגיעה לאוזניה. קאסי הורידה את האוזניות והתחילה לקום, זאת הייתה טעות שהיא קלטה מאוחר מדי שהיא עשתה. לעיניה נגלה יצור מבהיל עם טפרים של חיה שסוג של אנרגיה מוזרה וזוהרת בצבע בורדו זרמה מכפות ידיו, עיניו היו בגוון נוראי של שחור וכל עורו היה צבוע בצבע אפור, הדבר היחיד שלבש היו זוג מכנסיים. המפלץ הביט ישירות אליה וקאסי צרחה.
"סוף סוף." אמר המפלץ בחיוך מכוער "כבר חשבתי שאיבדתי את הריח שלך."
קאסי התחילה לרוץ וניסתה לצאת מהספרייה אבל לפני שהספיקה היצור תפס בידה – האנרגיה בצבע בורדו הפסיקה לזרום מכפות ידיו – וזרק אותה לאחור על אחד ממדפי הספרים. כתפה של קאסי התחבטה בקיר שליד המדף והתחילה לכאוב שנייה לפני שקאסי נפלה על הרצפה. היא קמה במהירות והתחילה לרוץ שוב אבל המפלץ תפס אותה והפעם במקום לזרוק אותה על הקיר הוא אחז בידה בכוח עד שציפורניו ננעצו בכוח בזרועה של קאסי.
"מה אתה רוצה ממני?" היא שאלה את היצור, מזועזעת לחלוטין.
"לא עניינך." גיחך בחזרה והוסיף, "ותפסיקי לנסות להיאבק, אני הרבה יותר חזק ממך."
אבל קאסי בכול זאת ניסתה להיאבק ללא הצלחה.
"תעזוב אותה עכשיו!" היא שמעה מישהו צועק וכשסובבה את ראשה ראתה שני נערים שנראו בגיל שבע עשרה, אחד שחור שיער ואחד בלונדיני ועוד נערה ברונטית שנראתה כבת חמש עשרה עומדים בכניסה לספרייה.
"זוזו לי מהדרך, תלמידי אקדמיה עלובים." אמר המפלץ בלגלוג.
"אאוץ, זה כאב." החזיר הנער הבלונדיני בשעשוע והניח את ידו על המקום שבו נמצא ליבו. השעשוע נראה לקאסי ממש לא טועם את הסיטואציה.
"ועכשיו הוא קיבל את חוש ההומור שלו בחזרה." מלמלה הברונטית "חבל, אהבתי יותר את הרצינות."
"מי כמוך יודעת שרצינות לא מחזיקה אצלי לאורך זמן, מותק." החזיר בשעשוע הבלונדיני.
"אתם מוכנים להתרכז?" שאל הנער שחור השיער בזעף.
"מצטער." אמר הנער הבלונדיני אבל הוא לא נראה מצטער בכלל. נראה שהשיחה שלהם השיחה את דעתו של המפלץ שנראה בהחלט מבולבל ומרוגז אז קאסי ניצלה את ההזדמנות לשחרר את עצמה. בבת אחת היא משכה את ידה מאחיזתו המכאיבה של המפלץ שהבעת פניו נעה בין מופתע ללא מאמין. קאסי התחילה לרוץ שוב והצליחה לצאת מהספרייה שנייה לפני שהמפלץ הסיג אותה וזרק אותה על הקיר שהיה באמצע המסדרון שהיה ריק לחלוטין.
YOU ARE READING
האקדמיה לעל טבעי
Fantasyקאסי בת 16 עוברת עם משפחתה לעיירה חדשה, ובעקבות אירוע מטלטל שחוותה ביום הראשון שלה בבית הספר מגלה שלא הכול הוא כפי שהוא נראה, ושיצורים על טבעיים הם הרבה יותר מסתם אגדה.