🍀4.fejezet🍀

133 4 0
                                    



                                                                                                                 Kai


Azt hiszi ,hogy csak úgy elengedem a kiszemelt ellenségemet.Csak egy kicsi tart attól vissza ,hogy ne lássam a kezemen a meleg ,és bolyongó vérét.

Csak azért erőltettem rá Angelre a bulit, mert Aiden Masket fizetett érte,ha oda viszem és kikötözöm ,utána meg már rá hagyom az egészet.Pont leszarom.

Azon kapom magamat ,hogy a motoromon ülve száguldok végig a városon az iskola felé.

Megkell néznem Angel Kivor anyagait ,hogy miért jött át a másik iskolájából.Valamit találnom kell ,hogy kicsapassam,mert ha csak simán csinálom mint ahogy szoktam ,akkor a pöcs, Frank Kivor a torkomnak ugrik.
Valami nem stimmel ezzel a lánnyal.Olyan...mocskos ...és sötét.Még sosem láttam olyan embert akivel hasonlítok.
Nem szívesen mondom ki ,hogy egy Kivorral ugyanolyanok vagyunk.Ma amikor eltaknyoltattam ,nem azt a szokásos szenvedő arckifejezést láttam az orcáján ,hanem mintha még erőt, és keménységet is.Nem öröm volt látni az esését ,hanem ...idegesítő.
Irritáló.Gyenge.
Mintha valami furcsa érzés szökne a bőröm alá, és nem hagyna nyugodni.

Amikor megérkezem minden korom sötét,és rajtam maszk van.Direkt hoztam magammal a maszkomat ,ami mind a négy haveromnak van.Isaac csináltatta egyszer amikor felvetette ,hogy öljünk valakit meg, és mi faszok meg beleegyeztünk.
A maszk mindnyájunknak fekete ,de nekem a két szemétől két fehér szarv szerű ,keserű vonalak rajzolódnak felfelé.A szájnál az ajkak széle tovább van húzva egészen a fülemig.

Felveszem ,és besétálok az iskolába.Egyenesen megyek a sötét folyosókon ,és befordulok az apám irodájába.Baszott nagy ,ezért jól el tudja rejteni a dolgokat ,de előlem semmit.Mindent megtalálok akár tetszik ,akár nem.

A megérzéseim arra késztetik a testem ,hogy menjek a fiókokhoz.Kihúzom és elkezdek szépen sorban keresgélni.Mikor majdnem végigpörgettem az egészet ,akkor tűnik csak fel a Kivor név.

Lendületesen kihúzom ,és belelapozok.
Minden faszság benne van ,ami engem kicsit sem érdekel.
A jegyei kitűnőek ,önkénteskedett,emelt történelem ...és ekkor megakad valamin a szemem.

,,Angel az anyukája elmondása szerint rontott a jegyein ,mert az iskolájában mindenki őt gyanúsította az apja halála miatt.Tragikusan romlottak a jegyei ,de a magaviselete fényes maradt.

Azt hiszem nem látok a szememtől.Angel megölte az apját?Lehet ,hogy nem ezt írta szó szerint ,de én kinézném belőle.
A mi kis ártatlan Angelünk ,tényleg olyan ügyes ,vagy csak álszent?

A jegyzetet a bőrdzsekim belsejébe csúsztatom , és már próbálok ott sem lenni,mert most a legutáltabb személlyel kell foglalkoznom.

Hoztam magammal festéket ,úgyhogy jól elfogok szórakozni.Halálra akarom rémiszteni ,hogy örökre elhúzzon innen a fasz apjával is.
Csak úgy száguldok az úton mint egy őrült.Nem látom ,hogy mi megy el mellettem ,úgy suhannak a járművek .
Egy lenge fekete pulcsit vettem fel, ami a karomnál kicsit feszül.

Kívülről tudom ,hogy hol laknak a Kivorok.Mondjuk azt ,hogy nem ez az első betörésem.
Hangosan felnevetek magamban a múltkorira gondolva.Frank szekrényére rajzoltam egy faszt ,amire ráírtam nevét.Az ablakból néztem a reakcióját,tényleg haláli volt.

Odaérve oldalról közelítem meg az ablakát ,és mászni kezdek.A borostyán kicsit megsérti a kezemet ,de Angel basztatásáért bármit.
Mikor felérek elmormogok egy imát ,és benézek az ablakon.Szépen alszik a haját kiengedve ,be hunyt szemekkel.
Olyan ártatlannak tűnik így.
Néhol megpilled a szempillája ,mintha valami édes dologra gondolna.

Le emelem a kezem ,hogy megnézzem ,hogy nyitva van az ablaka.És nyitva van.Komolyan azt hiszi ,hogy senki sem lopózhat be a szobájába?!
Még az ablakát sem csukja be?
Lassan ,nesztelenül húzom fel az ablakot ,és a lábamat lendítem.Beérve megcsap Angel tipikus illata.

Körbenézek ,és keresek a szememmel egy szekrényt.Oldalt van egy nagyon nagy fehér ,úgy hogy kezelésbe is veszem.
Nagy íves mozdulatokkal alkotok.Mikor eléggé meg vagyok a művemmel elégedve hátrálok és ránézek:

,,ELKAPLAK"

Ettől biztosan halálra fog rémülni,de ha nem akkor tudok jobbat is ,ne aggódjon.
Kicsit hangosabb szuszogás tölti be a szoba sötéten mély csendjét ,ezért hátra fordulok és tanulmányozom.
Hirtelen hangtalanul sikolt ,majd visszatér a szuszogásra.
Mintha valami kellemetlent táplálna az elméjébe.

Közelebb megyek az ágyához és előrehajolok.A fülemet oda viszem a lüktető erére a nyakánál ,és csak úgy hallgatom őt.Eszeveszettül magas a pulzusa.

Mikor kilépek az ablakon ,valamibe beleütközik a lábam.A sötétben kutatok a lábam közelében a sár ,és borostyán rengetegben.Mikor már pont csúsznék lefelé, akkor megakad valami műanyagon a kezem.
Megragadom ,és elengedem a testem hadd csússzon.Térdre érkezek a földre ,és azonnal felrántom a látóterembe a műanyag valamit.
Egy átlátszó mappába vannak bújtatva jegyzetek ,és képek:

,,Alexander Wash boncolási eredmények"

Gondolom Angel apja lehet ,mert van egy kép róla amin a szeme Angelé.
Lapozom egyet ,és meglátok egy hullát.
Félig le van takarva a teste ,ami teljesen fal fehér ,és lila színekben pompázik.Már láttam számtalanszor hullát az életemben.
A hasa tájékán egy mélyen tátongó, beláthatatlan lyuk éktelenkedik.
Azt írja ,hogy kétszer szúrtak bele kést ugyanabba a helybe ,egymás után.

Miért tartogatja magánál?És miért a háztetőn?
Most nem kéne azt hinnem ,hogy ő gyilkolta meg?Utána fogok nézni ennek a halálesetnek.
Lehet azért tartogatja ott hogy nehogy rájöjjenek ,hogy elhozta.De a kérdés az az ,hogy miért?

A kis ártatlan polgármester kislánya elég súlyos bajokba keveredett volna?
Kajánul elmosolyodom,amikor elképzelem ,hogy egy hulla fölött áll véresen.

Van még egy okom arra ,hogy megzsaroljam.Itt lesz nálam a jelentés ,és majd meglátjuk ,hogy holnap mennyire fog hiányozni neki.




Sziasztok!
Itt is lenne a negyedik rész,és végre Kai szemszögben.
Köszönöm ,hogy folyton nő a megtekintés.
Hamarosan jön a kövei rész is .
Vigyázzatok magatokra!
Ja ,és ne feledjétek!A tiltott gyümölcs a legédesebb!

XO❤️💋❤️‍🔥😍🥰🌺💗✨🫶🏼💎😍😘😃☺️

A démoni vér hegeiWhere stories live. Discover now