🍀5.fejezet🍀

129 4 0
                                    



                                                                                                               Angel

Le parkolva az iskola előtt deja vu-m van .Most is ugyanúgy remegek,és félek ,csak most azért ,mert a nevelőapám be gurult .Kilépek az autóból ,és újra dagadó szemekkel figyelem a közönséget.Frank oldalán úgy nézhettem ki ,mint egy reszkető kislány aki várja ,hogy helyette vegye vissza más a nyalókáját.

Frank mellettem kiegyensúlyozottan lépkedett ,amivel alig tudtam lépést tartani.A válla szorosan ,már már ijesztően keményen meredezett.
Mindenki szétvált előttünk ,mintha kicsit félnének.Valakik súgdolóznak ,valakik videóznak ,és röhécselnek.

Kibaszottul kiugranék most a világból!

Amikor odaérünk ,akkor meglepődésemre nem látom Kait ,hogy beengedjen .Frank előtt van egy nagy csapat ,akik azonnal félrenéztek ,mikor meglátták.

Frank úgy mozog ,mintha a tenyerére lenne írva mi hol van.Egyenesen megyünk ,és be fordulunk .Kinyit egy ajtót ,és belép rajta kezét kinyújtva ,beinvitálva engem is.Követem ,és észreveszek egy sűrű fekete hajtömeget ,alatta csurom fekete darabokkal.
Kai.
Az asztal mögötti széken egy ötvenes éveiben lévő férfi ül, akinek ugyanolyan mogyoró barna szeme van mint Kainak.

Egy, két napos borosta szegélyezi enyhén ívelt állát.Ha ránézek, akkor azonnal egy nagyon tekintélyes alak jut eszembe róla.Biztos nagy hatalma lehet az iskolán kívül is.

-Üdv,Nate.-szólal meg Frank kimérten ,és keményen.Felvette Mr.Solybernnel a szemkontaktust ,úgy ,hogy mindjárt kimarják egymás szemét.

-Üdv,Frank.-köpi oda jó nyálasan és mocskosan.Nate rám irányítja a tekintetét ,és folytatja.-Nem akartok leülni?Olyanok vagytok ,mint a jól betanítható lovak.-nevet.

Leülünk ,én Kai ,és Frank közé furakodom.Oldalra pillantok ,és Kai sokatmondóan ördögi mosolyával találkozom.

-Nos,Frank?Miért hívattad be magadat, és a többieket pazarolva a drága időt?-kérdezi mosolyogva ,és unottan Nate.

Innen érzem ,hogy Frank erősen szorít a fotelon nehogy beverjen egyet Natenek.

-Látom most sem tudtad a jó modorral rendelkező énedet hozni.-mondja mosolyogva.Ezek ketten a távolból marják egymás idegét.-Azért hívattalak be titeket ,mert a fiad bántotta a lányomat.

Fura ,hogy a lányának hív ,de el tudom viselni. Meg mindig jobb mintha a saját apám hívna így.

-Hogy érted,hogy bántotta?Én úgy hallottam ,hogy Angel vert be Kainak.-válaszolja keményen.Mintha élvezné ezt az egész helyzetet.

-Nem mindegy ,hogy mikor ütöd meg a másikat.Akkor amikor ellökött ,vagy akkor amikor nem csinált semmit ,és kétlem ,hogy Kai az előzőbe tartozna.-vágja rá dühösen felemelkedve a székről.

Nate végigméri a kezeit ,és így szól:
-Szerintem Kai nem csinált semmit.-jelenti ki magabiztosan csendre szólva Franket.

-Igaz.-szólal meg végre először Kai is.

Frank dűhösen néz felé ,mint aki fel akarná robbantani.Hátradől a székében ,és újból előrefordul ,de szigorúbban.

-Angel sem .

-Nem engedem el őt büntetés nélkül .-jelenti ki a válaszát Mr.Solybern miközben engem néz.

Frank felállt ,és szinte az összes izma dagadt a dühtől.Kai mellettem felhördült jókedvében.
Örülök ,hogy valakinek ennyire jó kedve van!
Tényleg nem lehet azt a kibaszott mosolyt letörölni a szájáról.

A démoni vér hegeiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora