Sa
Önceki bölümde KKTC'nin bayrağının emojilerde olmama mevzusu vardı.
Birkaç arkadaş beni bilgilendirdi. Bende bi göz attım.
Diğer ülkeler Kuzey Kıbrıs'ın bağımsızlığını, var oluşunu kabul etmiyormuş.
Bazı ülkeler o toprakların Yunanların olduğuna inanıyorlarmış. ( Yanlış da olabilir. Babama sormuştum:D)
Bağımsızlığını kabul eden sadece 2 ülke var.
Onlarda Azerbaycan ve Türkiye.
Azerbaycan'da başlarda kabul etmiyormuş da sonradan kabul etmeye başlamış.
Nys bu kadar bilgi yeter.
Hade hikayeye geçek:)
...
*•~ Türkiye ~•*
Kahvaltı faslı bitmişti. Herkes sırtına bir çanta almış ayakta bekliyordu. Bi ben almamıştım. Kazak'a da hafif ve diğerlerinden küçük bir çanta vermişlerdi.
Kı: Çıkıyormuyuz?
T: Evet. Hadi.
Dışarı ilk adımını Kırgız attı. Onun peşinden hepimiz çıktık. Hava sıcaktı. Bu güzel birşeydi. En azından üşümeyecektik.
Yürümeye başladık. Kırgız'ın elindeki haritada -herşey harap olduğu için telefonlarda internet, sinyal benzeri şeyler yok- gideceğimiz yer işaretliydi. O önde ilerliyordu. Biz de onu takip ediyorduk.
...
Aklıma takılan bir şey vardı. Belki de abartıyorumdur ama yinede sormam gerektiğini düşündüm.
Biraz geride yürüyen Amerika'nın yanında olmak için yavaşladım. Yan yana gelince yüzüne baktım. Normal gözüküyordu. Her zamanki gibi.
Konuşmaya karar verdim.
T: Hatırlıyor musun?
A: Neyi?
T: Dün-...
Söylemekten vazgeçtim. Belki de hatırlamıyordu?
A: Ney? Dün bir şey mi oldu?
T: Hatırlamıyorsun yani.
Düşünüyor gibi gözüküyordu. Gözlerini ilerideki bir şeye kenetleyip bir süre sustu.
A: Farklı bir şey var mı diye düşünüyorum ama... Yok. Farklı bir şey yok.
T: Hm..
A: Bir şey mi oldu?
T: Yok. Hayır...
Evet hiç bir şey olmadı değil mi?
T: Yani dün akşam...
A: Ha... Şey.
T: Ney?
A: Dün içmiştim. Özür dilerim. Hatırlamamam normal.
...
İçmiş miydi?
Koku almadım?
Belki de o an farketmedim.
A: Bir şey mi yaptım yoksa?
T: Yok. Senlik bir şey değil.
A: Tamam.
Yanından ayrıldım. Yani... Hatırlamıyordu öyle değil mi?
Bu iyi bir şey?...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans Ametürk~
FanfictionYamyamlarla dolu bir dünyada hayatta kalabilmek? -Kan/dehşet mutlaka olacak!! İlk hikayem... Kötü olabilir... Batırabilirim... Ama fikirlerinizle gelişebilir değil mi?