🍀9.fejezet🍀

134 7 0
                                    

                                                                                                          Angel/Kai

                                                                                                             Angel

Eljött a nap a pokolban.Az ördögök indulnak ,hogy levadásszák az angyalokat.Semmit sem hagynak ,csupán hiúságból ,és kőkemény gyűlöletből.

Egyáltalán nem szívelem azt ,hogy én egy ilyen bulira menjek,de muszáj.Megígértem Kainak mocskos fenyegetésnek köszönhetően.Valahogyan kihúzom éjfélig ,és utána húzok haza.Csak nem hiszi ,hogy várom a tapsot míg elmehetek.Nehezen ,de azért a tekintélyemet nem nyelte be teljes egészében.

El is készülődtem.
Végignézek magamon ,és nagyjából elégedett vagyok a végeredménnyel.
Egy csillogós rövidnadrágot vettem fel fekete cipővel ami csak félig takarja a lábamat.Felül egy fekete bőr toppal védem magamat .
A változatosság kedvéért fújok a hajamra csillám sprayt.

Felnézek az órára ami kereken nyolcat mutat.Ideje indulnom.Kimászom az ablakon ,és Kai már kint vár.Hihetetlen ,hogy pont időben itt van.
Ezerszer próbáltam lebeszélni ,vagy meggyőzni ,de nyerhetetlen.Nem akarta ,hogy egyedül menjek ,mindig valami faszsággal állt elő .
Mint például :Láttad a hőingadozást?Nem kell mindenkiben megbízni,Kivor!

Mintha egy gyerekhez beszélne.

Odaérve kipattan az ajtó mire majd kiesik a szemem.Mikor észreveszi elmosolyodik és így szól:
-Önműködő.

Szerencséje ,hogy nem motorral jött ,mert akkor fog nélkül távozna.Az százszázalék ,hogy én nem ülök fel egy olyan járgányra ami magasságilag kisebb mint én ,és hangot ad ki.

Behuppanok a csurom fekete autóba ,aminek meglepően, másodszorra már megnyugtató a légköre.Elindulunk ,és én csak figyelem a sötét utakat.

-Még mindig nem válaszoltál a kérdésemre.-töri meg a csendet váratlanul.
Most hirtelen nem ugrik be ,hogy mit akar.Olyan kiszámíthatatlan egy alak.

-Miről beszélsz?-kérdezem értetlenül.
Van egy olyan megérzésem ,hogy direkt nem néz rám ,mert bosszantani akar.

-Az anyád ölte meg?-csap bele a lecsóba.
Azonnal beugrik a tegnap esti kis találkozónk .Megdermedek ,és nem válaszolok.

Félszemével engem néz a másikkal nagyban figyeli az utat.
-Oké.-jelenti ki.-Akkor egyetlen egy dolgot mondj el nekem.Nem a te kezedhez tapad a vére?-néz rám ,de mikor fa pofával ülök akkor rám mordul.-Most.

-Nem.-engedem ki a benn tartott levegőt.-Nem.

-Rendben.-zárja le.Tisztában vagyok vele ,hogy egyszer el kell neki mondanom ,mert nem bírom az állandó faggatózást.

Amikor megállunk ,azt hiszem káprázik a szemem.
Egy bazi nagy kívülről luxus háznak tűnő villába jöttünk.Sokan a ház előtt piálnak ,és nevetgélnek.Többen segg részegen dölöngélnek ,és próbálnak nem elveszni az öntudatlanságukban.
Kiszállok ,és megcsap az éjszakai szellő vada.

Hátra se nézek ,már indulok is.Nem Kai a bébicsőszöm,csak az volt a kikötése ,hogy jöjjek el .

Pont akkor nyitom ki az ajtót amikor két részeg lány jön ki .Az egyiket felismerem,ő az aki az első napon Kai farkán ült.
Mikor meglát elneveti magát.

-Mi olyan vicces?-kérdezem mérgesen.Nehogy már kioktasson egy plasztik barbie.

-Te.-röhögünk el magukat.-Na ,mivan?Nem hoztad apucit?Egy körre jó lenne.-viháncolnak.

Megindulok befelé ,mert nem akarok jelenetet rendezni.Szándékosan olyan szögben lépek ,hogy meg tudjam lökni a vállát.Felszisszen ,mire hátra arccal bemutatok neki.

A buliban tombol a zene ,amit egy saját DJ közvetít.Még életemben nem láttam ennyi piát .Valamennyien csak vedelik egytől egyig a folyadékot ,semmi másra sem figyelve.

Én nem kívánkozom inni semmit ,mert tartanom kell magam.

......................................................

Már egy ideje itt vagyok ,de nem tartom kellemetlennek ezt a bulit.Néha beálltam táncolni ,és csak egy két korty alkoholt ittam.
Úgy döntök ,hogy szétnézek.Egy sötét folyosón találom magam ,ahol úgy gondolom ,rajtam kívül nincs senki más.

Csak sétálok ,és amikor bemennék egy érdekesnek tűnő szobába ,akkor valaki megállít benne.
A hasam körül összekulcsolja izmos kezeit ,amiknek a tetoválásából rájövök ,hogy ez Kai keze.
Most meg mit csinál?
Egyik kezével elenged amivel egy nedves anyagot rak az arcomra.Jó erősen rászorítja azt ,mire kicsit édeskés ízt érzek meg .
Rugdolózom ,karmolok ,kapálok ,de semmi.Hirtelen szippant be a sötétség mélyére a lidérc.
Minden elsötétül ,és én csak sodródom...

Kai

Angel lába kicsúszik a talaj alól a karjaimba.Rettentően elfogta a gyomromat egy feszítő érzés.
Összeesik ,de én megtartom ,és felemelem.
Megígértem Aiden Masketnek ,hogy oda adom neki ,hadd csináljon vele amit akar.
Ha odaadom akkor végre nem fog idegesíteni ,hogy kedvelem.

Pihekönnyű kis testét nem nehéz vinni ,és megtartani.Lenézek ,és végigmérem poros orcáját.Olyan ártatlannak néz ki!

Pontosan abba a szobába viszem ,ahol Aidennel megbeszéltük a találkozót.
Csak lerakom ,és ennyi.A többit meg leszarom ,igaz?Igen.Pont leszarom ,hogy mi történik vele.Jó,lehet egy kicsit érdekel ,de az is csak emberségből.

Mikor odaérek már látom Aident kijönni.Egy alsónadrág van rajta ami már át van ázva.Gondolom nem Angel az első neki az este folyamán.Mikor meglátja Angel cseppnyi testét akkor ördögi mosoly ül ki az arcára.
Oda viszem az ágyhoz ,és lefektetem arra.Körbenézek ,és meglepődve veszem tudomásul ,hogy a fasz még gyertyákat is gyújtott a sötétben .

-Itt van.-szólalok meg ,de őszintén azt érzem mintha egy árva hang sem jönne ki a két ajkam közül.

-Kösz mindent ,tesó!-lendíti oda a kezét .Nagy nehezen bele csapok ,és elhagyom a terepet.

Nem bírok rá nézni ,nehogy valami meggondolatlant hajtsak végre...


Hú!
Itt is van!
Köszi aki elolvassa ,és csillagozza!
Nem sokára hozom a tizedik fejezetet.Az még nem biztos hogy ma ,de holnap már 100%.

Hogy vagytok?
Remélem nektek nem égett ki úgy az agyatok mint nekem.😅😜🤪🤭

Ja,és ne feledjétek!A tiltott gyümölcs a legédesebb!
XO❤️🫶🏼🫵😘🥰🤪🥹😍🥰😘

A démoni vér hegeiNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ