- Hogy a faszom... - rázom le az ernyőmet a lakásom ajtaján belépve. Azért költöztem ebbe a kibaszott Los Angeles-be, hogy ne essen ez a kibaszott eső folyton. Erre most éppen szarrá ázva érkezek haza. Hiába az esernyő, mégis tokától-bokáig csöpög belőlem a víz. Gyorsan átöltözöm, és bedobok a mikróba egy Shin Ramyunt. Alig várom, hogy benyomjam a Play Stationt, és az éppen aktuális kedvencemet. Pár hete kaptam rá erre a baseball játékra. Azóta teljesen beszippantott a dolog.
Letelepszem a kisasztal mellé a nappaliba, előttem hatvan colon figyel a játék. A Ramyun forró és csípős, a hozzá bontott sör jó hideg. Los Angeles Dodgers-t választom, hát ha már itt élek, ugye.Online game, várom melyik csapat lesz az ellenfelem.
- Ne mán! New York Yankees... az olyan unalmas, bassza meg.
Magamban puffogok, de elhatározom, lenyomom a csávót, vagy csajt, ha addig élek is. Gyorsan rá is nézek a felhasználó nevére: CUTaE
- Ha-ha, tutira csaj! - röhögök magamban.
Na kezdjük a játékot. Felhangzik a szokásos dal, amivel a játék a kezdésen kívül a jó megoldásokat is jutalmazza. Vájemsziéjjjéj... - éneklik a virtuális figurák fehér pixel-ruháikban a pálya szélén.Lássuk mit tud az ellenfelem. Jöhet az első ad bat. Hú, egész jól üt! Tetszik a játékstílusa. Valahogy ingerenciám lesz vele beszélgetni is.
„Te is szereted?" - írom a chatbe.
„mit?" - érkezik gyorsan a rövidke válasz.
Ah, de értetlen, ilyen nevet talál ki magának, azt le se esik neki.
„Hát Tae-t... az a nickneved, cute Tae, nem? 😅"
„ja...aha... hát, hallottam már párszor a számait"
„Én imádom! Főleg a lassúakat, awwww, azokban olyan a hangja, simán a falnak megyek tőle 🤩"
„de cuki vagy... de figyelj már a játékra is, ez már a negyedik ball... kiestél"
Aztakurva... tényleg kiejtett a csaj! Hát ez milyen már!Na nem baj, jön a következő dobójátékosom. Joe Kelly kell ide! Kiválasztom a listából, és nézem, ahogy a virtuális figura feláll a dobóbázisra. Beleadok mindent, úgy koncentrálok mint állat, erre üt egy home run-t a semmiből ez a Cutie csajszi.
„Mi vagy te, valami baseball zseni? 😳" - morgom bele a chat ablakba.
„dehogy... csak sokat játszom vele mostanában... 😓"
„Mi ez a szomorú fej?"
„elhagyott a pasim, azóta magányos vagyok és a gépen lógok..."
„Sajnálom"
„ne tedd, hülye volt, és te?"
„Én mi? Az érdekel, hogy én is hülye vagyok-e"
„nem 😁...hogy egyedül vagy?"
„Most vagy általában?"
„is"
„Egyedül, mint a faszom.... he-he"
Nem értékeli a humorom, cserébe kiejt újra a francba.Úgy örül, hogy a játékosa még egy szépen kivitelezett baseball ütő flipet is bemutat. Ide-oda pattintja a kezében a hosszú sporteszközt.
„home run...megint...hahahhhahaha" -írja kárörömét a chatbe.
Ó, hogy az a... komolyan, rég találkoztam ilyen jó játékossal. És hogy ráadásul csaj is! Na jó, ez részemről nem ilyen gender szar, csak hát kevés lányt láttam az online baseball játékokért ennyire oda lenni.
„A francba! Na pattintok még egy sört, mert nem bírom, hogy elversz 😊"
„egészségedre"
„Igyál te is valamit"
„nem lehet, vigyáznom kell az alakomra"
„Na ne szórakozz, most dobtak, nem? Megérdemelsz egy kis kényeztetést."
„hmmm... ha úgy gondolod, akkor talán egy pohár bort én is megiszok"
„Király! Úgy hátha több esélyem lesz ellened. Már megint a vájemszíéjéjj.... Inkább Tae dalait hallgatnám"
„melyik a kedvenced?"
„Hm, igazából mind... 😅. Neked?"
„a winter bear... az olyan személyes"
„Imádom azt is!"
„cuki vagy"
„Már mondtad. De nézd csak, cuki most összekapja magát, én kezdek ütni. Na gyerünk, mutasd, mit dobsz, drágám"
Baszki, dobni is tud. De az ütőimmel szerencsésebb szériát nyomok, kicsit megszorongatom Cutie-t, vagy hogy hívják.
ESTÁS LEYENDO
the Best collecTion of short Stories (18+)
RomanceShort stories, azaz novellák a nagyvilágból és a fejemből, mindenféle shipek a teljesség igénye nélkül. (nagy eséllyel tartalmaz majd TaeKookot nagyobb koncentrációban) A "sorozat" létrehívója @Jessintheboxx a TaeJin ötletével. Plusz belepakolom a...