18☠️

181 16 30
                                    

Sabah uyandığımda dışarıda değildim. Amerika'da yanımda yoktu. Eve getirip yatağa bırakmışlardı. Kalın bir battaniyeye öyle bir sarmışlardı ki beni.. Böyle Kuzey kutbuna atsalar ölmezdim.

Üzerime sarılmış battaniyeyi kenara atıp ayağa kalktım. Ayağa kalktığımda ilk başta sendeledim. Ayak bileğim sızlamıştı. Diğerlerinin yanına gittim.

Yanlış bir şeyler vardı. Kesinlikle yanlış bir şeyler vardı.

Yüzlerinde endişe ve anlamlandıramadığım bir duygu yer almıştı. Korku muydu?

Odaya girdiğimi görünce daha da gerilmişlerdi. Sanki bir şey onları ürkütüyordu.

T: Sorun ne?

Kı: Bir sorun mu var ki?

T: Neden öyle bakıyorsunuz?

A: Nasıl bakıyormuşuz?

T: Blmiyorum. Sadece... Garip?

Ka: Heeyy~ Garip olan sensin canım benim. Gece gece dışarı kaçmışsınız. Hayırdırr?

Gözlerimi devirdim.

T: İçerisi sıcak geldi. Uyuyamadım.

İçimde değişik bir his vardı.

Herşeye ters cevap vermek istiyordum. Ya da bağırmak?

Az: Abi. Konuşalım mı?

T: Konuş işte.

Az: Hayır. Yani.. Biraz bana ayrı zaman ayır.

T: Senin burdakilerden ayrıcalığın ne ki?

Az: Abi önemli.

Kırgız gelip Azer'in kolunu tuttu. Bir şeyi mi ima etmeye çalışıyordu?

R: Uzatmayı kesin. En çok onun bilmeye hakkı var.

T: Neyi ya.

R: Gece burayı da bulmuşlar.

T: Yamyamlar mı?

İçimdeki his daha da büyümüştü.

Kı: Gece siz de dışardaydınız.

T: Yani?

R: Ayak bileğini aç.

Düşündüğüm şey olmamasını umarak yere eğildim. Ayak bileğimi yavaşça ortaya çıkardım.

Diş izleri...

Yutkundum. Yara iyi değildi. Peki nasıl hissetmemiştim? Yara fazla kötüydü. Hissetmemem imkansızdı.

Sabahtan beri bileğimin sızlamasını da açıklıyordu. Sadece ısırılmış gibi değildi. Neredeyse kopacak duruma gelmişti.

Yaranın üzerini yeniden örtüp ayağa kalktım.

Asıl soru şu: Ben bağışık mıydım?

Midem bulanmaya başlamıştı. Psikolojik olaraktı belki ama kusmam gerekiyordu.

Lavaboya girip kapıyı kilitledim.

...

~Azerbaycan 🇦🇿~

Kı: Burayı da bulduklarına göre yerimizi değiştirme vakti gelmiş demektir.

Kırgız lafını bitirdikten sonra abimle Amerika konuşarak içeri girmişlerdi.

A: Direnip durma. Saralım işte yarayı.

T: Gerek yok. Birkaç saat sonra olmayacağım zaten.

A: Şunu söyleyip durma. Sinirleniyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Countryhumans Ametürk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin