Challenge

148 18 23
                                    

Drága Sweetie! Boldog születésnapot! 💜🎈🍾🥂🎂

yoursweetspot

***

2023. októberét írjuk, és Jungkook a konyhájában sertepertél. Éppen makguksut készít, és egy sört is kibont hozzá. Most pár napig engedhet a szénhidrát csábításának. De ennek ellenére nem lehet túl laza, azért a kalóriákat önkéntelenül számolja a fejében. Még sok munka vár rá, mielőtt bevonul katonának, amit őszintén szólva egyetlen porcikája sem kíván.
- Nem értem, Tae hogy várhatja - motyogja maga elé, míg a hideg tésztaételből beszippant néhány ízletes szálat. - Teljesen bele van bolondulva, hogy ő majd ott izmokat növeszt, meg ilyenek. Pedig így is annyira szép, nem hiába, a világ legjóképűbb pasija - tanakodik magában.

Egy pillanat alatt tör rá a magány. Jó pár éve már, hogy nem élnek egymás szájában a dormban, vagy a későbbi lakásaik egyikében. Megszokhatta volna már. De neki nehéz egyedül lennie. Kell a társaság. Taehyungé, Jiminé, Namjooné... mindenkié. Kezébe veszi a telefont, és azon filózik, kit hívjon fel. Már egy videobeszélgetés is sokat jelentene számára. Majdnem rányom az egyikük nevére, mikor a bejövő hívás ikonja ugrik fel a Kakaotalkon.
- Hey, chingu! - derül fel rögtön az arca, ahogy meglátja, ki keresi.
- Kook. Ah, de jó hogy felvetted!
- Most ezt miért mondod, bro? - nevet Jungkook a telefonja képernyőjére, amin egy kimondottan szép arc jelenik meg. Akát Taehyunggal is versenyre kelhetne, de számára a társai az elsők. Mindenben.
- Mert nem szokásod - kuncog fel a vonal másik végén a hívó fél. - Figyelj már,Kook, mit csinálsz ma?
- Makguksut... de amúgy semmit.
- Átugorhatnék? Mióta Binnie itthagyott, vannak ilyen random, rámtörő depresszív pillanatok.
- Hogyne, Nunu, gyere csak... van makguksu, ahogy mondtam, meg néhány sör is akad.

***
Cha Eunwoo "Nunu"

*A dohányzóasztalon ott fekszik a Vogue Korea októberi száma

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

*
A dohányzóasztalon ott fekszik a Vogue Korea októberi száma. Eunwoo lehuppan a kávészínű kanapéra, végighúzza a vékony ujját a Bam által megrágcsált sarok recéin, majd belelapoz az újságba.
- Istenem, Kook, hogy tudsz ilyen kurva jól kinézni - emeli pajkos tekintetét az akkor pont a szobába érkezőre.
Jungkook átnyújtja az egyik hideg sört a barátjának, majd melléül.
- Smink és fénybeállítás kérdése - viccelődik, mintha a másik nem tudná nagyon is jól, hogy még emellett mennyi munka fekszik egy tökéletes címlapfotóban.
- Igen, az sem árt - mosolyog rá a barátja.
- Jól vagy amúgy? - paskolja meg Jungkook Eunwoo combját.
- Ühüm, lassan jobban... csak hiányzik.
Csendesen kortyolnak a sörükből, Moonbin jár a fejükben, akinek túl hamar kellett itthagyni ezt az árnyékvilágot. Nehéz az idol élet, és gyakran követel olyan áldozatokat is, melyeknek soha nem szabadna bekövetkeznie. De nem kell egy tragikus halálig elmenni, a két fiú is bőven tudott volna felsorolni dolgokat, melyeket beáldoztak a sikerük érdekében. Például felhőtlen gyerekkort, szerelmet, szabadságot.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 04 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

the Best collecTion of short Stories (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora