🍀3.fejezet🍀

128 5 0
                                    



                                                                                                            Angel

Bekapcsolva hagytam a rádiót, hadd menjen.Eufória tölt el,amikor meghallok egy Chase Atlantic számot lejátszani.Minden végtagom életre kel a muzsikától.Senki sem tudja rólam ,hogy szeretem ,ez az én kis titkom.
Mindenkinek vannak titkai,nem?

Kicsi ,vagy nagy ,nem érdekes .

Épp nyitnám az ajkaimat ,hogy ne csak a fülemmel kövessem a szöveget ,hanem a hangommal is,de legalább százzal menő ,csurom fekete motorok hajtanak mellettem el.
Kettő legelől karcolja fellegeket olyan őrülten hajtanak.További kettő követi őket ,miközben rájövök ,hogy ők Mr.Beképzelt haverjai ,kik majdnem leöntötték sörrel a kocsimat.

Vizslatóan nézek utánuk ,de ekkor egy ötödik zavar meg .Ránézek a korom fekete csillogó sisakjára ,amin semmit sem lehet látni ,de én érzem a tekintetét.Azokat a mély mogyoró barna szemeket ahogyan engem vizslatnak.

Mintha rézbe néznék ,úgy keretezi a sisak a képzetemet.

Konstantálom ,hogy csak egy póló van rajta amin elől egy ördög szarv van.
Egy ideig csak nézzük egymást ,majd azt a kétujjas köszönését mutatja felém.Sebtében gyorsít és olyan vad gyorsasággal hajt tovább ,mintha itt sem lett volna.

Hogy milyen szavak illenének rá?
Mocskos.Vad.Éhes.Gyilkos.Sötét.Durva.

Rányomok a gázra ,és követem őket ,de már rég elmentek.Olyan mintha egy másik vonatra ugrálnának át ,engem itt hagyva.Mindenki halad ,csak én nem.Nekem még nincs nyitva a kapum.

Mikor hazaérek a felső ablakból látom ,hogy a nevelőapám mérges.Nem szokott mérges lenni ,sőt egészen nyugodt emberi személyiségnek sorolnám be ,de ha mérges...akkor vigyázat.
Becsoszogok a konyhába ,és meglátom ,hogy Frank kicsit vörös és dühvvel teli arca engem mér.Valami nagyon rossz történhetett ,ha ennyire kívan.Anyán, mellette ,rajta is látszanak az aggódó ráncok.

-Mi a baj?-ülök le az egyik szabad székre, anya mellé.
Frank idegesen kifújja a levegőt ,és rám néz:

-Nem mondták ,hogy egy osztályba kerülsz Kai Solybernnel.-válaszolja méreggel a szavakat.

Ki is az a Kai Solybern?

-Ő nem a gimi igazgatójának a fia?-kérdezem.Még mindig nem értem ,hogy mi ebben a rossz.

Már sokat mesélt Mr.Solybernről ,hogy Frank akarja az iskolát ,és ezért konfliktus van köztük.De mi köze ennek a fiához?Mondtam már neki ,hogy vigyázok Kai Solybernnel ,de ,hogy tudjak ha ma még nem találkoztam vele?
Elvileg utálja Frank ,Nathaniel Solybernt ,és ezáltal a fiát is.

-De ,Angel .Akkor nem találkoztál vele ma?-kérdi .
Hogy találkozhattam volna vele?Ma csak egy...várj!Ne!
-Ne...-próbálom tagadni ,de nem tudom ,hogy kinek.

-Ma megtudtam egy szemtanutól ,hogy az a kis pöcs ellökött téged.-üvöltött.Nagyon utálhatja a Solybern családot.-Felhívtam Nateet .-a nevet jól megrágva köpi oda.-Persze tagadja az egészet ,mint mindent ,az a fasz.Személyesen megyek oda ,és verem be a képét a fiának.

Teljesen sokként ért a tudat ,hogy Mr.Beképzelt Kai Solybern.Ha tudtam volna nem ütöm meg ,és nem is szólok hozzá.Holnap messziről kerülni fogom.Többet nem szólok hozzá, és akkor nem tud bántani.Hallottam egy s mást róla ,és a haverjairól.

-Én...én nem tudtam ,hogy ő Kai.Aki ellökött.-a végét már csak suttogva tudom mondani annyira szégyellem.Miért nem kérdeztem meg ,hogy mi a neve?

Minden összeállt.Azért mondott olyan mocskokat nekem ,mert minél hamarabb ki akar iktatni az iskola területéről,ahol neki szabad keze van.Tehát...bánthat is ,akkor sem kap semmit a vétkei miatt.

-Holnap én viszlek iskolába ,beszélek azzal a kis pöccsel ,és kitöröm a nyakát ha mégegyszer hozzád nyúl.-mondja ellent nem tűrő hangon.

Ha tudná ,hogy elüldözött egy sötét szobához ,ahol ócsárolt...ja ,és még csak akkor hagyott békén ,ha elmegyek valami buliba.

Nem tudom ,hogy fogok a pokolban élni.




Sziasztok!
Tudom,ez most kicsit rövid lett ,de majd ígérem ,hogy lesznek hosszabbak.
Bocsi ,hogy most is Angel szemszög volt ,de ígérem ,hogy a következő már Kai szemszög lesz.
Köszönöm a sok megtekintést!

Ja ,és ne feledjétek!A tiltott gyümölcs a legédesebb!

XO ❤️‍🔥❤️💋🥰😘💋✨💗😍

A démoni vér hegeiWhere stories live. Discover now